Ariana dla WS | Blogger | X X

17 września 2016

karmelkowa przyjemność - żel do mycia ciała

music: 30 second to Mars - Stranger In A Strange Land
Tae Yang - Wedding Dress

Witajcie,
Moi Drodzy Czytelnicy! 😻😻😻

Jeszcze mieszkając w Polsce bardzo doceniałam magię kosmetyków firmy "BeBeauty", które można zakupić w Biedronce. Zawsze najbardziej zachwycona byłam delikatnym peelingiem do twarzy, który służył mi jako żel do demakijażu. Ostatnio miałam okazję użyć żelu pod prysznic BeBeauty. Historia była dość śmieszna, bo wykąpałam się i popędziłam na busa. Siedząc wygodnie w siedzeniu zaczęłam czuć intensywny słodki zapach. Pomyślałam, że to jakieś cudo w odświeżaczu powietrza jakie posiadał w aucie kierowca, jednak ten zaprzeczył. Słodki zapach unosił się dość długo, aż w końcu zdałam sobie sprawę, że to ja tak pachnę.
Nie zastanawiając się długo, kiedy tylko przyjechałam do rodzinnej miejscowości powędrowałam do Biedronki, aby zakupić owe cudo.
 Z tego co mi wiadomo, co jakiś czas Biedronka wypuszcza serię kosmetyków, które otulają nas wspaniałymi zapachami. Kiedyś takie żele pojawiły się w wersji czekolada, malina z wanilią, ciasto cytrynowe, a tym razem karmel, lody pistacjowe, malina z wanilią. Malina wydawała mi się taka zwyczajna, pistacja słodko przyjemna, jednak trochę za mdła, a karmel... no zakochałam się w nim. Idealny zapach dla mnie. 


Żel pod prysznic BeBeauty Creme
Carmel Fudge

🍬 pojemność 750ml za jedyne 7,99zł
🍬 słodki, intensywny zapach, pozostający na bardzo długo na skórze.
🍬 głęboko oczyszczający
🍬 nawilżający skórę
🍬 bardzo wydajny
🌟 dla mnie bardzo ważne jest to, że mimo swojego smacznego zapachu karmelków nie uczula.
A Wy? Skusilibyście się na tego typu żel pod prysznic?
Spotkaliście się już kiedyś tego typu smakowitymi i słodkimi kosmetykami do mycia?
Może polecicie coś? 

Pozdrawiam
*promocja na te żele trwa do 18 września, więc zainteresowani może znajdą je w sklepach.

25 komentarzy:

  1. Zapowiada się świetnie, ale jestem zakochana w żelach od ISANy *,* Niby Rossmanowe, niemieckie, tanie i wiele ludzi nie lubi, ale żele pod prysznic mają czadowe! Wyjeżdżam jednak niedługo na studia, więc może się skuszę na coś nowego, bo uwielbiam zapach (i smak, haha) karmelu~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rena masz racje. Zele.z Isany tez sa wspaniale. Moja mama je kupuje wiec kiedy wracam do Polski moge sie nimi rozkoszowac. Ten truskawkowy czy poziomkowy mnie po prostu rozbraja <3 nadal marze o takich perfumach. Mam nadzieje ze uda Ci sie znalezc go. Zastanawiam sie , gdzie mozna poza biedronka kupic te produkty od bebeauty, bo naprawde duzo kosmetykow do twarzy maja genialnych, a poza promo nie mozna ich spotkac e biedrze.
      Gdzie na studia jedziesz?

      Usuń
  2. Już nie pierwszy raz czytam o produktach z Biedronki. Przyznam, że zawsze przechodziłam obok nich obojętnie, ale chyba robię błąd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wedlug mnie to duzy blad Pani X. Kosmetyki niektore naprawde maja swietna konsystencje i dzialanie.

      Usuń
  3. Co prawda żele lubię o kwiatowym zapachu ale jestem miłośniczką karmelu więc chętnie go przetestuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alice, naprawde warto. Pozniej zapach umila Ci wiekszosc dnia, bo tak ladnie go czuc :)

      Usuń
  4. Uwielbiam takie słodkie długozostające na ciele kosmetyki. Szkoda, że nie mam jak przetestować tego żelu ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze sprawdzic czy mozna gdzies zamowic te zele, wtedy dam znac i przetestujesz :)

      Usuń
  5. Ten żel ma przeuroczą szatę graficzną i aż naszła mnie ochota żeby zjeść coś słodkiego :D

    Ogólnie, to uwielbiam piękne zapachy ale jeszcze nie miałam żadnego produktu do mycia ciała, którego zapach byłby tak intensywny i długotrwały. Chyba go wypróbuję bo cena także zachęca ^-^

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo





    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Te kawalki karmelu kusza nieziemsko. Az przypominam sobie takie duze krowki ciagutki jakie jadłam w dziecinstwie. Tez tak intensywnie pachnialy i byly takie smaczne. (Zeby nie bylo zelu nie probowalam)
      Powiem Ci dla porownania, ze np zele.z Joanny z peelingiem też bardzo ladnie pachna, ale zapach tego unoso sie dluzej.

      Usuń
  6. Jest zachęcający szczególnie ze moją córką tak uwielbia takie zapachy słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż zachęca do wypróbowania ;) na pewno musi przepięknie pachnąć.

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki wybór smakowitych zapachów *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak pachna, ze chce sie zjesc. W sumie teraz zaluje ze nie wzielam tej maliny. Przypominalaby o lecie :(

      Usuń
  9. Myślę, że wypróbuję ten żel ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jak słodko on wygląda w tym opakowaniu:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie zmiany, jak pięknie! Staram sie nauczyć tego kodu blogspotowego, ale nie ogarniam na tyle, żeby zrobić tak, jak chce miec. Tak, jestem leniwa i mnie nie było. Musisz wpaść, ale to tak na wiosnę, lato, bo teraz to już zamykamy interes powoli ;/ Zimno, ciemno. A co do zelu, to tak, moj zel ma pachniec, czy myje to sprawa drugorzedna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO tak jak chce miec to tez jest mi ciężko. Mówię tu o dodatkowych okienkach, jakich poruszających się wraz z przesówniem stron elementach czy rozwijanych o odpowiednim kształcie.... i chyba już tego się nie nauczę.
      Planujemy przyjechac na przełomie stycznia lutego do Polski wraz z Tomaszem. Później ja może na kolejne dwa tygodnie na wiosne sama... Zobaczymy

      Usuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.