Ariana dla WS | Blogger | X X

29 września 2015

Jak szybko i tanio przedłużyć sobie włosy? clip-in hair od Rossmann


Hej Moi Mili. 
Mój komputer po raz kolejny uległ awarii i oddałam go na gwarancje. Niestety to uniemożliwia mi korzystanie z blogspota i odwiedzania Waszych blogów. Czuję, że będę miała co nadrabiać,bo o tylu ciekawostkach piszecie. Korzystając z tego, że na dzień przyjechałam do Pyrzyc, a Negai udostępniła mi swój komputer postanowiłam dodać post.
Ostatnio znów zastanawiałam się nad przedłużeniem włosów na taśmy bądź ringi. Stwierdziłam, że odrobinę szkoda mi na to pieniędzy, a i nie koniecznie mam zawsze czas (i chęci) na odpowiednią pielęgnację martwego już włosia. Uznałam, że w tym wypadku najskuteczniejsze będzie dla mnie kupienie zwykłych tasiem clip-in w kolorze włosów jaki mam. Taśmy w bardzo atrakcyjnej cenie, akurat na założenie "raz na jakiś czas" znalazłam w Rossmannie na dziale z akcesoriami do włosów.



Taśmy kosztowały 59 złotych, mają około 60 cm długości, a w opakowaniu znajdowało się:
6 taśm
- 2 na 3 klipsy
- 2 na 2 klipsy
- 2 na 1 klips

Uważam, że to zdecydowanie wystarczy jak na moje włosy. Materiał jest naprawdę świetny, włosy fajnie się rozczesują, nie świecą, wyglądają jak naturalne i odżywione. Zachowują się tak samo jak włosy które miałam kiedyś za prawie 300złotych, czy jak naturalne włosy na przyklejane taśmy, które miałam.
Jeśli któraś z Was myśli o przedłużeniu włosów na chwilę, serdecznie polecam ten produkt. Włosy można znaleźć w kilku naturalnych kolorach.




POZDRAWIAM
XOXO

19 komentarzy:

  1. Ojej, jakie piękne! Ale bardziej zachwycają mnie Twoje oczy :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wysyłką 175 zł na allegro znalazłam.

    Polecam zrobić z clip in flip in. W minutę się włosy zakłada i nie obciążają w ogóle własnych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabym zobaczyć jak to wygląda dokładnie. Jak zakładać i w ogóle.

      Usuń
  3. Wyglądają świetnie! A w ogóle ślicznie Ci w tej grzywce

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci w długich włosach. Zapuszczaj swoje takie. Grzywka też doczepiana?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci w długich włosach. Zapuszczaj swoje takie. Grzywka też doczepiana?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Ci w długich włosach. Zapuszczaj swoje takie. Grzywka też doczepiana?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci w długich włosach. Zapuszczaj swoje takie. Grzywka też doczepiana?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też się zrywało wędzidełko, ale się zrastało cholerstwo... :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam takie włosy, ale potem przefarbowalam moje naturalne włosy i teraz nie pasują :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz chyba mam ten sam problem,bo dawno, ale to bardzo dawno nie farbowalam wlosow i trochę zżółkły ;c

      Usuń
  10. Zastanawia mnie dlaczego nie chodzisz często w tych włosach. W długich Ci tak ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz będę musiała kupić nowe, bo wszystkieperuki i clip-iny zostawilam w Polsce. ;C

      Usuń
  11. W którym sklepie Rossman znajdę są koloru np ciemny błąd jasny brąz ?

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.