Ariana dla WS | Blogger | X X

7 lipca 2017

soczewki Premier Blue od Kazzue


music: Jay Park - Mommae

Hej Kochani.

Jak tam u Was? Niby lato w pełni, ale u mnie jest strasznie przeplatane deszczem i chmurami. Korzystając z kolejnego deszczowego dnia, dziś przychodzę do Was z nowym soczewkowym postem.
Jakiś czas temu zamówiłam kolejne lensy ze sklepu OhMyKitty4U. Tym razem zdecydowałam się na nowy brand, który bardzo często promowali na swoim instagramie, jakim są soczewki o nazwie "PREMIER BLUE". Dostępne są w 9 wariantach kolorystycznych, a każdy z nich jest równie piękny.


producent - Kazzue
model - Premier Blue
DIA - 15mm
BC - 8,6mm
uwodnienie - 45 %
żywotność - kwartalne
moce - plusy i minusy
tryb - dzienny


WYGLĄD : 
Soczewki są duże. Mają 15mm średnicy, a to jest to co lubię. Wydaje mi się, że wzór jaki nałożony jest na szkło nie daje efektu "freaky eyes", ale ładnie barwi oko i powiększa jego średnicę. Kolor jest bardzo intensywny i na moich jasnych oczach efekt jest oszołamiający. Idealnie pasujący do mojego stylu.

WYGODA: 
Nie raz i nie dwa narzekałam tutaj już na niejedne lensy jakie zamówiłam. Jeśli chodzi o ten model jestem absolutnie zadowolona, a może i wręcz zachwycona nimi. NIe wiem czy to zależność od soczewek czy nie, jednak teraz, podczas  lata, nic a nic nie odrażniają mi oczu ni podczas słonca, ani podczas pylenia traw i wszelkiej innej roślinności. Ponadto soczewki są bardzo elastyczne, co daje możliwość szybkiego i bezproblemowego założenia soczewek na oczko. 
Bardzo dawno temu miałam tak wygodne soczewki i myślałam, że już nie znajdę takich do czasu, aż nie zamówię moich kochanych Dolly+, jednak okazało się, że znalazłam ideał i to w tylu kolorach. 



Posiadałam już wiele modeli soczewek i cały czas szukałam tego idealnego. Premier blue to zdecydowanie jeden z nich.
A czy Wy używacie kolorowych lensów? Jakie są Wasze ulubione? 

11 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy soczewek. Trochę bałabym się je założyć. Nie wiedzialabym jak się za to zabrać. Ale Tobie w nich ładnie. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wszystkiego można przywyknac. 😄 nawet i do zakładania soczewek.
      Dziękuje bardzo 😘😘😘

      Usuń
  2. Piękne są!! <3
    Noszę soczewki na co dzień, jednak to ze względu na wadę. Dwa razy kupowałam kolorówki-jednodniówki, w których się bezgranicznie rozkochałam <3 Chciałabym wrócić do jakiegoś kolorku, ale jest to trochę utrudniona sprawa gdyż:
    Po pierwsze - często nie mogę znaleźć lensów na moją wadę,
    Po drugie - CENAA AA A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aiko, Mycha.ja soczewki nosze takze z mocami. Jednak nosze tylko kolorowe, przezroczystych nie lubię tak bardzo, jednak jedna parę mama jakby maz cos mówił. No i w domu chodze w okularach. Cena nie jest taka zła. Te kupilam na promocji wraz z jeszcze jedna para i zaplacilam za nie 23$. Biorąc od uwagę to, ze są średnio na około pol roku (bo 2pary) to nie jest wcale tak duzo.a moce tez maja różne i nie trzeba dwóch par kupować takuc samych o różnych oczach jak zazwyczaj w PL , ale jedną o roznych mocach. 😗😆

      Usuń
  3. Ślicznie wyglądają, ten odcień błękitu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie nosilam soczewek, alr marzą mi sie takie niemalże czarne xD Mysialabym jednak dobierać je do mojej wady wzroku, bo na codzień noszę okulary. ^^'

    OdpowiedzUsuń
  5. A widzisz, zapomnialam dodac xD Te Twoje są prześliczne, prezentują sie naprawdę pięknie i do twarzy Ci z nimi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji używać takich soczewek. Ale po nałożeniu ich oko jest piękne.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Soczewki mi się mega podobają, ale boje się ich zakładać. Boję się, ze jak zakupie, to nie będę wiedziała jak je zakładać...
    Ale twoje oczy wyglądają w nich mega <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te soczewki :D Bardzo Ci pasują!
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.