Ariana dla WS | Blogger | X X

10 sierpnia 2015

Natural Ring Big Eye Contact Lenses

music: 

Soja - Easier
Soja - Once Upon a Time

Hej Kochani. ((( ^-^)爻(^-^ )))

Zwlekałam z tym trochę czasu, ze względu na to, że brak czasu na to by posiedzieć chwilę na blogu strasznie mnie ograniczał. Jakiś czas temu kupiłam zamarzyłam o nowych soczewkach, które będą tylko miały czasną obwódkę, a kolor oka zostanie mój, bez zmian. Miałam już podobne soczewki {KLIK} i bardzo dobrze mi się je nosiło, więc stwierdziłam, że drugie ciut podobne byłyby fantastycznym rozwiązaniem.
 Kupiłam zatem soczewki modelu RING od Bio-Luc Thin


BC: 8,6 mm 
DIA: 14,0 mm 
Żywotność: kwartalna (3 miesięczna) 
moja ocena - ★★









wybaczcie za bardzo obrzydliwe światło.
jednakże jakąś tam różnice widać. 




Czy jestem zadowolona z tych soczewek?
Absolutnie NIE. Mam je od ponad miesiąca, a miałam je na sobie może ze 4-5 razy. Nie dość, że zamawiałam soczewki w rozmiarze 15,0mm, to krzywizna jest jest chyba nie zgodna z opisem na opakowaniu, bądź soczewki w jakiś sposób są uszkodzone już od nowości. Za każdym razem, kiedy je założę czuję dyskomfort na którymś z oczu z powodu strasznego kłócia.
Co do samego wzoru i koloru, naprawdę jest fajny, szkoda jedynie, że są takie malutkie. Czarna obwódka doskonale podkreśla kolor moich oczu. Te soczewki, które miałam wcześniej naprawdę bardzo lubiłam, tych jednak już chyba nie założę nigdy, jeśli będę miała mieć je na sobie dłużej nż godzinę (teraz w sumie nadają się tylko do zdjęć).
To już moje drugie soczewki z firmy Bio-Lin Thai i znów narzekam. Szczerze nie polecam tych soczewek.


Na dniach pojawi się kolejna recenzja soczewek, a za kilka dni mam nadzieję, dostanę kolejną paczkę z pięknymi kontaktami.
A czy Wy mieliście już do czynienia z firmą Bio-Lin Thai? Co myślicie o ich soczewkach?
Jakich soczewek Wy lubicie najbardziej używać? =^._.^= ∫

Zdjęcia zbierane z INSTAGRAMA na którego zapraszam. 
W komentarzach podawajcie swoje instastrony 

xoxo


9 komentarzy:

  1. Niee mialam z nimi do czynienia, ale właśnie szukam jakieś dobrej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam soczewki od Geooptica, Colorvue czy ifary. OD nich kontakty naprawde przy dobrym opkiekowaniu się noszę czasami trochę dłużej i moje oczy nie narzekają. ^^
      xoxo

      Usuń
  2. Szkoda, że tak źle się noszą, bo naprawdę wyglądają bardzo fajnie z makijażem, jaki sobie robisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda, ale co zrobisz..
      niedługo przyjdą 2 kolejne pary i mam nadzieję że będą bardzo wygodne.

      Usuń
  3. Ja natomiast podziwiam makijaż, ułał *o*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie lepiej wyglądasz w takich soczewkach jakie masz w nagłówku i minitaturce profilu w "o mnie" ;) Kiedyś sama miałam podobne soczewki z samą obwódką i po prostu nie przepadam za takim typem soczewek. Moim zdaniem nie powiększają optycznie oczu.

    OdpowiedzUsuń
  5. te soczewki wyglądają świetnie! Ale jeśli powodują dyskomfort to bardzo niedobrze...
    I świetny makijaż!

    Pozdrawiam, Wiktoria z http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie podkreslaja Twój kolor oczu *0*

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.