Ariana dla WS | Blogger | X X

11 lipca 2018

Moje ulubione kanały na YT

HEJ. 
Obdarowana ogromem czasu przez mojego Małego Mężczyznę zagłębiłam się w świat Youtubowych nagrań i nadrobiłam to co działo się na moich ulubionych kanałach. Dziś chciałabym Wam przedstawić te moje kilka ulubionych, które oglądam regularnie. Jedne od krótkiego czasu, a drugie od naprawdę dobrych kilku lat.

NO. 10 - The Pet Collective
Każdy lubi się czasem pośmiać, a kiedy najlepiej się śmiać? z uroczych rzeczy jakimi są małe kotki, pieski i inne słodkie zwierzaczki. Kanał "The Pet Collective" jest przepełniony słodkością i śmiesznymi filmikami.
NO. 9 - NaffNaff
Kanał całkiem przyjemny. Szczególnie projekt 'Apropo Defacto' z Wiesławem Wszywką. Kanał z serii, ktoś wpadł na super pomysł, jak testować coś w sposób śmieszny, tak aby podbijać oglądalność... a dzięki temu pomóc Panu Wiesławowi w zebraniu kaski na leczenie bioderka.

NO. 8 - MAANGCHI
Kuchnia koreańska dla początkujących i uważających, że nie potrafią gotować. Wiadomo, jak każda kuchnia regionalna w każdym kraju, koreańska ma wiele wiele przysmaków, które chętnie byśmy zjedli, jednak niekoniecznie wiemy jak to zrobić. Przepisy ze stron, nie zawsze wiemy jak przygotować, a tu... Wesoła Koreanka pokazuje jak w prosty sposób zrobić pyszny obiad w stylu koreańskim.

NO. 7 - Ni mom pojęcia co robię.
Kulinarnie i prześmiewczo. Tyle tylko że także wulgarnie. Mimo wszystko lubię oglądać ten kanał.


NO. 6 - TINA YONG
Ten kanał towarzyszy mi od chyba 2 lat. Zaczęłam oglądać wideo Tiny kiedy szukałam informacji jak działała jakaś maska do twarzy, którą polecały dziewczyny z grupy aliexpress. Co prawda Tina używa oryginalnych kosmetyków, ale są one zbliżone do tych z popularnego serwisu zakupowego.
Dziewczyna testuje, robi makijaże i od jakiegoś czasu prowadzi vlog.

NO. 5 - ochikeron - Create eat happy
Jak ugotować w bardzo prosty sposób coś popularnego w Japońskiej kuchni. Czasami korzytałam z przepisów jakie są nagrane na tym kanale. Teraz jakoś nie mam parcia na gotowanie w stylu Japońskim, ale nie ukrywam, że coraz częściej znów mam ochotę na eksperymenty kulinarne. :) Na tym kanale, myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie, dla męża i przede wszystkim dla dzieci. Łatwe przepisy w niepowtarzalnym wydaniu... oraz mnóstwo pomysłów na to, jak zachęcić dzieci-niejadki do jedzenia smakowitych obiadków.
NO.4 - NikkieTutorials
Wszyscy znają, wszyscy podziwiają, i ja też... Myślę,że tutaj nie ma co dużo pisać. Jest makeupową inspiracją, jednak jakiejś specjalnej historii związanej z jej kanałem nie mam.

NO.3 - MICHELLE PHAN
W sumie to od oglądania kanału Michelle zaczęła się moja największa przygoda z makijażem. To razem z nią poznawałam wiele terminów makijażowych, jak blendowanie i jak się to wykonuje, jak się konturuje, czy optycznie powiększa oczy. Tą artystkę makijażystkę podziwiałam za urodę i to jak manipuluje makijażem, aby uzyskać odpowiedni wygląd. Wiele makijaży stylizowanych na postaci z bajek czy tematycznych było dla mnie inspiracją do swoich makijażów twarzy. Dodatkowo świetna obróbka całego wideo sprawia, że ogląda się je bardzo przyjemnie.

NO. 2 - JAY PARK
NAJLEPSZY, muzycznie numer 1.. i nie wiem czy to ON nie powinien być tu na szczycie tej listy, jednak biorąc pod uwagę, że jest to głównie kanał muzyczny (ale także dance practice) znajduje się na właśnie drugim miejscu. Bardzo lubię (chociaż lubię to mało powiedziane) patrzeć jak Jay tańczy i śpiewa no i nie ukrywam, że jest to mój ulubiony artysta.

NO. 1 - ŚWIAT GOSI
Ten numer to zdecydowany faworyt. Co prawda od kilku dopiero tygodni, ale... No UWIEEELBIAM oglądać ten kanał. Ktoś kiedyś podrzucił na facebookowej grupie linkiem do jednego z filmów Gosi. Obejrzałam, trochę się pośmiałam - Gosia robiła jeden z pierwszych mejkapów - ale za ogromny dystans do siebie najzwyczajniej w świecie ją pokochałam.

A Wy? Oglądacie któreś z tych kanałów? Jakie są Wasze ulubione kanały na YT?

4 komentarze:

  1. Nie znam żadnego z tych kanałów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie posty jak ten, nie ogarniam za bardzo youtube, więc nie wiem co warto i co jest na topie - dzięki Tobie już wiem - zacznę chyba od kanału Gosi;)))
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie oglądam nic na youtube, nie wiem czemu, ale jakoś tak wyszło.
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    blogujemytestujemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam część z wymienionych przez Ciebie youtuberów, że czego Miecia (i jego kanał Masochista) i NikkieTutorials oglądam najczęściej.
    Jak na razie nie mam ulubionego kanału na youtube, choć bardzo lubię Zapytaj Beczkę oraz 7 metrów pod ziemią. Często oglądam też Sfilmowanych :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.