Ariana dla WS | Blogger | X X

18 stycznia 2018

Szalone oczy! Zmienione oczy. I.Fairy Cream Puff Grey

Hejka kochani!

Po kosmetycznych postach przyszedł czas na kolejną recenzję soczewek. Jeśli odwiedzacie mojego bloga, mogliście zauważyć, że jestem wielką fanką circle lenses czyli kolorowych soczewek optycznie powiększających oczy.
Zmieniają kolor oka, dopełniają makijaż... Nie zawsze znajdują zwolenników, je jednak bardzo je lubię. I nie przeszkadza wcale mi to, że mam wadę wzroku. Po prostu zamawiam takie, które występują z mocami i zazwyczaj noszę je w trybie dziennym.

producent - I.Fairy
model - Cream Puff Grey
DIA - 16,2mm
BC - 8,6mm
uwodnienie - 55 %
żywotność - roczne
moce - plusy i minusy
tryb - dzienny


✨WYGODA:
Mimo, że soczewki są duże bardzo dobrze się noszą. Nie odczułam jeszcze żadnego dyskomfortu odnośnie tych szkiełek. Łatwo się zakładają, są bardzo elastyczne. Jeśli chodzi o ściąganie równie dobrze się to robi. Nie przyklejają się do gałki ocznej (jak to czasem bywa z niektórymi modelami) nawet kiedy noszę je dość długo.  Niektóre soczewki po jakimś czasie noszenia , przy prawidłowym obchodzeniu się z nimi, czyszczeniu zwyczajnie nie nadają się do użytkowania. Z tymi jest inaczej. Po 3-4 miesiącach noszenia nadal są tak samo wygodne jak na samym początku od razu po ich otworzeniu... i oby tak do końca ich przydatności.

✨WYGLĄD:
Decydując się na te soczewki zwracałam uwagę na to by były duże, jednak nie wyglądały dostatecznie sztucznie, a jednak bardziej naturalnie. W porównaniu do niektórych kolorowych lensów jakie miałam te mimo wszystko takie są. Powiększają optycznie oczy, a taki efekt bardzo lubię. Fajnie dopełniają mój makijaż.
Szary kolor nie bardzo odbiega od naturalnych kolorów oczu, dlatego też nie tworzą sztucznego efektu. Fajnie zgrywają się z moim kolorem oczu. Delikatny wzór na soczewce daje bardzo fajny efekt.

✨A tak soczewki wyglądają przy kilku stylizacjach i makeupach. 



12 komentarzy:

  1. Wyglądają prześlicznie ^^
    PS. Bardzo ładny wygląd bloga ♥

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.
    MÓJ BLOGFANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie zmienić sobie kolor soczewek. Mam duże minusy, pewnie przy okazji wypróbuję z ciekawości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor ! Wyglądają prześlicznie <3

    https://freakshowparadise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladne te soczewki i wlasnie Ci w tej peruce. Moglabys kiedys napisac post odnosnie zamawiania i wybierania soczewek przy konsultacji z lekarzem i jak to wyglada.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie omieszkam kiedys o tym wspomniec :) A perukę mam na sprzedaż :P chcesz? :P

      Usuń
  5. Ladne te soczewki i wlasnie Ci w tej peruce. Moglabys kiedys napisac post odnosnie zamawiania i wybierania soczewek przy konsultacji z lekarzem i jak to wyglada.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądają te soczewki. Muszę i ja się rozgladnąć za takimi by urozmaicić mój makijaż.

    Pozdrawiam
    www.nasza-czworka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda. urozmawicają makijaż i to w bardzo duzym stopniu ;)

      Usuń
  7. Zgadzam się z 'W'. Napisz jakąś notkę odnośnie doboru soczewek i jak to wszystko wygląda. :) pewnie nie jednej osobie się przyda. Mam znajome, które chciałyby nosić soczewki, ale zwyczajnie się boją, że mogą sobie zrobić kłopot ze wzrokiem.
    Co do soczewek. Są bardzo ładne. Twój blog oglądam już bardzo bardzo długo. W szarych lensach Ci najlepiej. Evening grey były zniewalające, ale te też są ładne. ;) jak dla mnie niestety taki rozmiar to za dużo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite są te soczewki, chętnie bym kiedyś wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A w jakim sklepie kupujesz ? Ja znajduje tylko minusy :(

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.