Ariana dla WS | Blogger | X X

15 stycznia 2017

Starburst Blue od ColourVue

music: Koncert WOŚP w Warszawie - 25. Finał - CAŁOŚĆ na żywo 

  Hej Kochani. 😋
 Oglądam właśnie koncert, który odbywa się pod Pałacem Kultury w Warszawie z okazji 25 finału WOŚP. Leci właśnie koncert Happysad, za którym nie specjalnie przepadam. Dziwne, tyle razy byłam na ich koncercie, a jakoś żebym miała słuchać ich w domu, bez okazji... No nie przechodzi.

 Postanowiłam, że skorzystam z okazji i dodam soczewkowy post, skoro przygotowałam już materiały.
 Dziś mam dla Was kolejne "Starbursty" tym razem w kolorze niebieskim. Kolejne soczewki, które mam mam zamówione od OhMyKitty, które obecnie można kupić za nie całe 7euro (klik)


PARAMETRY
brand - ColourVue
krzywizna - 8,6mm
średnica - 15mm
tryb noszenia - kwartalne
uwodnienie - 45%
moce - zerówki i minusowe





🌼WYGLĄD:
Kochani, pisałam jakiś czas temu o tym samym modelu z tym, że w kolorze brązowym. Byłam bardzo zadowolona z brązowych jak i zielonych starburstów, jednak niebieskie jeszcze bardziej podbiły moje serce. Mają bardzo głęboki kolor, wydaje się, że bardziej intensywny niż wersja zielona czy brązowa, którą miałam. Oczywiście mają swoich zwolenników i też nie. Nie raz na blogach spotykam się z opinią, że posiadacze owych soczewek mówią,że wyglądają nienaturalnie. No może i to w jakimś stopniu jest prawda. Ja jednak lubię takie nienaturalnie wyglądające źrenice. W tym kolorze tego modelu podoba mi się to, że zgrywa się z moim kolorem oczu i nie przebija, ani nie widać tej róźnicy jakby oko było w kilku kolorach.

🌼WYGODA:
Zarówno jak poprzednie soczewki StarBurst jakie miałam te w wersji blue są tak samo wygodne. Kompletnie nie czuję, że mam je na oczach. Czasem zdarza mi się, że przechodzę w nich więcej niż 15h i co ważne, nie czuję żadnego dyskomfortu - w niektórych modelach jakie mam niestety jest to odczuwalne.


POLECAM
te soczewki, szczególnie osobom, które na potrzeby sesji zdjęciowej bądź cosplayu potrzebują zmiany koloru oczu. Jak już wspomniałam powyżej, dla niektórych mogą być zbyt sztuczne, jednak tym osobom, które lubią taki efekt jak najbardziej mówię tak 😃

5 komentarzy:

  1. Wow niesamowity kolor. Mega ci pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny kolor ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  3. Jesteś piękną kobietą , dlatego Twoje zdjęcia oglądam z wielką przyjemnością <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm ciekawe jakbym wyglądała w niebieskich oczętach

    OdpowiedzUsuń
  5. jakies one takie maxymalnie niebieskie. troche creppy, ale ladnie Ci w nich

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.