Ariana dla WS | Blogger | X X

9 października 2018

"Poszła Ola na spacerek na słoneczko, na wiaterek, a tu lecą jej na głowe liście złote i brązowe..."

HEJ!
Jesień w pełni już zagościła na naszych podwórkach, a więc przydałoby się trochę inspiracji i kolorów i na blogu. Kochani! Dziś post z serii które stali czytelnicy bardzo lubili - "Secret Garden", bo kto z Nas nie marzy o chwili spędzonej w tak pięknym ogrodzie jak tym z powieści Frances Hodgson Burnett "Tajemniczy ogród", który Agnieszka Holland świetnie ukazała w swoim filmie.
Taki zbiór zdjęć z internetu co prawda, ale myślę, że pęd dni codziennych nie zawsze pozwala na to by przeglądać otchłań internetu, aby tylko popatrzeć na piękną jesień w różnych zakątkach Ziemi.
Zapraszam!





Miłego dnia Kochani !
xoxo

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie internetowe inspirujące zdjęcia, zawsze wprawiają człowieka idealnie w klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są te zdjęcia. Pogoda piękna<3 nam udało zrobić się jesienną sesję zdjęciową, kolejną mamy w planach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesień to moja ulubiona pora roku! <3 idealnie i jak magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesień jest tego roku baaardzo malownicza!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym roku mamy przepiękną, polską, złotą jesień :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie inspirację. Chciałabym żeby teraz była taka pogoda jesienna. U mnie za oknem śnieg.
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.