Ariana dla WS | Blogger | X X

16 stycznia 2018

Biała zima taka piękna

Cześć Moi Mili. 

Dziś od rana przyjemnie. A raczej... rano było przyjemnie. Otwierając oczy dzisiejszego poranka zobaczyłam grubą warstwę białego puchu na szybie. Fajnie! - pomyślałam, jednak nie długo przyszło mi się cieszyć tym. Godzina 12 a śnieg już brudny, mega mokry i już nie taki przyjemny...
Zabaw w nim nie było końca, oczywiście tylko w mojej głowie, bo w takim topniejącym brudasie szkoda się w ogóle babrać...
Przychodzę więc do Was dziś z potem białym i pięknie śnieżnym... Wiem, że nie tylko u mnie śnieg spadł, jednak tak szybko jak się pojawił tak szybko znika... Dlatego... Nacieszcie wraz ze mną choć trochę oczy. 
Tak się zastanawiam, czy jeszcze kiedyś będziemy mogli cieszyć się białą zimą na dłużej niż tylko kilka godzin?
Jak myślicie?
Miłego dnia kochani.

15 komentarzy:

  1. Zima nie jest moją ulubioną porą roku tylko wręcz najbardziej nielubianą, śnieg owszem, ładnie wygląda, ale w większości mi przeszkadza, a mróz to już w szczególności, najbardziej go nie lubię jak muszę skrobać szyby w samochodzie XD
    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda- dawno już nie było u nas takiej typowej,białej zimy. Nawet jak spadnie śnieg to jest to chwilowe niestety.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie szkoda. SZczerze troche brakuje mi nawet glupiego obrzucania sie sniezkami...

      Usuń
  3. U Nas prawie w ogóle śniegu. Coś tam zabieliło ale nic po za tym:D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow amazing dear love these beautifull pictures..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też dziś pięknie biało :) Oby nie stopniało szybko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie trochę pogoda się pozmieniała. w NE wieje i jakos tak się nie zapowiada na wiosnę, a raczej jesień dalej.
    Niestety niedługo jak będziemy chcieli zobaczyć śnieg, będziemy musieli jechać tylko w góry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie tak jak mowisz. nam moze sie za rok uda ;) nie ukrywam, ze sama bym sie pobawila w sniegu ;)

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia, dzieciaczki chyba mają największą radość ze śniegu:)obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajjj.. Ja po tylu latach gdzie sniegu nie bylo , przyznam ze sama bym chetnie sie w nim pobawila, czy na sankach pojezdzila.

      Usuń
  8. ¡Hello!
    Beautiful photos. Great post.
    I'm your new follower. Follow for follow?
    Aprovecha La Vida Cada Día
    ¡Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia. ❤💕 U mnie ostatnio spadl śnieg i mogłam cieszyć się nim przez cały dzień, bo był biały i ładny, później już niestety zrobił się brudny i nieprzyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tu w Laponii jest naprawdę pięknie zimą. Zimno, to fakt ale za to śniegu leży warstwa kilkumetrowa. Serce tęskniło do takich zim!

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.