Ariana dla WS | Blogger | X X

5 maja 2018

Bursztynek, bursztynek znalazłam go na plaży...

Hej Drodzy Czytelnicy! 

Pisałam już na moim facebookowym fanpage pisałam już o tym,że mogę mieć teraz lekki zastój, albo po prostu moja aktywność tutaj jak i na Waszych blogach może zmaleć. Otóż od dokładnie 2tygodni jestem mamą wspaniałego i uroczego chłopca, który wypełnia mi cały dzień i całą moją uwagę. Ja jeszcze do końca nie obyłam się z całą nową sytuacją i nie potrafię zorganizować sobie czasu tak, aby poświęcać Wam tyle czasu ile miałam. Z dnia na dzień jest lepiej, także mam nadzieję, że wrócę tutaj lada dzień tak aby być dostatecznie aktywną tu i u Was. Proszę Was o odrobinę wyrozumiałości i cierpliwości. シ

Dziś jestem tu aby napisać Wam o zestawie jaki mam okazję testować od jakiegoś czasu. Jako posiadaczka mroźnego/srebrzystego blondu , włosomaniaczka, muszę bardzo nawilżać włosy, szczególnie na końcach, które mimo wszystko wydają się przesuszone i napuszone.
Ucieszyłam się, że w jednym z shinyboxów otrzymałam ten zestaw, ponieważ wiele słyszałam o wcierkach Jantar.
Opis produktu:
Zawiera naturalny wyciąg z bursztynu, kompleks witamin A, E, F oraz Inutec naturalny prebiotyk o doskonałych właściwościach kondycjonujących. Wyciąg z bursztynu pielęgnuje, wzmacnia i wygładza włosy, równocześnie zapobiega ich przetłuszczaniu. Jako naturalny filtr słoneczny chroni przed szkodliwym działaniem środowiska. Po umyciu włosy stają się jedwabiste, miękkie, lśniące i podatne na układanie.

🌻Jantar Medica, szampon z wyciągiem z bursztynu do włosów zniszczonych, 330ml: 
Szampon do włosów zawiera wyciąg z bursztynu, który pielęgnuje, chroni i odżywia włosy. Biotyna przywraca włosom połysk i elastyczność. Arginina pobudza wzrost włosów. Niacynamid poprawia kondycję włosów, ogranicza ich wypadanie. Kreatyna odbudowuje strukturę włosów.
Sposób użycia: niewielką ilość szamponu nanieść na mokre włosy, masować do uzyskania piany, spłukać.
Składniki aktywne: bursztyn, biotyna, arginina, niacynamid, keratyna. 0% oleju parafinowego, alkoholu etylowego, barwników, bha.

Co myślę o tym produkcie?
Ma lekki, przyjemny zapach, który kojarzy mi się z szamponem z czarnej rzepy. Kremowo - żelowa konsystencja bardzo dokładnie rozprowadza się na włosach. Szampon dobrze się pieni, a to dla mnie jest niezwykle ważne, ponieważ bardzo lubię pieniące się produkty. Kremowa piana koi i jakoś robi się tak jakoś przyjemniej. シ Szampon dokładnie oczyszcza, co widać po tym, że włosy są strasznie tępe po umyciu, a mimo to dobrze się rozczesują.

🌻Jantar Medica, mgiełka z wyciągiem z bursztynu, do włosów zniszczonych, 200ml:
Mgiełka z wyciągiem z bursztynu odżywia i nawilża włosy od pierwszego zastosowania. Zaawansowana formuła mgiełki, oparta na długiej tradycji wykorzystywania unikalnych właściwości bursztynu. Mgiełka zawiera bursztyn, który pielęgnuje, chroni, odżywia. Biotyna przywraca włosom połysk i elastyczność. Arginina pobudza wzrost włosów. Niacynamid poprawia kondycję włosów, ogranicza ich wypadanie. Proteiny wygładza i nadaje miękkość. Keratyna odbudowuje strukturę włosów.
Sposób użycia: spryskać suche lub wilgotne włosy. Nie spłukiwać. Nie rozpylać w kierunku oczu.
Składniki aktywne: bursztyn, biotyna, arginina, niacynamid, proteiny, keratyna.

