Ariana dla WS | Blogger | X X

3 września 2014

sierpień w kilku zdjęciach

 BoA - Game
BoA - Hurricane Venus
Hej Misie,
nie było mnie prawie cały miesiąc, ale naprawdę nie miałam o czym pisać. Co prawda dość się wydarzyło w moim życiu jednak nie wiem czy wypada o tym pisać na forum bloga i internetów. Wiecie, tematu związków, rozstań i innych tego typu rzeczy lepiej nie poruszać.
Jednakże, powiedziałam, że będą zdjęcia...

Sierpień zaczął się mega pozytywnie. Wyjazd na najwspanialszy festiwal świata - Woodstock
nakręcił mnie pozytywną energią na cały sierpień.

Tam spootkałam SATO (´ ▽`).。o♡
a już wcześniej w pociążku Hekse :)

W sierpniu nie obyło si bez kilku selfie outfitowych.
Pewnego pięknego dnia spotkałam się z Radziem i poszliśmy na spacer po Błoniach
a później do Castellarie na wyśmienite desery lodowe.
Spotkanie po pracy z dziewczynkami z którymi pracuję i z Dawidem.
Kilka razy udało mi się też wyjść na Różankę, aby skorzystać z ostatnich chwil kiedy tak pięknie kwitną róże.
Pojechałam również do domku odwiedzić rodzinę i poprzytulać Mei Lisie ♡o。(๑๏‿ฺ๏๑)。o♡
Spontanicznie wyszłam z nowym-starym znajomym (długa historia)
na Bulwary :D
Innego dnia wraz ze znajomymi wybraliśmy się na ogródki działkowe na wyspie, gdzie musieliśmy przepłynąć kutrem.
Byłam ze znajomymi na seansie Kina Letniego na dachu Kaskady
(pal licho, że po jakimś czasie wyszliśmy, bo film był tak interesujący :P)
Znaleźliśmy z Dawidem czas na pogaduchy po pracy przy piwku ;)
Tworzyłam sushi. ☆




Wraz z Zero i Dawidem byłam oglądać spadające gwiazdki☆☆☆☆☆
Imprezowałam z moją Najmilszą ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡
Znalazł dla mnie czas Pan Radosław i zrobiliśmy sobie spacerek po Wałach Chrobrego ;)

A jak Wam minął sierpień?
Ja uważam swój czas sierpniowy za bardzo udany. Wiele się wydarzyło, oczywiście też tych mniej przyjemnych rzeczy, ale o nich nie wspominam. ;) Aktualnie jestem zadowoloną z życia Panią Baronową, która poczuła, że może w końcu i do niej szczęście znów się uśmiecha i zły "urok" i sytuacje jakie miały kiedyś miejsce dadzą o sobie zapomnieć. ☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆
A teraz wrzesień, który zapowiada się naprawdę zabawowo.


btw. Z tego miejsca chciałabym pozdrowić Mariana, 
z uwagi na to, że domaga się bym o nim coś napisała ;) Już niedługo :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie ! <3
    Można się kiedyś umówić nawet :) do Szczecina przecież nie mam tak daleko :)

    http://my-passion-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Blond włosy kupiłam z Long Hair, a czarne z Victoria_hair na allegro :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że sierpień minął ci jakoś tak bez większych problemów. Najważniejsze jest pozytywne nastawienie ! :)

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. NIe wiedzialam, ze chodzisz w takich wysokich butach :O I nie sciagaj dredow. Najlepiej Ci w nich

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę się działo :D
    Sushi... aż bym zjadła. Nie ładnie tak robić smaka :p

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.