Ariana dla WS | Blogger | X X

28 maja 2018

Perfekcyjne brwi w mniej niż minutę ?

Hej Kochani.


Tęskniliście?  
Ja troszkę tak! Próbuję się ogarnąć jako młoda mamusia i kiedy już myślę, że daje radę i mogę wrócić do blogowania, okazuje się, że mój synek wchodzi w nowy etap i trzeba bujać, tulać, trzymać przy cycku... i plany blogowania palą się na panewce.
Ale nie! Postanawiam, że co by nie było, waliło się i paliło, kilka chwil dziennie muszę poświęcić Wam. 

Lubię, kiedy moja mama robi nietrafne zakupy w Rossmannie, bo wszystko co jej nie odpowiada trafia w moje łapki. Tym razem mama oddała mi ostatnio popularne na fb i instagramie stemple do makijażu brwi. Te kupowane w popularnej drogerii są od firmy Kiss, dostępne w dwóch wzorach i kolorach.

PRZYGOTOWANIE I STOSOWANIE 
1. Nawilżyć skórę za pomocą primera lub podkładu płynnego.
2. Nacisnąć część ze stempelkiem na proszek do brwi.
3. Umieścić stempel na wysokości swojej kości brwiowej, aby ustalić położenie. Następnie delikatnie położyć stempel na skórze i nacisnąć.

SKŁADNIKI Talc, Mica, Magnesium Myristate, Zinc Stearate, Phenyl Trimethicone, Dipentaerythrityl Hexahydroxystearate/Hexastearate/Hexarosinate, Triethylhexanoin, Sorbitan Isostearate, Methicone, Tocopheryl Acetate, aluminum Hydroxide, Dimethicone, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Limnanthes Alba (Meadowfoam) Seed Oil, Helianthus Annuus (sunflower) Seed Oil, Argania Spinosa Kennel Oil, Phenoxyethanol. May Contain (+/-): Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Titanium Dioxide (CI 77891).


Jak nakładanie (a dokładniej efekt) wygląda na zdjęciach?
Brwi niepomalowane
Brwi niepomalowane


Brew pomalowana pomadą Kiss w kolorze soft brown
Efekt końcowy.


Co myślę o tym produkcie? 

Zaznaczam, że robiłam to dopiero drugi raz..
Tak jak to napisał producent. Na brwi nałożyłam pędzlem lekko podkład.
+ "Wyciapałam" stempelkową gąbeczkę w cieniu i powoli przyłożyłam do brwi z wewnętrznej strony, po czym przyciskałam w kierunku kącika zewnętrznego. Jakoś wyszło. Na zdjęciach z pomalowanymi stemplem brwiami widać jednak, że nie jest to idealne pomalowanie. stempel wyjeżdża lekko poza brwi i potrzeba precyzji by zrobić to dokładnie. Jednak od czego są waciki do uszu, którymi można wszystko poprawić i wymazać tam gdzie trzeba.
+ Uważam, że jeśli się wyćwiczy rękę, tak aby wiedzieć gdzie dokładnie przyłożyć stempel tak by wyglądał dobrze na brwiach może to być super produkt, zwłaszcza dla tych którzy mają problem z samodzielnym malowaniem brwi, albo tych, którzy szybko muszą się pomalować, tak by nie wyglądać jak "kreciki" ;)

*W moim przypadku i w danym momencie mojego życia, jest to super produkt dla mnie...
Nie ukrywam, że czas na full makeup może i mam, ale przez panujące upały nie koniecznie chce mi się malować kolorowo i jakoś mocno. Naturalny makeup zdecydowanie wystarczy. 

Aktualnie są w promocji za 31,99zł , a cena regularna to 39,99

Używacie takich wynalazków? Może macie w zamiarze? Co o nim sądzicie?

17 komentarzy:

  1. Generalnie pierwszy raz słyszę o takim wynalazku...w sumie jak już się nabierze wprawy, to chyba działa w minutę;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nabierze się wprawy to pewnie tak. ;P narazie zajmuje ze 3 ;P a to tak czy siak mniej jak bym miała pomalowac swoje pedzelkiem

      Usuń
  2. Pierwszy raz się z tym spotykam, ale jakoś mnie na razie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa rzecz, ale moje brwi sa tak ciemne, ze ja niczego nie uzywam. Poza tym przy upalach 40oC nie mam sily nawet tzes umalowac xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubie miec dobrze zaznaczone brwi. pewnie gdybym miała takie jak twoje tez bym to robiła, albo dodała do nich permamentne kreski ;P nie mniej zazdraszam gęstości i barwy brwi

      Usuń
  4. Nie uzywam, bo mi sie efekt nie podoba a ooza tym nie jest to do wszystkich brwi, bo kazdy ma inny luk i u niektórych efekt wyglada bardzo zle

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzialam takie cos na aliexpress i na filmikach YT, ale bie myślałam zeby to zamowic.. teraz juz wiem na pewno, że moje brwi wychodzilyby mi strasznie krzywe...

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny gadżet jak widzę ale nie potrzebuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny gadżet. Mnie by się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nareszcie znalazłam odpowiedni blog o takiej tematyce dla mnie! Zaczęłam czytać i przepadłam! Akurat takie porady się przydadzą!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj przydałby mi się, bo rano kompletnie nie mam na to czasu i siły

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam już o tym produkcie, chyba oglądałam na yt u Red lipstic monster ale nie jestem pewna nie chcę skłamać więc umówmy się, że gdzieś już wiralowe filmy na ten temat krążą :D ja nie wiem czy potrafiłabym korzystać z tego gadżetu, chyba zostanę przy tradycyjnych metodach nie mniej jednak ciekawa recenzja! <3 Pozdrawiam cieplutko młodą mamusię <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny patent, nie raz widziałam takie narzędzia w drogeriach, ale jednak wolę sobie pomalować według swojego kształtu i preferencji, nie lubię korzystać z gotowego szablonu, gdyż nie zawsze jego kształt odpowiada mojej wizji ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widziałam tego, choć pół życia spędzam w Rossmanie :D
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moją stronę http://wiosenny-ciuch.pl/!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przekonuje mnie to, widzę gdzie jest przerysowane i produkt jest za daleko, trochę niedokładny efekt daje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spotkałam się nigdy z takim wynalazkiem, a brzmi to naprawdę ciekawie. U mnie zwykle bywa odwrotnie - ja robię nietrafione zakupy, a potem szukam nowych domków moim nabytkom. :-)

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.