Ariana dla WS | Blogger | X X

3 września 2018

Feel the beach, czyli jak szybko uzyskać plażowy look...


Hej! 

Lato praktycznie już się kończy. Mimo iż za oknem słońce jeszcze cudnie grzeje, wakacje się skończyły, a wraz z nimi dla większości to czas, aby wrócić do rzeczywistości - szkoły, pracy po super urlopie. Wielu z Was pewnie tłumnie ruszyło nad morze, czy to Bałtyckie, czy to jakieś inne... Piaszczyste plaże, promienie słońca muskające skórę, no i kąpiele w słonej wodzie. Po takich zazwyczaj nasze włosy są super, robią się lekkie loczki, a rozwiane przez wiatr tworzą super efekt na głowie. 
Nie trzeba jednak kąpieli w morzu, aby uzyskać taki efekt. W drogeriach jest mnóstwo dostępnych kosmetyków do włosów. Ja skuszona promocją w Rossmannie  zakupiłam spray solny do włosów od Isana - Style 2 Create, Feel the beach.
Opis producenta: 
Nadaje włosom fale prosto z plaży i matowość. Zbyt perfekcyjna i dobrze ułożona fryzura jest nudna. Przy pomocy sprayu solnego nadaj swoim włosom luźny wygląd prosto z plaży (beach look) i wprowadź delikatne fale we włosy. Formuła Feel the Beach: pozostawia matowe wykończenie włosów, nadaje włosom delikatne fale prosto z plaży, tzw. beach waves, działa nawilżająco.
Sposób użycia: 
Spryskaj sprayem solnym osuszone ręcznikiem włosy, a uzyskasz ich swobodny, plażowy wygląd. Dla uzyskania lepszego efektu wysusz włosy na powietrzu lub dodaj im nieco objętości stosując suszarkę.
____
Oczywiście tak jak pisze producent można użyć produktu na mokre włosy i wysuszyć suszarką, jednak nie polecam tego sposobu.

Składniki: Aqua, Alcohol Denat., Magnesium Sulfate, Caprylyl/Capryl Glucoside, Glycerin, Parfum, VP/VA Copolymer, Maris Sal, Panthenol, Polyglyceryl-5 Oleate, Sodium Cocoyl Glutamate, Citric Acid, Glyceryl Caprylate, Lactic Acid.

Efekty: 

i jak? Używaliście takich cudów? Lubicie taki efekt na włosach? 

8 komentarzy:

  1. fAJNY POST RÓWNIEŻ JESTEM POSIADACZKĄ LOKÓW I PRZYDAŁA BYM IM SIĘ PIELĘGNAJCJA :d <3

    Jestem tu nowa :( Blog <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh very itneresting product darling
    Thanks for share your opinions
    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny look - zdecydowanie przywołuje na myśl wakacje i letnią swobodę...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kosmetyk aby uzyskać tzw beach hair look :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam pojęcia, że taki produkt istnieje, ale efekt mi się podoba :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyk fajny, lubię plażowy look tylko czy nie przesuszy włosów

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam, ale na moich włosach jednak się nie sprawdzał...

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.