Ariana dla WS | Blogger | X X

17 lutego 2018

Zakupowy HAUL - sztuczne rzęski z aliexpress - coś co niekoniecznie okazuje się "złe bo chińskie".

Cześć moi kochani czytelnicy! 


Dziś przychodzę z kolejnym postem, aby pokazać Wam coś co ostatnio kupiłam. Myślę, że wiele z Was, które lubią makijaż będą tym zainteresowane. 
Nie od dziś wiadomo, że każda z Nas lubi dobrze wyglądać. Dzielimy się na trzy grupy : 
- kobiety podkreślające naturalne rzęsy tuszem do rzęs
- kobiety, które na stałe doczepiają sobie rzęski u kosmetyczki metodą 1:x . - osobiście uważam, że ta metoda jest naprawdę piękna i wygodna. Wstajesz rano i już masz piękne rzęski, długie, gęste, a linia oka jest podkreślona. Chętnie bym sobie zrobiła takie rzęski, lepiej, poprosiłabym siostrę, która wykonuje takie zabiegi o to by mi doczepiła chociażby metodą 2D... Pojawia się jedno 'ale', iż dla mnie to jest kompletnie nieprzydatne z uwagi na to, że lubię mocny makijaż oka, a wiadomo, że taka metoda doczepiania rzęs średnio na to pozwala, a skutkiem są odpadające szybciej rzęsy przy demakijażu bądź źle domyty makijaż. 
- kobiety, które doklejają sobie rzęski na pasku codziennie przy wykonywaniu makijażu oka. - no i do tej grupy należę ja. Zależnie od makijażu jaki robię mogę przykleić sobie takie rzęski jakie chcę czy pasują. Super opcja, a przy wprawie zajmuje to kilka sekund. 
Kiedyś, kiedy zaczynałam przyklejać rzęsy kupowałam paski z Donegala i Inglota, jednak te są stosunkowo drogie. Później kiedy zaczęłam używać ich częściej i więcej zaopatrywałam się w miejscowym chińskim markecie. Z czasem poznałam magiczny świat ebay'a. No i tam zaczęło się wielkie zamawianie. Rzęski okazywały się bardzo miękkie i podobne do tych z drogerii typu Inglot. Z biegiem czasu Ebay'a wybił z rynku chiński aliexpress no i to okazał się raj i strzał w 10! Od momentu kiedy pojawił się zaczęłam zamawiać tam rzęsy i robię to regularnie. 
Kilka dni temu tez przyszło kilka paczuszek z rzęsiskami i chciałabym się z Wami podzielić moimi wyborami, tym jak wyglądają w rzeczywistości, krótkimi opisami i linkami do aukcji. 

 nr 1. - rzęski długie, gęste i mięciutkie. Widziałam je na którejś z grup ali na facebooku gdzie dziewczyny sobie je polecały. Postanowiłam więc je wypróbować. Umocowane na przezroczystej żyłce, niewidocznej na oku. (A20)
cena - 2,88zł za opakowanie
link do aukcji - KLIK
 nr 2. - kompletny zawrót głowy. Rzęsy są bardzo mięciutkie. Długie po same niebo, jednak gdzieś do jakiejś sesji zdjęciowej z pewnością mi się przydadzą. Zamówiłam je z uwagi na to, że cena nie była wygórowana, a do rzęsek była dołączona pęseta do nakładania pasem. Jeśli chodzi o wykonanie, wyglądają na trwałe i takie które sprzedają w drogich drogeriach. (102)
cena - 5,58zł z pęsetom / 4,43zł bez pęsety
link do aukcji - KLIK
nr 3. - zdecydowanie moje ulubione. To właśnie tych rzęsek używam najczęściej. Są mega miękkie, naturalnie wyglądają na oku. Umocowane są na na cieniutkim sznureczku, niestety białym, jednak ja maluję go kredką przed założeniem i kompletnie tego nie widać. Efekt na oku jest zniewalający i bardzo naturalny. (A21 / 11mm)
cena - 2,91 zł za opakowanie
link do aukcji - KLIK
nr 4. - Tych rzęs się kompletnie nie spodziewałam, okazało się, że wcale ich nie zamawiałam. Zamówiłam inne, a przyszły inne. To nic. Na oku nie wyglądają źle. Są lekko grube, jednak przy mocniejszym makijażu nadal wyglądają na naturalne, takie bardziej wytuszowane. Bardzo przyjemne. (004)
cena - 4,29 zł za opakowanie
link do aukcji - KLIK
nr 5. - Kolejne rzęski które bardzo lubię. Długie, dość miękkie i gęste bardzo dobrze wyglądające na oku. Dzięki ukośnemu wzorowi wyglądają na gęstsze i bardziej zwariowane. Umocowane na czarnym cienkim pasku który dobrze mocuje się na oku. Nie są sztywne. (M14 / 12mm)
cena - 4,36 zł za opakowanie
link do aukcji - KLIK
nr 6. - Rzęski dość długie, nie są gęste i wyglądają bardzo naturalnie. Miękkie w dotyku. Na oku wyglądają bardzo naturalnie i delikatnie. Umocowane na czarnym pasku, trochę grubszym od żyłki, jednak nadal dobrze się je mocuje. (218)
cena - 4,19 zł za opakowanie
link do aukcji - KLIK
nr 7. - Rzęski strasznie przyjemne, mięciutkie, bardzo delikatne. Nie są tak długie jak pozostałe także nadają się dla każdego. Umocowane na bardzo cieniutkiej żyłce, niewidocznej na oku. Przyklejone wyglądają bardzo naturalnie. (8mm / 219)
cena - 4,36 zł za opakowanie
link do aukcji - KLIK
nr 8. - Jedne z nielicznych rzęsek, które używam już bardzo długo. Bardzo podobne do tych które opisałam jako 1, jednak są trochę krótsze. Umocowane na delikatnej żyłce niewidocznej na oku. Włosie miękkie, w dotyku bardzo naturalne.
cena - 4,02 zł za opakowanie
link do aukcji - KLIK

