Ariana dla WS | Blogger | X X

17 sierpnia 2015

big eyes lenses - evening grey

music: 分岛花音 - Killy Killy Jocker
Kyary Pamyu Pamyu - Tsukematsukeru



Hej Kochani. (‐^▽^‐)

Dziś znów przygotowałam dla Was recenzje soczewek.
Oczywiście także miałam napisać ją dużo wcześniej, jednakże jakoś wcześniej nie mogłam zdobyć w sobie motywacji (baka~!)
Kupiłam je kiedyś na allegro, ponieważ wcześniejsze kontakty zaczęły tracić swoją ważność i nosiło się je strasznie niekomfortowo. Noszę soczewki z mocami, dlatego zależało mi na czasie i jak najkrótszej przesyłce, dlatego nie mogłam zamówić soczewek na lensvillage.com, z którego zazwyczaj zamawiam szkła. Mają atrakcyjne promocje, duży wybór szkiełek...
... nie to co na allegro. _-_
Jakiś czas przeglądałam ten gigantyczny wybór soczewek, a kiedy wybrałam model zaczęłam zastanawiać się nad kolorem jaki chcę mieć tym razem.


Producent: ColourVue
Model: Big Eyes Evening Grey
DIA: 15,00 mm
BC: 8,6 mm
uwodnienie: 55%
żywotność: 3 miesiące
ocena: ★★★★★★★★★★

Na temat tych soczewek naprawdę mogłabym się rozpisać. Pamiętam moją radość kiedy pani listonosz przyniosła paczkę i od razu założyłam je. Od razu zauważyłam różnicę w wielkości oka, a na tym najbardziej mi zależało. Nie miałam problemów z ich założeniem. Idealnie przylegają do oka. Kolor jest idealny. W zależności od oświetlenia na moich błękitnych oczach zmieniają kolor od szarości po niebieskie. Co prawda dość to dziwne, bo nie miały przebijać koloru tęczówki, jednak nie przeszkadza mi to nic a nic. Czarna obwódka jest delikatna i cieniowana dzięki nie ma wrażenia odcięcia. Co prawda noszę już je ciut dłużej niż 3 miesiące (na zmianę nosiłam z innym modelem), nie czuję żadnego dyskomfortu.
Jeśli miałabym zamówić drugą parę właśnie takich soczewek nie zastanawiałabym się ni chwili. Naprawdę polecam ten model soczewek.


A Wy? Mieliście ten model soczewek? Jak się nosiły? ヽ(*⌒∇⌒*)

xoxo

14 komentarzy:

  1. Nie noszę soczewek, ale te są prześliczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w tych soczewkach! Oh i jak zawsze zazdroszczę dużych oczu. Moje 15mm (a kupiłam tak dla sprawdzenia i zabawy w sumie), przy mniejszych oczach robią ze mnie ufo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te soczewki. Gdybym mogła bym od razu takie kupiła. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie na Twoich oczach wyglądają szare soczewki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. W moim przypadku problemem jest bardzo nierówna wada wzroku (jedno zdrowe oko), przez co zawsze muszę kupować dwie pary, by sobie odpowiednio dopasować. Jednakże jakoś nie jestem przekonana do soczewek. Pięknie wyglądają, ale chyba nie jestem do nich stworzona. Zawsze wszystko odczuwam ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca jest tak jak mówisz. Na wielu zagranicznych stronach kupujesz jedna pare soczewek o roznych parametrach, tak samo jak i na allegro juz coraz czesciej mozna tak kupic szkiełka.

      Usuń
  6. Jak ładnie ^^ te soczewki wyglądają bardzo naturalnie i ważne że nie czujesz dyskomfortu jak je nosisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tego typu soczewki z tym, że brązowe. BYły naprawę prześwietne. Uwielbiałam je nosić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mialam cool blue zamawialam je od roku juz naprawde mega szczerze polecam nirsamowity efekt glebi koloru! Wczoraj mnie cos jednak podkusilo i zamowilam evening grey juz nir moge doczekac sie kuriera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Cool blue tez byly spoko. Mialam je jeszcze zanim zaczelam recenzjowac lensy :) szczerze caly czas zastanawiam się czy nie zakupic eveningow jeszcze raz. Jakos szare lensy przemawiaja do mnie najbardziej :)

      Usuń
  9. Hej mam prośbę czy Ty te soczewki zakładasz ciemniejszą czy jasniejszą stroną do środka? Przyglądał się im i nie wiem na której stronie powinny być:( bardzo Cię proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ta jaśniejsza strona, mniej wyraźna to zawsze ta strona która ma być przy oku. Te żywe kolorki, intensywne wzory są po stronie zewnętrznej ;)
      pozdrawiam

      Usuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.