Ariana dla WS | Blogger | X X

25 września 2014

Trochę odświeżenia na blogu

The Qemists - Dem Na Like Me
The Red Jumpsuit Apparatus - Face Down

Hej Kochani. ꒰⌯͒•ɷ•⌯͒꒱
Od jakiegoś czasu zbierałam się do tego, by zrobić nowy layout, ponieważ tamten był już mega długo. W końcu udało się i jest.
Mam wrażenie, że nie pobędzie on tutaj długo, bo pewien pomysł w głowie mi zaistniał. Potrzebować będę jednak na to czasu, a na chwilę obecną jest z tym dość ciężko. Pogoń za pewnymi rzeczami, pewne sytuacje sprawiają, że nie jestem w stanie poświęcić Wam tyle czasu ile bym chciała. Za to bardzo mocno przepraszam.
Przez jakiś czas będzie mnie tu mało, a w internecie będę przebywać tylko na instagramie i facebooku ze względu na mały dostęp do neta jaki będę miała tylko na smartphonie. ✬̴⃛꒰⁍̴ꈊ ॢ⁍̴⌯꒱ (ważne że w ogóle będę, w końcu moje uzależnienie od komputera i internetu jest takie wielkie....) Wszystko to jest spowodowane kolejną przeprowadzką. O tym napiszę wtedy gdy wszystko ogarnę :*





Jak tam  Was?
xoxo

2 komentarze:

  1. Kolejna przeprowadzka? Gdzie tym razem? Ale nadal w tym samym mieście?
    Wygląd ładny, ale już jestem ciekawa co tam wymyśliłaś nowego ^^
    Przy okazji zapraszam do zabawy "Pierwszy krok do lepszego ja",pokazanie że jesteśmy piękni i nie mamy czego się wstydzić. Akceptacja samego siebie jest najważniejsza. http://gwiyomigoyangi.blogspot.com/2014/09/80-pierwszy-krok-do-lepszego-ja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajna zabawa. wezme w niej udzial. dziekuje. :***

      Przeprowadzam sie bo chce zamieszkac z chlopakiem. przez to, ze tak duzo pracujemy mijamy sie caly czas, nie mamy kiedy spotkac... tak bedziemy widziec sie chociaz rano i wieczorami po pracy. ;)
      Nadal w Szczecinie, jakos juz mi sie nie marzy zadna inna miejscowosc ;D

      Usuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.