Ariana dla WS | Blogger | X X

6 lutego 2018

Walentynkowe propozycje na makijaż dopełniający całość pięknej stylizacji.

Cześć Misie.

Niedługo 14 luty - święto lubiane przez prawie każdą kobietę w związku. Każda z tych szczęśliwych zakochanych chce w ten dzień wyjątkowo i pięknie wyglądać dla swojego partnera, z którym zapewne spędzi miło wieczór. Na Waszych blogach często można spotkać właśnie w teraźniejszym okresie posty outfitowe, z pomysłami na prezenty walentynkowe.
Ja dziś chciałam przyjść do Was z makijażowymi propozycjami dopełniającymi całość Waszych cudownych stylizacji. Bardzo lubię oglądać makijaże proponowane przez instagramowiczki. Pełno zapisałam na komputerze, a dziś się nimi z Wami podzielę.

Jak Wam się podobają?
Ja się tak na to nakręciłam, znalazłam przeszukując te zdjęcia jeden który bardzo mnie urzekł. Postaram się więc zrobić dla Was makeup tutorial, na dniach, który może przyda się którejś z Was. Moje poprzednie tutoriale znajdziecie TUTAJ. Zapraszam serdecznie.

zdjęcia pochodzą z pinterest

buziaki 

34 komentarze:

  1. Piękne! Szkoda, ze na to żeby wyszedł mi tak piękny makijaż szanse są małe, ale będę próbować!

    Tymczasem, zapraszam również do siebie :) https://daria-mikolajewska.blogspot.com/2018/02/cold-days-shein-ootd.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety tez mam czasem z tym problem, jednak pamiętajmy, że trening czyni mistrza ;)
      buziaki kochana ;*

      Usuń
  2. Ja ciągle się uczę takiego pięknego makijażu oka. Ale bardzo podoba mi się opcja z brązem i brokatem lub czerwień na oku. No i krwisto czerwone usta! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem miłośniczką tego typu makijażów. Pomarańcze i czerwienie czy purpura na oku ostatnio podbiły moje serce. do tego odrobinka brokatu... miodzio ;)
      buziaki

      Usuń
  3. Śliczne propozycje :)
    Ps. obserwuję. Zapraszam Cię do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne makijaże! Chyba nie umiem powiedzieć, który podoba mi się najbardziej ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne makijaze :) Chciałabym umiec wykonywać takie makijaże :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? Jeśli tak to zacznij i daj mi znać na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zalezy od checi. I to wcale nie prawda, ze trzeba miec bóg wie jak drogie kosmetyki :*

      Usuń
  6. Extra sa te makikaze😍 Jak ja bym chciała potrafić się tak pięknie malować...ehh marzenie ściętej głowy🙂 Lepiej idzie mi ubieranie hihi
    Czekam na tutorial😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, uważam że to nie prawda. Trening czyni mistrza ;) z każdym nawet codziennym mejkapem wprawiamy się coraz bardziej ;*
      buziaki ;*

      Usuń
  7. Wow! Przepiękne makijaże tu umieściłaś! Każdy chciałabym " nosić " :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też.... malując się nie mogłabym zdecydować się który zrobić ;P

      Usuń
  8. Jakie piękne !<3 Trenuję, trenuję i w dalszym ciągu się łudzę, że kiedyś będzie mi to tak dobrze wychodzić :D
    https://freakshowparadise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, wydaje mi się, że to też kwestia odpowiedniego światła i perspektywy zdjęcia... czasami nawet dobrze wykonany makijaż na złym zdjęciu wygląda paskudnie ;C

      Usuń
  9. Świetny makijaz. Mam nadzieje kiedyś robic sobie taki. Czekam na tutorial. Moze mi pomoze w tym :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się brzoskwiniowa propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Naprawdę wszystkie propozycje są wspaniałe. Nie mogłabym się zdecydować na jeden konkretny make up :D jak ja chciałabym umieć tak się malować... niestety, jak ja się maluję i próbuję stworzyć taki makijaż wychodzi mi to tragicznie...
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh.. Ja także ni mogłabym się zdecydować ;) Próbuję swoich sił jednak do końca mi nie wychodzi. Trfzeba więcej treningu, treningu i jeszcze raz treningu ;)
      buziaki gorące ;*

      Usuń
  12. Wspaniałe inspiracje, makijaż z odrobiną pomarańczy bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne makijaze. U mnie niestety przez brak czasu ograniczam sie do eyelinera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. makijaż eyelinerem to takze swietny makijaz. dobrze wykonana jaskółka jest elegancka i po prostu piękna w całej swojej prostocie ;)

      Usuń
  14. wow wonderfull inspiration dear..!! love your makeup..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne makijaże chociaz te pierwsze brwi mi się nie podobają ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny post z inspiracjami, ale wypadałoby podlinkować autorki makijażu i zdjęć, nikt nie lubi, jak rozpowszechnia się jego pracę bez odpowiedniego podpisu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia pobrane są z pinterest, a tam niestety nie podają autorów, jesli umieszczają piny randomowe osoby, a szkoda :C jednak pod koniec posta umieszczona została informacja.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  17. Piękne propozycje,dla mnie każdy makijaż z złotym cieniem jest piękny 😄😍

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne. czarno zlote skradły moje serce

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.