Ariana dla WS | Blogger | X X

22 maja 2015

Szczecin nie taki brzydki jak go malują

Witajcie Kochani ✾꒡ .̮ ꒡✾
Ostatnio pokazałam Wam Szczecińskie Błonia i Park Kasprowcza, dziś skupię się na Wałach Chrobrego.
Dwa tygodnie temu (?) w Szczecinie odbył się "Piknik nad Odrą". W sobotę na owym pikniku grał mój znajomy Przemek Nowak - wyśmienity muzyk wraz z zespołem  Rockasta. Wspomniałam już kiedyś o nich w poście z tamtego roku, kiedy pisałam o Szczecińskich Finałach Muzycznego Konkursu "Emergenza". 
Wszystko wspaniale się złożyło, że pracuję bardzo blisko Wałów i kończyłam zmianę w na tyle dogodnej godzinie, że spokojnie zdążyłam na występ. Naprawdę miło było znów usłyszeć na żywo Przemkową grę na akordeonie wraz z zestawieniem cięższej muzyki. Jak dobrze wiecie lubię żywo, a właśnie tego typu gatunek brzmi najlepiej.
Po koncercie postanowiłam przejść się po Wałach, zrobiłam kilka zdjęć i wróciłam do domu.







Jak podoba się Wam ta część Szczecina? Niedługo The Baltic Tall Ship Races więc zrobię wiele więcej ładniejszych fotek.

xoxo

1 komentarz:

  1. Naprawdę piękne miejsce♥
    Lubię koncerty na żywo, ale nie lubię pogo. Dla mnie to walka o życie, a nie cieszenie się muzyką. Jestem straszną niezdarą ^^"

    www.cute-world-by-iris.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.