Ariana dla WS | Blogger | X X

9 stycznia 2017

Zima nie taka straszna...

music: James Arthur - I Am

Zima w pełni rozszalała się na terenie Polski. Nawet w Holandii poprószył śnieg w weekend. Tak bardzo chcieliśmy białej zimy,  a kiedy tylko się pojawiła narzekamy i przeklinamy ją. Są pomysły na to, aby rozgrzać się i cieszyć się białym krajobrazem - niekoniecznie na zewnątrz, ale także w środku mieszkania.
Gorąca czekolada, smaczna herbata rozgrzewająca czy grzane wino pod kocykiem czy przy kominku nie dość, że ma wspaniały klimat, to umili zimowe chwile. Nie zapominajmy o ciepłych skarpetach i wzorzystych swetrach, których w sklepach pełno.
Dziś kolejny raz przygotowałam dla Was kilka miłych dla oka zdjęć.



 Kochani wybaczcie mi moją nieobecność, to, że dodaję posty nie tak często jak wcześniej, a także to, że są to posty głównie ze zdjęciami znalezionymi w internecie. Ostatnimi czasy tyle się wydarzyło u nadal mam wielką kołomyję wkoło i w głowie. W ciągu miesiąca musiałam ogarnąć wiele rzeczy, cały czas muszę myśleć o tym czy sobie sama ze wszystkim poradzę...Poukładać w głowie pełne sprawy i zastanowić się co będzie dalej... Zmienić całe dotychczasowe życie.
Na chwilę obecną powoli szykuję się do dłuższego urlopu w Polsce. Krótkich i tych dłuższych spotkań ze znajomymi, rodzinnych wieczorów i miło spędzonego czasu. To będzie pierwszy tak długi i tak aktywny urlop. Będzie o czym pisać.

Ciepłe uściski dla Was.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.