Ariana dla WS | Blogger | X X

1 marca 2015

Trochę nowości z mojego życia...

muzyka - Skindred - Set if off
TaeYang - Body

Hej! =゚*。:゚+High(→㉨←)ハ(→㉨←)Five!+゚*。:゚+

Miesiąc zwolnienia zleciał mi niesamowicie szybko. Co prawda nie jestem jeszcze do końca zdrowa, ale w domu już się strasznie nudzę. Prawie cały okres L4 spędziłam w domu w Pyrzycach. Z dwojga złego, strasznie cieszę się z tego powodu i to chyba był jedyny plus mojej choroby.
Miałam mnóstwo czasu na to by pomyśleć o tym co chcę by miało się zmienić we mnie i w moim otoczeniu, a także to co jest dobre. Zdałam sobie sprawę, że mam kilka większych problemów, z którymi muszę sobie jak najszybciej poradzić. Ot co~!

Wiosna z jak najlepszej strony pokazuje nam się z dnia na dzień. To skłoniło mnie do zmiany koloru włosów, i w pierwszym tygodniu zwolnienia wraz z mamą zadziałałyśmy i zaczęłyśmy proces rozjaśniania. Po jednej kąpieli rozjaśniającej i dwóch farbowaniach doszłam do czegoś z czego w końcu mogę być choć trochę zadowolona. Już na mojej głowie nie jest ciemno, na szczęście. Teraz czeka mnie jakiś czas mocne nawilżanie włosów i dbanie o nie bardzo dobrze, po czym znów będę musiała je lekko skatować i rozjaśnić jeszcze bardziej, aby dojść do mojej wspaniałej platyny.
Żałuję, że podczas L4 nie odwiedziłam kilku miejsc w Pyrzycach, na których strasznie mi zależało. Mam nadzieję, że nie będzie jeszcze za późno w momencie kiedy tam wrócę.
Jutro zamierzam iść na spacer na Błonia ᵔᴥᵔ Później może na ruiny wieży Quistorpa o ile pogoda na to pozwoli. 

Wiecie, oglądam te gify w wigu i zastanawiam się co z tym blondem jest nie tak. Chyba zaczyna brakować mi grzywki (。•́︿•̀。)

Po raz kolejny zablokowali mi fejsbuka, więc aktualnie dostępna jestem na instagramie. (KLIK) eh ten instagram, moje kolejne uzależnienie. xD

DOBRANOC.
xoxo


6 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci w tym odcieniu blondu. Zwłaszcza we fryzurze z pierwszego zdjęcia i sklejki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Platyna... czyli zapowiada się jeszcze ciekawiej niż jest już ;)
    Pierwsze zdjęcie jest mega!

    A co do Fejsbuka - gdybyś nie rozrabiała to nie blokowali by :P
    Wojtek S.

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio znalazłem cię na intagramie, teraz tu! ♥
    wiosna całkowicie dobrze wpływa na włosowe inspiracje, bo wraz z pierwszy cieplejszym i bardzie słonecznym dniem - wróciłem do różowego. :)

    http://dead-moth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam!
    Pragnę poinformować, że Ocenialnia Ostrze Krytyki zostaje zamknięta, a jej załoga przenosi się na stronę wspolnymi-silami.blogspot.com, gdzie nadal będą publikowane oceny.

    Wspólnymi Siłami oficjalnie otworzymy w dniu 21.03.2015. Już teraz zapraszam Cię pierwszego dnia wiosny do zapoznania się z nowym regulaminem, nową stroną i nowymi oceniającymi!

    Jeśli zawirowania związane ze zmianą strony i ekipy sprawią, że nie będziesz już chciała oceny – proszę, żebyś nas o tym poinformowała na stronie głównej bądź na mojej podstronie:
    http://hope-ws.blogspot.com/p/pytania.html
    http://wspolnymi-silami.blogspot.com (odblokowany 21.03.)

    Pozdrawiam serdecznie,
    hope

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    pragnę ogłosić, że Ocenialnia OstrzeKrytyki zostaje zamknięta, a jej załoga przenosi się na portal Wspolnymi-silami.blogspot.com, gdzie nadal będziemy publikować swoje oceny.

    Fuzję Wspólnymi-Siłami oficjalnie otworzymy w dniu 21.03.2015. Już teraz zapraszam Cię pierwszego dnia wiosny na zapoznanie się z naszym regulaminem, gdyż Twój blog znajdował się w Wolnej Kolejce. Informuję jednak, że chętnie ocenię go i, jeśli zgodzisz się, przeniosę go do swojej kolejki na ww. portalu.

    Proszę o informację zwrotną pod adresem http://skoiastel.blogspot.com/p/pytnia-faq.html
    Pozdrawiam serdecznie,
    Skoiastel

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.