Ariana dla WS | Blogger | X X

2 marca 2014

Spcerkowo i przyjemnie spędzony dzień.

Hej Misiaki~
Nie pisałam naprawdę długo. Mam nadzieję, że nie zapomnieliście o mnie. :) Wybaczcie mi to. Ostatnio nie czuję się dobrze i nie mam o czym pisać. Nie wiem czy zależne jest to od tego przesilenia zimowo-wiosennego czy to przez nowe antydepresanty,ale humor strasznie drastycznie się zmienia z minuty na minutę.
Pewne sytuacje nie sprzyjają mi w poprawieniu humoru w żaden sposób - wręcz przeciwnie. Zaczęłam przejmować się rzeczami, które kiedyś dosłownie spłynęłyby po mnie jak po przysłowiowej kaczce.
Wczoraj korzystając z pięknej pogody wróciwszy z pracy wybrałam się z Mei Li na spacerek do lasku za moim osiedlem. Gosh jak tam pięknie, cicho. Nie słychać niczego prócz własnych myśli i świergotu ptaków.
Mei Li czuła się chyba jak w raju zważywszy na to, że uwielbia biegać po szeleszczących suchych liściach i bawić się nimi.

 Spacerowałyśmy tam około 1h, a później poszłyśmy obrzeżami miasta, przez polne dróżki do babci. Ogólnie sam spacerek zajął nam ponad 2h, ale zarówno ja jak i Mei Li tego nie odczułyśmy. ^^
Za moment wstajemy i idziemy na spacerek znowu. Trzeba korzystać z pięknej pogody i cudownego przedwiośnia.
Później skoczymy do babci, zrobić smaczny obiad i spędzić kilka chwil razem ;)

Ja i Mei Li życzymy miłej niedzieli.
xoxo

7 komentarzy:

  1. Jaki pluszak przytulasty uroczy <3
    Ech, zamieszkaj w miejscu, gdzie jest więcej słonecznych dni w roku... Słońce pomaga na złe samopoczucie, bardzo! *tuli*

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że piękna pogoda poprawi Ci humor. Śliczny piesek i fajny post ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona jest taką uroczą puchatą kulką. <3 Uwielbiam ją ! :D Też lubię od czasu do czasu wyjść na spacer do lasu ale ostatnio się tego trochę obawiam odkąd dziki terroryzują moje osiedle jak i las. :D

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja piesia jest taka słodka :) ♥ +Mam nadzieję, że poczujesz się lepiej :( Może też ta pogoda trochę tak na Ciebie wpływa. Mi też trochę przesilenie wiosenne dokucza...

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoj psiak jest najslodszym piesiem jakiego widzialam. Chcialabym z Wami sie przejsc tak na spacerek...

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.