Oczywiście mam o wiele więcej takich rzęsek, jednak postanowiłam opisać tylko te które przyszły ostatnio.
Jak Wam się podobają? Którym typem rzęsowych kobiet jesteście? 
I pytanie do Pań, które używają tego typu rzęs. Jakiego kleju używacie? Ja nie mogę znaleźć od jakiegoś czasu swojego ulubionego i szukam jakiegoś zamiennika. 

43 komentarze:

  1. Muszę sama sobie kiedyś zamówić te rzęski ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze i ostatnie rzęsy wydają się być takie same. Najbardziej podobają mi się te z numerem 3. naturalne jak sposobem 1:1 :) Chyba sobie je zamowie. Przydadza się na jakieś wyjścia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są bardzo fajne, idealne na jakies okazje gdzie mozna poszalec z makijazem ;)

      Usuń
  3. Świetny post, akurat zastanawiałam sie nad zamowieniem kilku rzeczy z Alie miedzy innymi rzes, mialam wątpliwości co do ich jakości, lecz je rozwiałas <3
    http://heresiggy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w czym wybierać, jednakże trzeba uważać, bo czasami przychodzą nie te co trzeba ;C

      Usuń
  4. Zakupy widać udały się jak widać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam się na sztucznych rzęsach, ale te wyglądają fajnie 👍

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zawsze podobały się takie bujne rzęsy, ale sama nie umiem ich sobie przyklejać :) Muszę się tego nauczyć, bo oprawa oka robi robotę w makijażu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko Kochana to kwestia wprawy. Nawet najlepszym na samym początku szło zapewne tragicznie ;)

      Usuń
  7. Nie miałam jeszcze sztucznych rzęs, ale moze zamówię niedługo, skoro polecasz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie doklejałam sztucznych rzęs... :D
    Widzę kochana pokaźną masz kolekcje.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można powiedzieć, że to jedno z moich największych uzależnień razem z soczewkami. :) Ale jak swoje mam takie przeciętnie zadowalające jakoś muszę sobie radzić :)
      Buziaki

      Usuń
  9. osobiście nie jestem fanką sztucznych rzęs, wręcz boję się je stosować :D ale fajnie to wszystko opisałaś i przyjemnie to czytać :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz swoje przepiękne, to się w sumie nie dziwię ;P

      Usuń
  10. Sztuczne rzęski przyklejałam tylko kilkanaście razy na potrzebę sesji czy cosplayu ale muszę przyznać, że dają boski efekt, jakiego przy tuszowaniu moich dość krótkich rzęs uzyskać nie mogę :c Aczkolwiek należę własnie do tej części co podkreśla swoje naturalne rzęsy. Co do przyklejanych to ja z tym klejeniem zawsze bałaganu narobię :P
    Nr. 1 i 3 mnie urzekły *__*
    Pozdrawiam :3
    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje naturalne też nie są jakieś super długie i najlepsze tusze nie zrobią mi takiego efektu jaki mam przy sztucznych rzęsach... szczególnie kiedy używam circle lenses ;)
      Lucy z klejem to jest tak jak z makijjażem, z czasem ręka się wprawia i całość zajmuje chwilkę ;)
      Buziaki Myszko ;)

