Ariana dla WS | Blogger | X X

24 stycznia 2018

Tropikalny zawrót głowy

Cześć Kochani.

Dobiliśmy wspólnie do ponad 200 obserwujących. Z tego tytułu bardzo chciałabym Wam podziękować. To naprawdę wielka motywacja do dalszego pisania. Jest Was więcej, a to znaczy, że coraz częściej tu zaglądacie i z jakiegoś powodu tutaj zostajecie. SUPER

Kiedyś już pisałam o kosmetykach do kąpieli od BeBeauty z Biedronki. Wtedy był to karmelkowy płyn do mycia ciała.  Dziś są to super żele do mycia ciała o zapachach niezwykle egzotycznych i równie intensywnych jak ten słodki karmelek.
 Tropical Paradise i Sweet Maracuja, bo takie nazwy noszą kremowe żele pod prysznic od popularnej biedronkowej firmy BeBeauty.
Nie raz i nie dwa możemy przeczytać na wielu blogach o kosmetykach z tej właśnie firmy i nie ma co ukrywać, że komentarze odnośnie ich są bardzo przychylne i zachęcają do kupna. Nie dość, że cena zawsze jest atrakcyjna, są łatwo dostępne, a także ich działanie jest zadowalające.
Jakiś czas temu przechadzając się między półkami sklepowymi w 'Biedrze' zauważyłam duże żele pod prysznic. Używając już wcześniej podobnej serii nie wiele się zastanawiając kupiłam dwa opakowania. Jak się okazało zapach miały zniewalający, a po użyciu okazało się, że żele długo pozostawiają tropikalny zapach na skórze ciała.
Aksamitny żel delikatnie myje i pielęgnuje ciało, a jego puszysta piana otula skórę, pozostawiając na niej niezwykły i kuszący zapach.
Żel Sweet Marakuja został wzbogacony o ekstrakt z marakui który wykazuje działanie ochronne i regenerujące, a Tropical Paradise o ekstrakt z kokosa, który wykazuje działanie odżywczo-nawilżające.
Żele do mycia ciała mają:
przyjemną kremową konsystencję
 przyjemny intensywny zapach
nawilżona, gładka skóra
duża butelka z dyfuzorem
niska cena (około 8zł)
bardzo wydajny


Z czystym sumieniem mogę Wam polecić ten produkt. 
A Wy? Czy używaliście kosmetyków z tej serii? Skusilibyście się na niego tylko ze względu na super zapach, tak jak ja? 


19 komentarzy:

  1. Nie korzystam z produktów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. beautifull post dear product sound amazing i would love to try..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czuję że bardzo bym się polubiła z tymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę polecam. tanie a dobre. nie tylko żele pod prysznic ;)

      Usuń
  4. znam tę markę jednakże nie wiedziałam o tych płynach do kąpieli :)
    ale opis brzmi zachęcająco i może się skuszę :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co jakiś czas pojawiają się pojedyncze serie. Nie ma ich niestety w regularnej sprzedazy
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Nie używałam nigdy tych produktów.. ale to przez to, że od długiego czasu jestem zakochana w Ziaji <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uwielbiam Ziaje. raz na jakis czas jednak lubię pokombinowac :)
      buziaki ;*

      Usuń
  6. Nigdy nie kupowałam produktów tej marki - zawsze wydawały mi się gorsze. Ale cena za tak duże opakowanie jest zachęcająca :) muszę je powąchać i jak mi podejdzie zapach to pewnie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. seria w tych wielkich butelkach nie jest niestety w regularnej sprzedazy, ale kiedy się pojawia polecam sprawdzic zapach. można się zakochać. :)

      Usuń
  7. Te żele pod prysznic kuszą, to prawda. miałam kiedyś taka maline z czyms i naprawdę zapach zniewalający. Co prawda tych egzotycznych nie miałam, ale jeśli je spotkam kiedyś, od razu kupie. Lubie produkty od bebeauty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają naprawdę ciekawie. Firmy nie znam, ale ja pop prostu chyba życia nie znam, bo co wchodzę na jakieś blogi i są recenzje to żadnej firmy nie kojarzę, haha❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię markę BeBeauty! :)
    Z chęcią chciałabym przetestować choć jeden żel z tych serii, najbardziej zaciekawiła mnie wersja karmelowa!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. karmelkowa była naprawdę szałowa. zapach zachowywal się na ciele naprawdę bardzo długo i był intensywny.
      buziaki ;*

      Usuń
  10. Nigdy wcześniej nie widziałam, chyba muszę to zmienić 😃♥️

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze żadnego żelu Biedronkowego nie stosowałam, widzę, ze to błąd - chętnie spróbuję tej tropikalnej rozkoszy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zapachy tych żeli, przekonuje mnie w sumie nie tylko zapach ale cena i pojemność :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Whats up this is somewhat of off topic but I was wanting to
    know if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually
    code with HTML. I'm starting a blog soon but have no coding
    expertise so I wanted to get advice from someone with experience.
    Any help would be greatly appreciated!

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.