środa, 2 stycznia 2013

vol. 210 - Sylwestrowy Look

Witajcie Kochani! (♥ó㉨ò)ノ♡
W końcu siostra przywiozła mój aparat od babci i mogę pochwalić się swoim Sylwestrowym lookiem. Nie jest to jakiś specjalny make up, zarówno jak i to nie jest ten, który planowałam. Humor miałam troszkę przybity i nie specjalnie chciało mi się malować w ten sposób jaki sobie zaplanowałam wcześniej. NVM.
Z góry przepraszam Was za to że zdjęcia są tak rozjaśniane. Robione były wieczorem w sztucznym świetle i nie specjalnie było coś widać (nie nawiedzę tego(┳◇┳))




Mój pan wampirek  (。♥‿♥。)
Szwagrowski jako alfons,
Tomek jako Hrabia Drakula,
Negai jako panna alfonsa.
 Szczerze powiedziawszy dawno nie malowałam się w ten sposób i wydaje mi się, że chyba znów zacznę robić to trochę częściej. ✿
Jak Wam się podoba? (.=^・ェ・^=)

xoxo 

11 komentarzy:

  1. No Misia powiem że zajebiście wyglądasz ^^ ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądałaś. Szkoda, że nie zrobiłaś tuto pod ten mejkap ;c
    Użyłaś zielonego cienia, prawda? :D
    Twój wampir wyglądał świetnie. Uwielbiam Was.
    Negai z chłopakiem też fajnie wyglądają. Alfons jakie wąsy miał. Haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. malowalam sie "na szybko szybko" wiec o tuto nie bylo moowy w ogole. poza tym bylo tak przepaskudne swiatlo, ze prawie nic tak czy tak nie byloby widac ;c
      milo mi to czytac ^^

      Usuń
  3. Wyglądasz zniewalająco :)
    tutorial odnośnie make-up'u także mi się podoba :)
    jedynie czego mi brakuje to mocno zaakcentowanych brwi.
    Świetnie wyglądasz w obecnych włosach :)
    Ostatnio widzieliśmy Cię na Lagunie :)
    Laura z Darkiem (cefarm)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ktora Laura z Darkiem ;) Pamiętam Was jeszcze :3
      brwi jeszcze nie opanowalam... szczegolnie ze moje sa mega krzywe jakby mi w dziecinstwie ktos lopata przez lepek zdzielil czy cuś ;c
      dziekuje ♥

      Usuń
  4. Loffam makijaze które robisz sobie właśnie w ten sposób <3 wg dobrze ze do poznania nie wbiliscie bo była stypa xD ja na szczęście w ostatniej chwili pojechałam do zielonej i było Git ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochanie♥
      wiem, ze bylas z zielonej. ;p wszystko mam nadzieje zalatwilas przy okazji.
      czemuz to stypa byla? ;O

      Usuń
  5. Ładny makijaż ^O^ wpadłam tutaj jakoś przypadkiem ;) szczęśliwego nowego roku !

    OdpowiedzUsuń
  6. Negai:
    No makijaż miałaś ładny.
    A zdjęcie niekorzystne jak dla mnie, moja japa wygląda źle i miałam niepełny ubiór, bo tu nie wyglądam jak panna alfonsa, cały czas nie mogłabym chodzić w płaszczu.;/

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.