      Usuń
  11. Kusi mnie zacząć zamawiać rzeczy z Aliexpress ale boję że się wciągnę :)

    monikajazurekfotografie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, że zakupy na ali mogą uzależnić. ja miałam tak na początku, jednak z czasem zaczelam wrzucac do koszyka, przeglądać koszyk kilka razy i za każdym zadawać soibie pytanie 'czy faktycznie jest mi potrzebny ten produkt' 'czy faktycznie bede tego uzywac" i już nie wydaję tam kroci ;)
      buziaki

      Usuń
  12. Fajnie wyglądają te rzęski😍❣️

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice lashes! ☃ ❄

    Would you like to follow each other? Lemme know :)

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  14. tez ostatnio kupiłam rzęski na ali, ale jeszcze nie testowałam ;)


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej na co dzień? Nie lepiej sobie No zadbać o rzesy i będą długie i ciemne naualnie? :) może warto o tym pomyśleć
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety w moim przypadku to nie jest za bardzo realne. :C uzywalam kiedys revitalash i efekt był bardzo fajny, na codzien jednak noszę okulary i rzeski musiałam przycinać aby nie zachaczały o szkła ;c

      Usuń
  16. Hej! Świetny post, często kupuje na ali i jak się umie to można kupić serio super rzeczy :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodatkowo w cenach , które są naprawdę smieszne pod względem taniości. Nie mogę się przekonać tylko do tego aby kupować tam ubrania i rzeczy na ukrytych aukcjach.

      Usuń
  17. ile pięknych rzęs, ja nadal swoje nosze jedynie od święta :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, że powstała grupa, na której można polecać sobie różne rzeczy z ali. Dzięki temu jest mniejsze ryzyko, że trafimy na bubel. Rzęski super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda. czasami korzystam z tej stronki przy robieniu zakupów na ali :)

      Usuń
  19. Zdecydowanie należę do tej pierwszej grupy kobiet, które to malują rzęsy tuszem.
    Najbardziej podobają mi się 6 i 8. Ostatnio też sporo zamówiłam na aliexpress. Sama widzisz, że to naprawdę opłacalne. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, bardz duzo sie rzeczy oplaca tam zamawiac, jednak ja caly czas mam obiekcje do tego czy zamawiac ubrania ;x

      Usuń
  20. Ja nadal jestem kiepska w makijazu. wg na niego nie mam czasu :(
    Uwielbiam sztuczne rzesy, ale nie wiem jak sie za to zabrac xd Momo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwię się kochana, skoro jesteś po wizażu :P Umiejętności mozna nabyc wraz z czestotliwoscia uzywania i wprawy, a co do czasu, a dokladniej jego braku... to już inna para kaloszy. :C
      chętnie bym zrobiła Ci jakiś makeup, jednak teraz to nie jest mozliwe :C
      buziaki kochana

      Usuń
  21. Potrzebowałam takiego wpisu, już od jakiegoś czasu przymierzam się do kupna rzęs, a po co przepłacać, prawda? Zapisuję ten wpis na później, żeby zerknąć przy zamawianiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że tak. Szczególnie, że większość z rzęsek dostępnych na polskim rynku jest podobnymi w wykonaniu i wyglądzie a są nawet do 5x droższe.

      Usuń
  22. Nie kupiłam jeszcze nic na Aliexpress, ale mam dobre doświadczenia z zakupami w chińskich sklepach i u chińskich sprzedawców na eBay.
    Zgadzam się, że nie wszystko, co chińskie jest złe czy kiepskiej jakości (teraz chyba większość rzeczy wokół nas jest "made in China" ;-) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że nasze doświadczenie z 'made in china' jest jeszcze większe z uwagi na to, że większośc sprzedawców zaopatruje się u chińczyka i nawet w polskich sklepach mozna znaleźć te same 'buble' co np na ali czy ebayu , a w większych cenach niż w necie.

      Usuń
  23. Nigdy nie zamawiałam rzęs, ale lubię pędzle z tej stronki :)
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Iwonko, pędzle z tej stronki sama posiadam i również jestem zadowolona. ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  24. Kompletnie nie wiedziałabym jak się zabrać za takie rzęsy :DD Ale i tak chyba panicznie bałabym się zamówić je na ali! O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia wprawy ;) To napewno. Co do chinczyka, nie ma co wariować, ten akurat produkt nie ingeruje w ciało, a podrażniać może jednynie klej , który jednak lepiej kupić w stacjonarnej drogerii niż na aliexpress ;)
      Buziaki Kochana ;*

      Usuń
  25. Hej :P Mam pytanie czy te rzęsy są z norek czy nie ?

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.