Ariana dla WS | Blogger | X X

21 grudnia 2014

Wesołych świąt i szczęśliwego Nowego Roku.

Hej Kochani~
Z okazji zbliżających się Świąt, 
chciałabym złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia.
Świąt wesołych, spędzonych w miłej i rodzinnej atmosferze.
Pachnącego domu choinką i piernikiem.
Smacznego karpia i wspaniałych upominków pod świątecznym drzewkiem.
Mam nadzieję i życzę Wam tego z całego serca, że zarówno jak i ten rok, tak i kolejny
 będą przepełnione radością i zdrowiem.
W Noc Sylwestrową szampańskiej zabawy.

3 komentarze:

  1. Udanych Świąt i mnóstwa leniwych chwil, co byś porządnie odpoczęła!~ ★

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo♥ I również życzę Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku (^_^ )

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiadomo, że sa takie sytuacje kiedy ja też nie zawsze mogę zrobić makijaż w stylu Gyaru :P Parę lat temu sama miałam problemy z czerwonymi oczami dlatego soczewek nie nosiłam. Teraz kiedy mogę to zakładam, choć oczywiście najgorsze jest jak trzeba wstać o 5:00 i się malować. Wtedy ledwo na oczy widzę i mam założyć soczewki? xD Nie :P

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.