Ariana dla WS | Blogger | X X

20 listopada 2016

serum 8w1 total action od Eveline - Hit czy kit?

🎼🎼🎤music: Ne-Yo - Know Your Name
Junggigo (정기고), Dawon (다원)- 소소하게 조금씩 

 강민혁 — I See you


Hej Moi Drodzy Czytelnicy. 💋

Dziś przychodzę do Was, aby opowiedzieć Wam trochę o "Skoncentrowanym serum do rzęs 8w1 total action" od Eveline Cosmetics. Kupiłam ją jakiś czas temu będąc w Rossmannie. Nie wierzyłam w magiczne właściwości tego serum jednak postanowiłam spróbować. W końcu za 14,99 można sobie sprawić coś na próbę, co może okazać się super sprawą, albo tylko bazą pod tusz do rzęs.

💮Sam producent o produkcie pisze:

INNOWACYJNY produkt, który łączy w sobie właściwości serum odbudowującego, aktywatora wzrostu rzęs oraz bazy pod tusz.
Intensywna pielęgnacja osłabionych i łamliwych rzęs.
Serum działa w 8 obszarach, widocznie wzmacniając i poprawiając kondycję rzęs.
LUXURY OF YOUTH to składnik bogaty w drogocenny olejek arganowy działający w synergii z kwasem hialuronowym. Wnika  w strukturę włosków i stymuluje ich wzrost, podwajając optycznie objętość rzęs. Skutecznie regeneruje, odżywia i zagęszcza rzęsy.
D-PANTHENOL wzmacnia rzęsy od nasady aż po same końce. Regularne stosowanie serum sprawia, że rzęsy stają się wyraźnie gęstsze, dłuższe, mocniejsze i mniej podatne na wypadanie.
Zastosuj Skoncentrowane serum 8 w 1, gdy Twoje rzęsy są:
1. Osłabione
2. Łamliwe
3. Bez połysku
4. Krótkie
5. Cienkie
6. Wyblakłe
7. Wypadające
8. Wolno rosną

Opakowanie jest dość spore. Ma 10ml magicznej białej odżywki, a nakłada się ją jak tusz do rzęs. Ma fajną szczoteczkę, która doskonale rozczesuje i rozprowadza specyfik na rzęsach. I tu uwaga do wszystkich, którzy będą chcieli używać tego serum. Ja zrobiłam mały błąd, ponieważ używałam serum na pomalowane wcześniej oko, szczoteczka zabrudziła się od eyelinera, który znajdował się na rzęsach podczas malowania, przez co moje serum zamiast śnieżnobiałego koloru jaki jest pierwotnie, zrobiło się mysioszare. Polecam wszystkim więc czyścić szczoteczkę po każdym użyciu.

Od pierwszego zastosowania widać różnicę. 💄😜🌟
Rzęsy od razu po pomalowaniu stają się grubsze, gęstsze i dłuższe. Serum w połączeniu z odpowiednim tuszem daje naprawdę świetny efekt. Od momentu kiedy zaczęłam stosować tą odżywkę znajomi pytają o to czy to moje naturalne rzęsy i jakiego środka czy tuszu używam.
Uważam, że jeśli chodzi o jednorazowy efekt zostaje on uzyskany.
Jeśli chodzi o efekty, które miały pojawić się po dłuższym stosowaniu magicznego serum do rzęs 8w1 od Eveline Cosmetics: 
Szczerze Wam powiem, że nie zawiodłam się na tym produkcie. Używam go ponad miesiąc i serum spisało się bardzo dobrze. Moje rzęsy, wcześniej dość często wypadały, teraz nie zauważyłam, aby się sypały. Do tego stały się mocniejsze, nabrały intensywniejszego koloru. Zauważyłam, że pojawiło się więcej babyhair z czego jestem zadowolona podwójnie, co znaczy to, że rzęski pogrubiają się.
Zapytacie mnie pewnie jak produkt odnosi się do wzrostu rzęs jak po "Revitalash" czy innym tego typu produkcie. Tutaj niestety serum 8w1 od Eveline pozostawia wiele do życzenia. Nie zauważyłam, aby moje rzęsy jakoś bardzo przybrały na długości, może jedynie minimalnie.Nie zmienia to faktu, że serum pod kątem wzmocnienia rzęs i nadania im kolorytu sprawdziło się genialnie. 

💮WIELKI PLUS za to, że serum doskonale sprawdza się jako baza pod tusz do rzęs. Zazwyczaj serum dołączone do tuszy, które używałam wcześniej były białego koloru i białe zostawały na rzęsach. Po niedokładnym wytuszowaniu rzęs wyglądało to tak jakby (tu cytuję mojego kolegę, który to zauważył) "ptak nasrakał"... 🐓🐦🐤
W przypadku serum od Eveline o którym piszę: to prawda, serum jest koloru białego jednak nałożone na rzęsy powoli staje się jakby przezroczyste. Po tym kiedy podeschnie można wytuszować dokładnie rzęsy i cieszyć się ich pięknym wyglądem. 💗💗💗
Serum byłoby idealne, gdyby było jakoś znaczniej widać, że rzęsy znacznie się wydłużyły.

ogólna ocena : ☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☁️☁️☁️ 7/10

A Wy kochani?  Używaliście już tego bądź jakiegoś innego serum, które możecie polecić?

4 komentarze:

  1. Dużo słyszałam o tym serum, jednak nigdy nie miałam tego produktu na uwadze. Mam manię na punkcie jak najdłuższych rzęs dlatego też po przeczytaniu Twojej recenzji będę musiała kupić ten produkt. Jestem bardzo zaskoczona jednorazowym efektem, rzęsy zyskują naprawdę ogromną objętość, Twoje wyglądają prześlicznie. Przydałoby mi się takie wzmocnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serum wydaje się bardzo fajne, osobiście nigdy jakoś nie używałam żadnego serum bo mam długie ładne rzęsy więc tego nie potrzebuje
    Pozdrawiam i buziaczki
    laurenpachnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba coś dla mnie, bo mam cieniutkie, krótkie i strasznie wypadające rzęsy.

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tak dobrym serum. Chętnie bym z niego skorzystała, jednak nie wiem czy znajde to w sklepach u mnie w miescie.

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.