Co myślę o tym produkcie?Mgiełki użyłam jako pierwszej, z uwagi na to, że skończyła mi się odżywka do rozczesywania włosów. Muszę przyznać, że bardzo miło mnie zaskoczyła z uwagi na to, że po spryskaniu nią włosów okazało się, że bez problemu mogę je rozczesać. Mgiełka ma przyjemny zapach tak samo jak i szampon, jednak nie pachnie czarną rzepą. Nie trzeba jej dużo aby włosy świetnie się rozczesywały i były milsze w dotyku.

🌻Jantar Medica, serum z wyciągiem z bursztynu, do włosów zniszczonych, 30ml:
Serum posiada zaawansowaną formułę opartą na długiej tradycji wykorzystywania unikalnych właściwości bursztynu.
Sposób użycia: na umyte wilgotne włosy nanieść niewielką ilość serum. Pozostawić na 5 minut, następnie spłukać.
Składniki aktywne: bursztyn, arginina, niacynamid, biotyna, kreatyna.

Co myślę o tym produkcie?
Szczerze powiedziawszy na początku myślałam, że nie będę w stanie zrecenzować tego produktu, ponieważ jak na serum opakowanie jest bardzo małe. Okazało się, że te magiczne 30ml starczy na dość długo, z uwagi na to, że produkt dzięki swojej kremowej konsystencji jest bardzo wydajny i nawet mała ilość jego dobrze rozprowadza się na moich włosach o długości trochę za łopatki. Nakładam go po myciu jak maskę na kilka do kilkunastu minut, a później spłukuję chłodną wodą. Moje włosy są miłe w dotyku jakby mniej puszące się.
Używam też odrobiny tego serum z dodatkiem olejku arganowego i mgiełki z tego zestawu napsikanej na rękę na wysuszone włosy i nie spłukuję. Efekt jest całkiem fajny, ponieważ włosy lekko falują się i dostają takiego plażowego looku. シ

Używając regularnie całego zestawu zauważyłam, że moje włosy jakby ruszyły z miejsca i w końcu zaczęły szybciej rosnąć. Dodatkowo są bardziej nawilżone, mniej puszące się i ładnie pachną.
Ten zestaw na pewno nie będzie tylko testowym zestawem, ale będę chciała jeszcze do niego wrócić.

A Wy? Używaliście produktów od Jantar? Może macie jakieś ulubione zestawy do włosów godne polecenia?
buziaki

13 komentarzy:

  1. Zawsze kusi mnie by sięgnąć po któryś z produktów tej marki i wypróbować na sobie, ale boję się że moje włosy mogą się z tymi kosmetykami nie polubić :/ Muszę się w końcu przełamać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje kochana! <3 Życzę dużo dobra dla cudownej mamy i synka!
    Nie testowałam produktów marki Jantar, najbardziej zaciekawiła mnie mgiełka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. W zapasach mam kultową wcierkę tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo słyszałam o tych produktach ale jeszcze ich nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak przeczytałam Twoj post to od razu mam w glowie skecz Lowcy.B gdy spiewaja te piosenkę: D.
    Dawno nie mialam nic z tej marki, wiec chętnie do niej powroce

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten Jantar mnie wciąż kusi, muszę w końcu kupić!
    Gratuluję! Z doświadczenia wiem jak bardzo Dziecko może zapełnić cały dzień... spokojnie, delektuj się macierzyństwem:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje Gratulacje! O kosmetykach wiele słyszałam ale jakoś tak nie bardzo mnie przekonuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Malo kiedy te produkty od Feromona mnie przekonuja... niestety...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś używałam jantara, teraz jakoś nie po drodze mi z nimi. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś wcierkę z Jantara ale nie zrobiła na mnie żadnego wrażenia - oprócz tego że sklejała włosy u nasady to była całkowicie neutralna dla mojej skóry głowy, więc jestem trochę zrażona do tej marki :( Ale fajnie, że u Ciebie są lepsze efekty po tym zestawie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię produkty Jantar, ten zestaw miałam, ale niestety nie wspominam go za dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  12. stosowałam Jantar i mogę powiedzieć ,że jest dobry . wlosy sie fajnie rozczesowują i są delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A GerƄer -made full- tang survival knife.

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.