Ariana dla WS | Blogger | X X

12 stycznia 2014

Krem CC do twarzy w którym się zakochałam od pierwszego użycia.

Hej,
tak jak pisałam w poprzednim poście, na przygotowałam małe "Słowo Na Niedzielę".  W dzisiejszym opiszę Wam świetny krem, którego używam od jakiegoś czasu.

L'oreal's Nude Magique CC Cream
Z serii CC Magique powstały trzy rodzaje kremu.
zielony- wersja anti-zaczerwienienie
fioletowy - wersja anti-otępienie
pomarańczowy - wersja anty-zmęczenie

pojemność - 30ml
cena - od 40do70 zl/szt

Krem CC po bezpośredniej aplikacji na skórę jest koloru w zależności od koloru opakowania. Dopiero po rozcieraniu kolor zmienia się od beżu(fioletowe opakowanie) po lekką brzoskwinię (zielone opakowanie)
z prawej strony krem zielony , po rozsmarowaniu na skórze nadała brzoskwiniowy kolor
z lewej fioletowy krem nadał kolor beżowy.
Konsystencja kremu jest dość leista, co pozwala na łatwe, szybkie i w szczególności dokładne rozprowadzenie.  Kolor podkładów jak widać nie jest ciemny, także nadaje się dla osób o jasnej karnacji. Może zdjęcie nie ukazuje zbyt wiele, jednak zauważcie. Na pierwszym zdjęciu moja ręka ma strasznie przebarwienia, na drugim wszelkie zaczerwienia zniknęły, co świadczy o tym, że mimo tego, że krem jest jasny, bardzo dobrze kryje. Skóra mojej twarzy już po tygodniu używania kremu CC stała się bardziej nawilżona i gładka.
Nie mam pojęcia, czy w Polskich sklepach produkt jest już dostępny. W Rossmannie nie widziałam go. Na ebayu ceny wahają się od 13$ do 23$ + wysyłka, co nie zmienia faktu, że jest wspaniały i warty polecenia.
tutaj zdjęcie bez wszelkich photoshopów
abyście zobaczyli ja wygląda moja skóra po nałożeniu kremu.
Ocena - 10/10 (nie wliczając w to ceny, która naprawdę jest wysoka)





Stwierdziłam, że czas zmienić layout. Bałwana nie ma, śniegu nie ma i już po świętach i Sylwestrze. Dziś naszła mnie wena i tadam. Stało się.
Jak Wam się podoba nowy wygląd bloga? Co sądzicie o kremach CC, o których napisałam? Może ktoś z Was ich już używał? :)

xoxo

14 komentarzy:

  1. Świetny wygląd bloga!

    http://doux1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ladny wyglad bloga. ;) ten krem mam. fioletowy. kosztowal mnie nie cale 11 funtow. tez jestem z niego bardzo zadowolona i polecam go wszystkim znajomym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda blog, podoba mi sie bardzo. A krem kusi, może kiedyś go poszukam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny nagłówek, zakochałam się normalnie ! <3 A krem wydaje się fajny po mimo tego że nie lubię tej firmy generalnie. I za każdym razem wydaje mi się że jest w tych kosmetykach masa niezdrowej chemi i zapychaczy. :D Ale jeśli działa no to może... Musiałabym obejrzeć skład. :D

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. http://schowajmniepodlewepluco.blogspot.com/
    KONKURS ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wygląd bloga :3 ja toleruję tylko BB, w pupie ma te całe CC :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zostałaś nominowana do Libster Blog Award, szczegóły na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny wygląd bloga *>*

    Dopiero zaczynam się rozkręcać :)
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O Boziu co to za słodziak leży tam na twoich kolanach ? :D
    Śliczny wygląd bloga obserwuję :)
    http://alma-del-juego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post! )))
    would you like to follow each other?
    Let me know!
    <3
    http://irinabulgakova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ano, z jednej strony sama sobie zazdroszczę i bywam przeszczęśliwa idąc przez Paryż, ale z drugiej strony to mam taki smuteczek, że wszyscy sobie żyją w starej dobrej Polandii i jest im ciepło i dobrze (nawet jeśli jest zima, to masz rodzinę, przyjaciół przy sobie). Także jak będziesz znowu myślała o zazdroszczeniu, pomyśl też, że musiałabyś zostawić to wszystko, co wygodne i kochane!~

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie miałam okazji testować tego kremu.... ale za to za kilka dni kupuję BB Hot Pink ze Skin79 mam nadzieję, że się spisze ;)
    Bardzo podoba mi się Twój blog ;)
    Obserwuję ^,^

    Brilliantlyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostałaś ode mnie nominację do LBA ;) http://gwiyomigoyangi.blogspot.com/2014/01/32-nominacja-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.