niedziela, 10 marca 2013

vol. 220 - wiosna wiosna

Hej Moi Kochani 
Jeśli chodzi o mnie, nic się nie zmieniło. nadal siedzę w domu, bo panie z urzędy nie raczą się ni słowem odezwać na temat moich kursów. Nie zdziwiłabym się jeśli okazałoby się, że nie będę ich miała wcale, a w zamian za to, zostanę rzucona na głęboką wodę zaczynając od razu staż. NVM!


Naoglądałam się dziś zdjęć - staroci. Stwierdzam, że marzą mi się znów niebieskie włoski.
Dopiero co odnowiłam róż, który robił się coraz bardziej łososiowy. 





Ostatnio ciesząc się wiosną zrobiłam sobie spacerek wkoło Pyrzyc. Delektowałam się każdym promieniem słońca jak i lekkim wiaterkiem. Zrobiłam kilka zdjęć kwiatów które zaczynają kwitnąć - pierwszych oznak zbliżającej się coraz bliżej wiosny. 


Krokusy, przebiśniegi, bratki i inne małe kwiatki... Lecące klucze gęsi czy jakiś innych ptaków. Za każdym razem patrzę na to wszystko z nadzieją, że zimne dni będą tylko w moich wspomnieniach.
A dziś kiedy wstałam zobaczyłam znów biały puch. Jednym słowem zima znów mnie zaskoczyła. 

Jak dla mnie wystarczy już śniegu. Ile przecież może tak padać i padać. :c Mam nadzieję, że już naprawdę niedługo będzie taka prawdziwa wiosna. Mam już dość śniegu, zimna i braku słońca. 
Jak myślicie Moi mili? kiedy będziemy mogli cieszyć się prawdziwą wiosną? c:

18 komentarzy:

  1. też się cieszyłam, że wiosna, że kwiaty, że ptaki, że słońce, że energia i radość, a obudziłam się dzisiaj w innym świecie -.-
    oby tylko Święta nie były białe...

    OdpowiedzUsuń
  2. wiosna ach gdzie ona jest ??
    włosy masz super ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no kurcze, wlasnie byla wiosna i gdzieś zaginęła. Te kilka dni ciepełka już mnie tak rozweseliło, a dziś znów badmood przez ten śnieg ;c

      Usuń
  3. Bardzo ładny makijaż ;3 Dziś u mnie pada śnieg xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. IU, dziś u mnie caly dzien pada takze.Szkoda gadac. Ten snieg juz nawet nie jest taki przyjemny jak byl na pooczatku grudnia. ;x teraz tylko działa na nerwy.

      Usuń
  4. Pięknie wyglądasz, fajny masz kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne włoski, ciekawy kolor :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne wlosy i zdjecie ;) lubie Cie w rozu ;)
    Zdjecia przyrody fajne.. U mnie juz tez bylo tak ladnie a teraz pada snieg albo snieg z deszczem... nie lubie tego ;c
    mam nadzieje, ze od momentu kalendarzowej wiosny bedzie w porzadku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz wszedzie narzekaja na snieg.
      o widzisz. bo niedlugo kalendarzowa wiosna. mam nadzieje, ze bedzie juz ladnie

      Usuń
  7. Love your hair colour! *_* so vibrant! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj jak mi wiosna narobiła nadziei to też już chcę ją prędzej :P Hmm no się rozpiełam bo miałam grubą kurtkę i się przegrzałam. Tylko 10 min starczy a tu Virus :) Hhaha ale okej.
    Hmm to dość przykre. No każdy bez rodziców byłby niczym bo by ie istniał(dla świata niekiedy lepiej) ale cóż złośliwość losu :D Hmm no każdy tam ma swoje na koncie. Ja z rodzeństwa najmniej brałam - oni są rozpieszczeni - bywa. Ale ja jestem najstarsza mimo że nie widać po siskach - nawet prawie 4 lata młodsza wygląda na starszą. Jakie zabawne im starsza jestem to różnica w wieku jaki ludki myślą że mam a prawdą teraz wynosi 6/7 lat - wcześniej 4 :) Fajna sprawa ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak chyba wszyscy cieszyli by się wiosną >.< no ale niestety musimy jeszcze na to poczekać. Śliczne różowe włosy.. ;O Pod czas tych bardziej słonecznych dni też dużo spacerowałam i zachwycałam się kwiatkami ale nie miałam okazji ich sfotografować. ;C

    Pozdrawiam !
    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolałam się nie gotować. Już lepiej jest ^^ Dzia za radę, którą stosuję :) Hhaha
    Emm no dużo ludzi tak mówi więc spokoo.
    Hmm no wiesz idzie rozpoznać po sposobie wysławiania choć nie tylko. Często nastolatki takie w 5/6 kl i gimnazjum malują się słabo a to że starzej wyglądają pomaga im ale w wejściu do głupiego klubu, przespaniu się z jakimś dupkiem, kupnem tego i tamtego. Takie osobowości zdradza nic innego jak ich tępy, ograniczony słownik...
    Dużo ludzi mówi że się mnie boi. Dlaczego? Bo wyglądam jak dziecko a mówię w sposób bardzo dojrzały i dorosły. Jestem określana mianem dziecka horroru. Bo dzieci w horrorach wyglądają słodko, niewinnie i młodo, a są straszne, dziwne przez to że są doświadczone i starsze niż wyglądają. Trochę to przykre że ludzie mnie tak odbierają. Nie chcę żeby chcieli żebym była tępa i słodka :/ Ale bywa nie zmienię się i nie będę chichotać jak idiota bez przesady...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już zakupiłam buty na wiosnę a tu masz... Zima -,-

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz fajne włoski :3
    ja mam nadzieję że jeszcze tydzień i będę mogła zdjąć tą zimową kurtkę bo ile można :(

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.