Ariana dla WS | Blogger | X X

14 maja 2013

szopingowo

Hej~
Dziś z powodu iż miałam na popołudnie do pracy udałam się na shopping do mojego ulubionego secondhandu. Obiecałam Momoćkowi, że pochwalę się zdobyczami, więc...
(przepraszam za too, że wyszłam jakoś grubo)
HI~
Today because I had to work second shift I went on a shopping in my favourite secondhand. I promise my Momo-chan that I'll brag about my new clothes. so...
(I'm sorry that I look like a fat girl at this pics)

wełniana biała narzutka z H&M ze skórzanymi paseczkami.
(zamierzam dodać do niej jeszcze kilka ćwieków) 
czarna bluzeczka w całuśny wzór (H&M)
czerwona przeźroczysta bluzka z odkrytymi plecami - jak tutaj. (atmosphere)
szara bluzeczka ze ściągaczem u dołu (no name)
koronkowa sukienka/tunika (atmosphere)
niekorzystnie się ułożyła i wyglądam na zdjęciu jakbym była gruba jak prosiak. _-_
i najlepsze♥
sukienka zawiązywana w pasie w uroczy króliczy wzorek (H&M)
Już nie mogę doczekać się kiedy przyjdą moje zamówione buciki i telefonik *O*
Jejku~ Już tak mało czasu zostało do czerwca. Nie mogę doczekać się kiedy zobaczę moją Momo♥. Na szczęście już niedługo może ona przyjedzie do mnie i zobaczymy się wcześniej. Mam tyle pomysłów na to jak możemy spędzić fajnie czas...


I can't wait when to come to me my new shoes and phone. *O*
Gosh~ Even so little time is left until June. I can't wait when I'll see my Momo♥. Fortunately, she may soon come to me and I'll see her sooner. I have much ideas to spend a time together.
(sorry for my bad english guyz)

12 komentarzy:

  1. marudo dobrze wyglądasz, a ta urocza króliczkowa sukienka świetnie leży ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie wyglądasz :* !!! Nie rób ćwieków! Ćwieki są do bani ^/* A taka śliczna jest ta narzutka! Ukradłabym ci bardzo chętnie - no oki ja bym ci chyba wszystko wzięła. Może poza koronką bo mam i jakoś nie chce mi się w niej łazić :D W cudzie czerwonym wyglądasz Bosko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza tuniczka i sukien ka sliczne <3
    Caly czas mysle jak zdobyc kase na przyjazd do Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  4. GOSH! Misa jakie Ty masz nogi~*O* na ostatnim zdjeciu w tej kroliczkowej sukience. Swoją drogą sukienka przepiękna *O* a w tej czerwonej bluzce i koronkowej widac Ci cycki.. wielkie~!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też muszę się niedługo wybrać do lumpa :3 Tylko ostatnio mój ulubiony sh trochę się spieprzył i nie mogę tam nic znaleźć,trzeba będzie poszukać jakiegoś nowego...
    Bluzeczka z całuskami i sukienka w króliczki,kochaaane ^o^

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne rzeczy znalazłaś, szczególnie mi się podoba ta pierwsza narzutka :) bardzo kupie second handy, bo można tam znaleźć na prawdę różne skarby

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, śliczne te ubrania i jak nowe ; O gdzie ty znajdujesz takie cuda?

    OdpowiedzUsuń
  8. Te dwie ostatnie sukieneczki są cudne *_* też chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cały czas piękna i szczuplutka.
    Ostatnia kreacja nieziemska...

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsze zdjecie jest przeslodkie *O* slicznie wyszlas.
    kazdy ciuszek wspanialy, ale ten najbardziej przypadl mi do gustu.
    i twoje nogi~~ *O*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne ciuszki ^^ Co ty piszesz, jesteś bardzo szczupła, też bym chciała taka być ;-; Śliczne włosy *o*

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.