Ariana dla WS | Blogger | X X

2 października 2013

xyz...

Jak ten czas leci. No i już Misowy Wonderland ma już prawie 30.000 wejść i ponad 110 obserwatorów. Jest mi niezmiernie miło to widzieć, w związku z czym powoli robię już paczuszkę na pierwsze "Wonderlandowe" rozdanie ;)

Pisałam o tym, że mam gdzieś rozmowę, że gdzieś jadę, gdzieś się przeprowadzam. Fakt jest taki, iż nigdzie nie pojechałam, nigdzie się nie przeprowadzam. Sprawdziły się moje najgorsze obawy i znów muszę podjąć się leczeniu co wiąże się z zostaniem w domu na jakiś czas i uspokojeniu się w pewnych kwestiach. Koniec z imprezami i alkoholizacji. Znów będę ubolewać nad tym, że nie mogę pić wina.  No nic, w końcu zdrowie ważniejsze.
...a ja znów mam nadzieję (głupią), że wszystko się ułoży.

Korzystając, że humor w miarę mi dziś dopisywał i obyło się bez większych zmian nastrojów postanowiłam wybrać się na zakupy. Udało mi się znaleźć legginsy, które już kiedyś strasznie wpadły mi w oko kiedy przeglądałam jakieś japońskie gazety z modą i tumblr. W "Biedronce", podczas zwyczajnych zakupów znalazłam książkę Murakamiego, której jeszcze nie czytałam. Okazało się, że kosztuje 9,90, a w Empiku nie całe 40zł. Jest różnica? Nie zastanawiając się kupiłam ją i już dziś zabieram się do czytania. :)
Kurczę, nie lubię kiedy wracają te stany depresyjne. Wracają wspomnienia, na szczęście te dobre...
...a wtedy bardziej tęsknię za kilkoma osobami. Chciałabym wyruszyć do mojego Momoćka, wrócić na chwilę do paru miejsc z przed lat, by spotkać się z pewnymi osobami, takimi jacy byli wtedy. Niestety nie da się. :c
Jeszcze jutro do pracy, a później dzień wolnego - podróż w poszukiwaniu grzybów, wizyta u lekarza, odpoczynek... a w sobotę użalanie się nad sobą i tym, że znów jestem o rok starsza. Gosh~Jak ja nie lubię 5 października. 

4 komentarze:

  1. Będziesz stękała jak skończysz ćwierć wieku jak ja xD

    OdpowiedzUsuń
  2. bede brala udzial w konkursie jak juz go zrobisz ;)
    nie becz, nie jestes jeszcze stara Misa-san ;) Zobaczysz, wszystko sie ulozy. W kncu kiedys musi, prawda? :) Swietne te legginsy <3 oddaj mi je *O*

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczątko XD ! Czemu ja nie wiedziałam o tej książce >< może z braku kasy po prostu nie odwiedzałam biedry. :O Chyba że jeszcze gdzieś ją znajdę choć wątpię. >< Tak czy siak życzę powrotu do zdrowia !

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.