Ariana dla WS | Blogger | X X

14 maja 2018

Sieciówkowa wishlista

HEJ!

Jak tam minął Wam majówkowy weekend? U mnie bardzo spokojnie, na przyzwyczajaniu się do nowej sytuacji jaką mamy w domu i do planowania dnia według potrzeb Naszego synka. Za wcześnie jeszcze dla Nas na szaleństwa i wypady nad morze, ale niedługo napewno to nastąpi. Ciąża bardzo mnie odmieniła, nie tylko psychicznie, ale i fizycznie.. Moje ciało się zmieniło... Biodra lekko poszerzyły, piersi są o kilka rozmiarów większe w stosunku do rozmiarów przed ciążą...
Mimo iż straciłam kilka zbędnych kilogramów po porodzie zdecydowanie muszę zmienić garderobę, ponieważ wątpię, abym zmieściła się w szybkim czasie w rozmiar 34/36 o ile w ogóle w niego jeszcze wejdę...
Nie mam zaufania do ubrań z Zaful czy Rosegal, szczególnie takich dopasowanych, a teraz ta rozmiarówka może być lekko przekłamana, więc postanowiłam rozejrzeć się w sieciówkach nad jakimiś ładnymi ubrankami.


Już w tamtym roku bardzo polubiłam się ze stylem boho. W tym również chciałabym w tym stylu się ubierać. Jest zwiewny, kolorowy i bardzo dziewczęcy, zarazem kojarzy mi się z 'dziećmi kwiatami' i Woodstockiem.

 Marynarka w pasy z Orsay || Spódnica z New Yorker
 


A Wy jakie sklepy lubicie? W których kolekcje podobają Wam się najbardziej? moim no1 zdecydowanie jest ORSAY

14 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe stylizacje, też bardzo podoba mi się ten styl:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne propozycje ! :) szczególnie ciuszki w odcieniu pudrowego różu najbardziej mi się podobają :) plus ostatnia sukienka :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię odzież z Mohito, zwłaszcza koszulki i bluzeczki :)
    Niestety brak czasu uniemożliwia mi przejrzenie najnowszej oferty, liczę, że w najbliższym czasie to nadrobię.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka maxi z Only jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia sukienka wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokojnie, jestem pewna że szybko wrócisz do formy. Musisz sobie jednak dać trochę czasu:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowany ulubieniec to fioletowa spódnica w wersji midi https://zoio.pl/odziez-damska/spodnice/spodnice-midi/ zaraz po nich to legginsy z ażurowym haftem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wydaje mi się, że czasami nie trzeba szukac gdzies daleko aby się fajnie ubrać. bardzo ładne zestawy ubranek wybrałaś. podoba mi się tunika z ORSAY i ostatnia sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Synek! Na pewno wielkie szczęście rodziców a także oczko w głowie :) Naprawdę gratuluję kochana i trzymam kciuki za przespane noce! Cóż, ja nawet mając swój obecny rozmiar, bez ciąży, lubię szersze wygodniejsze ubrania, zwłaszcza latem. No bo jak już przyjdzie wysoka, naprawdę upalna temperatura to jak tu włożyć coś obcisłego? Choćbym popsikała się cała dezodorantem i tak będę mokra! głównie na plecach :( A taką opoconą koszulkę to ciężko ściągnąć, jak przykleja się do ciała. Wygodnie, przewiewnie, bez uścisku to mój sprawdzony sposób na lato już od wielu wielu lat dlatego niesamowicie podoba mi się twoja wishlista :) Rewelacja! Ja w zasadzie przestałam się ubierać w zwykłych sklepach odkąd odkryłam lupeksy więc nie wskażę ulubionego :) Wspaniały wpis i czekam na więcej!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Biało-czarna marynarka to mój typ nr 1. Bardzo mi się podoba. Jest z jednej strony klasyczna, a z drugiej nieco nonszalancka:) A do formy pewnie wrócisz, daj sobie tylko trochę czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka maxi i jeansowa przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  12. marynarkę w pasy z chęcią bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rzeczy:) dwie pierwsze moje ulubione:)

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.