środa, 21 stycznia 2015

vol305

muzyka - OCN feat. Jamal - Definicja


Hej Pysie.💖
Jak tam u Was?
Ostatnio znow wiekszosc czasu spedzam w pracy. Nic nie poradze. Lubie tam przebywac. 😝Pogadac z ludzmi z ktorymi pracuje, pozartowac czasem powyglupiac sie. Zajac czyms glowe aby nie myslec o codziennych problemach jakie zaprzataja mi glowe. 
Czekam z niecierpliwoscia na weekend kiedy to przyjedzid moja Alusia i bedziemy mialy okazje troche polatac po Szczecinie. Zapowiada sie calkiem przyjemna zabawa i duzo zdjec, ktore tu umieszcze zapewne w malej weekendowej relacji. 😙
Blue monday byl dla mnie dniem strasznym. Depresyjnym i pechowym. Peklam matryce od komputerka, w pracy ciut nerwo bylo...
Przyjaciele wciaz powtarzaja mi ze bedzie lepiej wiec jestem dobrej mysli.
xoxo

2 komentarze:

  1. Już po blue monday, wiosna coraz bliżej - z pewnością zmierza ku lepszemu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Za każdym razem mam inny makijaż :P Staram się kreski robić u góry tak samo, ale przez rodzaje rzęs wyglądają inaczej - no i zależy też czy dolna powiekę maluję ;)

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.