Ariana dla WS | Blogger | X X

16 lutego 2016

soczewki PHANTASEE big eyes Natural Turquoise

music: Jay Park - Worldwide
30second to Mars - Up in the Air
 Hej Moi Drodzy. (๑꒪▿꒪)*
 Powiedziałam, że kolejny post będzie na temat przeprowadzki, ale z tym zaczekam jeszcze chwilę. "Do siebie" przeprowadzamy się dopiero dziś. Przed wyjazdem do Holandii przyszły wcześniej zamówione soczewki marki Phantasee. Nie miałam zbyt dużo czasu na to by zamówić soczewki z moich ulubionych sklepów jakimi są LensVillage i OhMyKitty. Na Allegro u użytkownika kupsoczewki znalazłam szkiełka, które bardzo wpadły mi w oko. Postanowiłam, że teraz zakupię soczewki wyglądające naturalnie. Mój Miś nie lubi kiedy chodzę w moich "big eyes", które tak bardzo uwielbiam,więc musiałam znaleźć coś innego, bo będzie nie dużo odbiegało od moich naturalnych oczu.


 
Producent: Phantasee
Model: Natural Turquoise
DIA: 15,00 mm
BC: 8,6 mm
uwodnienie: 55%
żywotność: 3 miesiące
ocena: ★★★★★★✩✩✩


Jak widzicie te soczewki nie są jakoś specjalnie ... jakby to ująć.... sztuczne. Chodzi mi tutaj o to, że nie mają tak odznaczających się czarnych ramek od zewnętrznej strony soczewki i nienaturalnych wzorków.
Kolor jest naprawdę świetny. Na aukcyjnych zdjęciach widać było jakby soczewki były bardziej pastelowe o co się bałam, bo nie chciałam uzyskać świecących oczu po założeniu kontaktów. Świetnie zgrywa się z moim kolorem oczu, co daje naturalny efekt.
Jeśli chodzi o wielkość... Wiecie, zawsze byłam przyzwyczajona do efektu sztucznych oczu, soczewek o wielkości od 15mm w górę i im były większe tym lepsze. Czasami trzeba pójść na kompromis i znaleźć dogodne rozwiązanie. Dla mnie to te soczewki. Mimo iż ich wielkość to 15mm nie rzuca się to tak bardzo w oczy.
A co z wygodą? Widzicie, niektóre soczewki strasznie się nosi ze względu na uwodnienie czy krzywiznę. Niektóre są tak jakby za grube.  Z tymi nie mam żadnego problemu. Są strasznie cieniutkie co pozwala na komfortowe noszenie sztucznych rzęs, które przy noszeniu niektórych szkieł dziwnie jakby dziwnie haczyły. Zakłada się je bez problemu. Bardzo dobrze leżą na oku.
Jedynym problemem jest to, że muszę używać sztucznych łez i zwilżać oczy o kilku godzin noszenia soczewek, a to właśnie daje największy dyskomfort.
Mimo wszystko soczewki bardzo przypadły mi do gustu i kiedy tylko znajdę jeszcze aukcje z nimi zamówię jakieś w innym kolorze, ponieważ seria wyszła w 6 kolorach ♱♡‿♡♰





16 komentarzy:

  1. Przepiękny kolor i bardzo Ci pasuje ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladne soczewki. Pasuja do Ciebie. Czy sztuczne big eyes czy takie naturalne i tak wygladasz jak piekna dollfie.
    Co sie stalo z Twoimi pieknymi pazurkami? Czemu masz krotkie:(?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. Teraz niestety już chyba troche mniej. ;__;
      oj, stała się straszna tragedia. położyłam na swoje już długie paznokcie zbyt cienką warstwę żelu i zaczęły się łamać, bo były strasznie osłabione. Teraz będę chodzić z takimi ogryzkami do momentu aż siostra nie przywiezie mi lampy UV, bo niestety byliśmy tak zapakowani, że nie zmieściło się wiele rzeczy, w tym właśnie lampa. ;c

      Usuń
  3. Ladne soczewki. Pasuja do Ciebie. Czy sztuczne big eyes czy takie naturalne i tak wygladasz jak piekna dollfie.
    Co sie stalo z Twoimi pieknymi pazurkami? Czemu masz krotkie:(?

    OdpowiedzUsuń
  4. jej, ale Ty śliczna jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko, jak ja dawno nie nosiłam soczewek. Ostatnio nawet chciałam kupić, ale szkoda mi było pieniędzy. Może w przyszłym miesiacu jak zaczne normalnie pracować.
    Nie wiem jak wytrzymujesz bez kici, ja bez Hosza bym tu umarła. Teraz jeszcze drugi kudłacz jest i świnki to przynajmniej nie czuje się samotna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie soczewki to must have, ze wzgledu na to, ze jestem slepa jak kura. xD Oj jak paskudnie jest miec popsuty wzrok. ;c Wbrew pozorom za niektore ze swoich soczewek nie dałam dużo bo to koszt okolo 45 złotych z wysyłką już.
      NO jakoś muszę wytrzymać. Mama codziennie wysyła mi zdjęcia mojego maleństwa. Mówi co robił. Tak jakoś jest lepiej choć trochę. No chciałaś iść na swoje.

      Usuń
  6. Jak ja uwielbiam ten efekt sztucznych oczuw :) Ale rozumiem, ze kompromis to najwazniejsza rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi si te soczewki. Co prawda wole Cie w wersji dollfie, ale tak tez jest ladnie. Delikatniej, ale nadal doll ♥
    Z tego co mi sie wydaje, nie dodawalas recenzji soczewek tych które wygrals w give away. moglabys to zrobić? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyglądasz w tych soczewkach...mają taki głęboki błękitny kolor, jak niebo :D Super!

    http://sakurakotoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. są mega naturalne, śliczne, też bym chciała, ale mam zbyt wrażliwe oczka na dotyk i niestety zakładanie trwa wiecznosc, chyba pol dnia siedziałam zeby je załozyc ale moje oko sie wzbrania przed nimi, no cóż nic na siłę :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz w tych soczewkach. Pasują do ciebie! Ja planuję też kupić sobie kolorowe soczewki :)

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.