Ariana dla WS | Blogger | X X

22 czerwca 2015

Szczecin też może być fajny. The Baltic Tall Ship Regata

Hej Kochani.
W zeszłym tygodniu w Szczecinie miało miejsce naprawdę (wg mnie) spektakularne wydarzenie. Szczecińskie nabrzeże rzeki Odry na kilka dni zamieniło się w wielki port przy którym cumowały jedne z większych statków pływających po Bałtyku.
Oprócz przepięknych statków można było obejrzeć Szczecin z Wielkiego Młynu czy obejrzeć krótki pokaz fajerwerków zapowiadający Pyromagic, które odbędzie się w sierpniu.
Osobiście uwielbiam tego typu zloty ze względu na to, że jako fanka "Piratów z Karaibów" i morza uwielbiam patrzeć na statki. Spacerując po Szczecińskim bulwarze zrobiłam kilka zdjęć, aby pokazać Wam cześć tego co miałam okazję zobaczyć.




widok na Siedowa i Dar Młodzieży w całej swej okazałośći

Trzymasztowy żaglowiec należący do Akademii Morskiej w Gdyni.

Jeden z najwspanialszych statków jakie widziałam.
Rosyjski Siedow. Czteromasztowy chyba największy szkolny żaglowiec świata. 

O.P.R Toruń - statek desantowy



Strasznie żałuję, że kiedy odbywało się zwiedzanie statków musiałam być w pracy, a także tego, że ominęło mnie wiele atrakcji imprezy takich jak pokazy bitew morskich i strzelanie z armat okrętowych. Mam nadzieję, że przy kolejnej okazji zorganizuję sobie czas tak by wszystko to obejrzeć.

xoxo

10 komentarzy:

  1. Ojej, jak pięknie <3 mnie pływanie statkami nudzi, a spływ kajakowy był dla mnie ogromną traumą T^T ale popatrzeć zawsze można!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapewne na tatkim wielkim statku płynąc i aktywnie się udzielając byłoby bardziej ciekawe niz sam rejs wycieczkowicza. jasne!popatrzeć zawsze można tym bardziej, że na żywo robią naprawdę wielkie wrażenie.

      Usuń
    2. Ale tu różowo :P

      Pływanie wcale nie jest nudne! Oczywiście że w charakterze załoganta jest znacznie ciekawiej na każdym statku ;)

      Na takim "wielkim" statku też łatwiej dostać chorobę morską, bo tymi małymi kapciami często niemiłosiernie trzepie, a że pod żaglami to jeszcze gorzej. Na Darze czy Sedovie może być trochę lepiej bo są ciut większe od standardowego kapcia. Choć trzeba przyznać że żagle robią wrażenie.

      W.S.

      Usuń
    3. Wojtuś, to tak całkem wakacyjnie i optymistycznie. Poza tym, lubie piwonie i jasny róż :P
      Wiele bym dała by choć na jeden dzień należeć do załogi jakiegoś stateczku. Zapewne bardzo szybko miałabym dość, ale sądzę, że warto byłoby spróbować i na chwilę doznać czegoś nowego. Nawet jak to mówisz na tych małych kapciach. :P
      E tam.. Choroba morska mi nie straszna.

      Usuń
    4. Wiesz Kasiu generalnie to ja lubię różowy, spoko kolor tylko tak dostrzegłem zmianę :)
      Oj nie mylisz się w tym co piszesz, zdecydowanie warto zobaczyć jak to jest - zupełnie inne życie, według mnie nawet ciekawsze i przyjemniejsze.
      W.S.

      Usuń
  2. Bardzo klimatycznie. Lubię takie widoki. Czasem chodzę popatrzeć jak do DCT wpływają kontenerowce (szczególnie jakieś większe). :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam niestety bujne włosy xD Depilatorem fajnie się robi, dosyć dokładnie, ale jak dla mnie za długo to trwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka lat temu byłam na regatach w Szczecinie. BYła wtedy tez ESKA. Bardzo przyjemny widok te statki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety wtedy zabalowałam za bardzo na woodstocku i tego dnia dogorywałam już w domu, a bardzo zaluje ze nie bylo mnie ani tu ani tu.

      Usuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.