1 lipca 2018

Hybrydowe paznokcie "od chińczyka" - lakier z Aliekspress czy się sprawdza?

Witajcie!
Każda kobieta lubi ładnie wyglądać i się podobać. Lubi też to kiedy inne kobiety zazdroszczą jej wyglądu, idealnej figury, nieskazitelnej cery, pięknie zrobionego makijażu czy paznokci. Sama nie ukrywam, że właśnie tak jest. Nie zawsze, ale jednak... I nie uważam, że to coś złego, jeśli zachowujemy zdrowy rozsądek.
Przeglądając blog Nail Love, którego autorka jest dla mnie paznokciową inspiracją wpadłam na pomysł, aby napisać właśnie ten post. W końcu sama robię paznokcie, w końcu wychodzi mi to coraz lepiej, a kartonik z akcesoriami do hybrydek jest coraz większy.
Wiadomo. Wszyscy kochamy firmy takie jak NeoNail, Semilac czy Indigo... Jednak kiedy się chce często zmieniać kolorek paznokci, a pazurki robi się tylko sobie czasem ciężko wydać około 30 złotych na lakier, z którym na dłużej możemy się nie polubić... Postanowiłam poeksperymentować lekko i zamówić kilka lakierów hybrydowych z aliexpress i zobaczyć jak się sprawdzą.
Mimo tego, że od ponad dwóch miesięcy w Naszym domu jest maluśki domownik, któremu trzeba poświęcać bardzo dużo czasu, moje paznokcie zawsze są zrobione i staram się aby nie chodzić z centymetrowym odrostem. Hybrydę muszę odnawiać średnio co dwa tygodnie.
Z uwagi na to, że nastało lato, postanowiłam czernie i te ciemniejsze odcienie odstawić na bok i zrobić coś jaśniejszego hybrydką z ali.

Lakier jakim malowałam paznokcie to
lakier firmy ROSALIND o numerze 47. (link do sprzedawcy, od którego kupiłam lakier)

KOLOR:
Kolor rzeczywisty lekko odbiega od tego na palecie, jednak nadal jest on bardzo ładny. Nie wiem czy to kwestia tego, że położyłam tylko 2 warstwy koloru, a kolejna była by tym właściwym - aż tak na hybrydach się nie znam...

KRYCIE:
Już przy pierwszym nałożeniu lakieru bardzo fajnie kryje naturalną płytkę paznokcia. Są jednak delikatne prześwity, a kolor jest bardzo jasny. Przy nałożeniu drugi raz lakier ma ładny intensywny kolor i nie prześwituje nic a nic nawet jeśli będziemy patrzeć na paznokcie pod światło.

TRWAŁOŚĆ:
Jak narazie minęło 5 dni od zrobienia pazurków i zarówno kolor, jak i sam lakier trzyma się świetnie. Nic nie odpryskuje, nie rozdwaja się.

OGÓLNIE O LAKIERZE:
Jak za cenę $1.07 to według mnie, lakier sprawdza się bardzo dobrze. Kolor może nie jest idealny jak na palecie, którą przedstawia producent, ale nadal bardzo ładny i delikatny. Mimo iż pędzelek jest dość cienki, dzięki lekkiej konsystencji hybrydy bardzo dobrze się nim maluje po paznokciu.
Jak znów się okazało, nie wszystko co z aliexpress musi być bublem.
Co myślicie? Używaliście hybrydowych lakierów z ali?

6 komentarzy:

  1. Naprawdę fajny kolor, nawet wyszedł lepszy niż na paletce -moim zdaniem ❤ dodatkowo za 1 euro to nic tylko kupować ! Ja tam lubię kupować z Aliexpress . Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja przygoda z hybrydami dopiero się zaczyna, więc póki co maluję sprawdzonymi firmami. Zastanawiałam się nad hybrydami z Alli - fajna recenzja - wygląda że jest OK - zamówiłaś jeszcze jakieś kolorki?
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż kolor odbiega od zdjęcia to i tak bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful post, dear! :)
    Following you! Follow back?
    www.minnieart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam hybryd i nawet nie myślałam, żeby robić je sobie samej.

    Muszę przyznać, że kolor, który wyszedł na Twoich paznokciach podoba mi się zdecydowanie bardziej niż na palecie ;>

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.