Ariana dla WS | Blogger | X X

7 kwietnia 2015

Święta święta i po świętach....

muzyka - F.T Island - "I will" album
Exo - "EXODUS" album

HEJ MOI WSPANIALI CZYTELNICY. ٩(๑•◡-๑)۶ⒽⓤⒼ❤

Jak to mówią, "święta, święta i po świętach". Mam nadzieję, że Wy spędziliście je w miłej atmosferze, przepełnionej gwarem rodzinnych rozmów i ciepła.
Moje święta nie były takie jakie sobie mogłabym wymarzyć, jednakże najważniejsze, że spędziłam je z osobami, które kocham. Niestety również w okrojonym składzie z uwagi na to, że babcia siedzi cały czas u drugiej córki w Rosenheim, a dziadek opuścił ziemski padół zeszłej wiosny.

Świąteczną niedzielę spędziłam z mamą i Negai oglądając wspaniałe baśniowe filmy. Drugi dzień - Lany Poniedziałek okazał się dla mnie wspaniałym dniem. Jeszcze rano myślałam, że spędzę go w domu, leżąc w łóżku i oglądając dramy, jednakże okazało się inaczej. Rano przyjechał tata, zdecydowałam, że wraz z Nim i siostrą pojadę na wycieczkę nad morze.
Spędziłam bardzo miło dzień, zapominając na chwile o tej chorej rzeczywistości, która znów zaczęła mnie przytłaczać. Tak dawno nie byłam nad Bałtykiem, że nie mogłam się nasycić każdą chwilą spędzoną na plaży. Spacery, wygłupy i zabawa w "selfie photo".
Ja mogłam przetestować swój nowy telefon, w którym autentycznie się zakochałam, nie tylko przez minionkową obudowę, ale i jakość robionych zdjęć.



śliczna wielkanocna ozdoba na skwerku w Niechorzu

Latarnia morska w Niechorzu
kłódki na tarasie widokowym w Rewalu
Panorama na morze i Niechorze w stronę Trzęsacza
Panorama na morze i Niechorze w stronę Pogorzelicy.
xoxo

8 komentarzy:

  1. zazdroszczę Ci tego że byłaś nad morzem. Szczególnie patrząc na to, że miałaś naprawdę wspaniałą pogodę ku temu by spacerować po plaży.
    Ja swoje święta spędziłam przy stole w domu. Objadłam się jak mały prosiaczek. Świetne zdjęcia zrobiłaś. I uwielbiam Twój minion telefon. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, pogoda była wspaniała. i jakoś tak specjalnie nie wiało.
      objeść się objadłam, spokojnie, ale to w pierwszy dzień xD dziekuje <3

      Usuń
  2. Oh very cute pics sweetie
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Morze <3 uwielbiam!
    Zazdroszczę Ci! (*ノ・ω・)

    http://cute-world-by-iris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nad morze mam godzine drogi autkiem więc nie ma tragedii jesli chodzi o dojazdy tam z rodzina czy przyjaciolmi ;D

      Usuń
  4. Powiem ci że jadę do Szczecina w czerwcu do koleżanek na ten wyścig taki... tall ship race czy coś takiego. :) Więc może będzie okazja się spotkać. :)

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOoohohooh... Mega mega zajewspaniale. <3 Możliwe ze będę wtedy w pracy, jednakże bardzo chętnie się spotkam. <3 Tymbardziej, że mam tak fajną pracę, że znajomi mogą przychodzić i znajdzie się czas by z nimi pogadac x)

      Usuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.