Ariana dla WS | Blogger | X X

11 stycznia 2018

Jak łatwo i szybko i tanio sprawić sobie idealne brwi.

Hejka Moi Najlepsi czytelnicy! 

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją zestawu do makijażu brwi Studio Eyebrow Kit w odcieniu 001 Medium Brown od Miss Sporty. Już kiedyś pisząc na temat kosmetyków do brwi napisałam, że kiedy nie mam wymalowanych, wystylizowanych brwi czuję się jak krecik. Cały czas się tego trzymam.
 Szczerze się przyznam, że kupiłam ją kompletnie nie zastanawiając się czy będzie mi potrzebna. Była promocja w Rossmannie, a wtedy czasem nie zastanawiam się co wkładam do koszyka. Okazało się jednak, że nie był to zakup beznadziejny.
Paletka jest malutka, idealna do kosmetyczki.
Zestaw zawiera dwa pędzelki do malowania brwi oraz jeden do rozczesania ich i stylizacji. Ciemniejszy cień ma konsystencję kremu/pomady, jaśniejszy zaś jest puderkiem w kamieniu idealnym do zmatowienia i wykończenia brwi.
Pomada ma bardzo przyjemną konsystencję i łatwo rozprowadza się na brwiach. Jej stosunkowo jasny kolor bardzo dobrze nadaje się do osób posiadających jasne, blond włosy oraz rudych. Jest bardzo dobrze zapigmentowany oraz bardzo trwały. Spokojnie trzyma się od rana do wieczora przy czym podczas demakijażu schodzi bardzo łatwo.
Bardzo szkoda, że kosmetyk można spotkać tylko w odcieniu 001 Medium Brown. Myślę, że paletka znalazłaby wielu zwolenników jeśli byłaby dostępna w innych odcieniach.

A tak wygląda ta paletka w kilku moich mejkapowych stylizacjach. 

Krótko i na temat odnośnie tego kosmetyku. Wiem! Uważam, że jeśli coś jest dobre, czasami nie trzeba dużo gadać, a prosto i zwięźle.
Za niewielką cenę można naprawdę sprawić sobie piękne brwi.

Koszt takiego zestawu to około 16 złotych, jednak często występują w promocji w Rossmannie. 

Pozdrawiam. 

13 komentarzy:

  1. Świetny efekt! Przydałaby mi się taka paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, tak się składa, że właśnie jestem na etapie rozpaczy nad kończącą się kredką, a od dawna jest już niedostępna :C. Tylko czy ja bym się potrafiła tym obsługiwać? Chociaż za taką cenę można się skusić :). efekt bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno byś potrafila 😋 w gruncie rzeczy takimi pomafami maluje sie o wiele prosciej jak kredeczka 👌 cena nie zabija wiec mysle ze warto sie skusić i przetestować. Pozdrawiam 😙

      Usuń
  3. Wyglądasz pięknie :) sama nie lubię mieć nie wystylizowanych, umalowanych brwi ^^ mogę wyjść z domu kompletnie bez makijażu ale brwi muszą być :) a jeszcze rok temu w ogóle brwi nie podkreślałam i nie przeszkadzało mi to :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za komplement kochana ❤ 🎆
      Brwi nadaja ksztaly i wyrazistość twarzy dlatego tez chyba są dla mnie tak ważne w makijażu. Pomyśleć ze kiedys ich nie malowalam.. 😱
      Buziaki 😘😘

      Usuń
  4. Podobnego kosmetyku używa moja siostra i bardzo go sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię podkreślać swoje brwi ale akurat tego produktu nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. czasami coś jest ta dobre, że po prostu trzeba kupić i tyle bez zbędnych ceregieli

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post, też uważam, że niektóre tańsze produkty są bardzo dobrej jakości. Sama używam już eyelinera z miss sporty od dobrych kilku lat ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem fajna wydaje się być ta pomada. może kiedyś uda mi się ja wyprobowac. slicznie Ci w takich jadnych włosach ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.