Ariana dla WS | Blogger | X X

7 września 2013

LBA

Hej Kochani♥

Nie mam ostatnio pomysłu na notkę, a i weny i zdjęć jakoś nie ma. :c W związku, że zostałam nominowana do


Pytania od Mayu Chan
1. Jaka jest twoja pasja?
- fryzjerstwo, wizaż
2. Co jest twoją ulubioną potrawą?
- jem naprawdę wszystko, jednak najbardziej lubię ryż z ważywami i sałatki w sosie vinegret
3. Dlaczego zaczęłaś/zacząłeś pisać bloga?
- kiedyś pisałam kilka blogów, z fanfickami o zespołach jrockowych, jakiś tam innych fanfickach. tego zaczęłam pisać, żeby się wylać. początkowo nikt nie tego nie czytał, później udostępniłam bloga. głównie z nudów i chęci poznania ciekawych ludzi o podobnych zainteresowaniach. :D
4. Jakiej muzyki słuchasz?
- jeśli chodzi o rodzaj muzyki której słucham... na liście znajduje się strasznie dużo nu metalu, kpopu i rocka ale także reggae i popu. lepiej będzie jeśli odniesiesz się do mojego konta na last.fm
5. Wolisz deszcz czy słoneczną pogodę?
- zdecydowanie słoneczną. raz, że wtedy jest cieplej i przyjemniej, dwa, że ze względu na moją przypadłość bezpieczniejszy jest słoneczny dzień niżeli deszczowy. ;)
6. Zdarza ci się kogoś okłamać?
- nie lubię kłamać, pisać bajek etc.
7. Ulubiony kolor?
- czarny, różowy, ostatnio fioletowy i turkusowy, zielony 
8. Czy chciałbyś/chciałabyś być sławną osobą?
- nie kręci mnie sława.
9. Czujesz się dobrze w towarzystwie całej rodziny?
- są dla mnie wsparciem i przyjaciółmi, także w ich towarzystwie czuje się najlepiej, choć czasami tego nie pokazuję. 
10. Czy twoi znajomi cię akceptują ?
- skoro nadal są moimi znajomymi raczej tak :3
11. Gdzie spędzasz najwięcej czasu : 3
- w pracy ^^'

Drugi zestaw pytań otrzymałam od Miyo
1. Skąd wziął się twój pomysł na bloga?
(skopiowane z powyższego zestawu pytań) kiedyś pisałam kilka blogów, z fanfickami o zespołach jrockowych, jakiś tam innych fanfickach. tego zaczęłam pisać, żeby się wylać. początkowo nikt nie tego nie czytał, później udostępniłam bloga. głównie z nudów i chęci poznania ciekawych ludzi o podobnych zainteresowaniach. :D
2. Jakie rzeczy Cię interesują?
- muzyka, fryzjerstwo, wizaż, podróże
3. Kraj, który chciałabyś/chciałbyś odwiedzić?
- aktualnie marzy mi się zawitać w kilku krajach Azji, ponownie Francje, Włochy i Karaiby. Jednak nie zanosi się na to, iż nie potrafię oszczędzać :c
4. Miejsce w którym chciałabyś/chciałbyś zamieszkać?
- dobrze, mi tu gdzie mieszkam, jednak wolałabym wyprowadzić się gdzieś do większego miasta, z większymi możliwościami.
5. Miejsca w Polsce jakie chciałabyś/chciałbyś odwiedzić?
- Poznań ze względu na siostrę i siostrzeńca, Bydgoszcz i tęskni mi się strasznie za Krakowem.
6. Czy masz zwierzęta? Jak tak to jakie?
- mam grzywacza chińskiego długowłosego i może niedługo będę miała pekińczyka.
7. Jaki chciałabyś/chciałbyś mieć widok za oknem w przyszłości w twoim własnym domu?
- uhu. marzenia... po jednej stronie domu chciałabym mieć widok na jezioro, a z drugiej na góry
8. Torba vs plecak?
- torebka :)
9. Czego najbardziej nie lubisz jeść?
-zupy szczawiowej i podrobów drobiowych
10. Twój ulubiony kolor?
- (skopiowane z powyższego zestawu pytań) czarny, różowy, ostatnio fioletowy i turkusowy, zielony
11. Obowiązek domowy, którego nie lubisz?
- brak, wszystko lubię, ale jestem zbyt leniwa


To by było na tyle. Następna notka będzie bardziej sensowna Moi Drodzy ♥

13 komentarzy:

  1. Też lubię ryż z warzywami... spróbuj kiedyś ryż z kukurydzą, cebulą smażoną, surimi i przyprawami...pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robiłam robiłam taki moja droga <3
      jesli chodzi o ryz to kombinuje caly czas i tworze ;)

      Usuń
  2. Ładne zdjęcie. :3 Jejku kiedyś marzyłam o Grzywaczu Chińskim :3 Uroczy !

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest długowłosy wiec myla go z yorkiem czesto, ale takiego lysego bym jeszcze chciala miec.

      Usuń
  3. jeej jak ślicznie wyszłaś na tym zdjęciu :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że interesujesz się fryzjerstwem i wizażem. Lubię oglądać Twoje zdjęcia. Dodawaj ich więcej proszę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo ;) to co napisalas/es wezme sobie do serduszka ;)

      Usuń
  5. Pamietam te Twoje fanficki, ktore pisalas z kolega. Byly mega. Masz je jeszcze? Moze bys je gdzies udostepnila? Albo zacznij pisac cos teraz. Z BigBangami na przyklad. GD <3 napewno bede czytala. ;)
    Sliczny ten Twoj grzywacz :) Mam nadzieje,ze niedlug bedziesz miala tego cudnego pekinczyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam je jeszcze gdzies na plycie, mam. Myslisz? A kto by teraz czytal fanficki z Dir en Greyem i innymi? W sumie czemu nie. mogłabym napisać jakiś o Bangach badz Parku, ale czy mi się chce... Pomyślę , pomyśle ;)
      No uwierz mi Hyorin, tez mam taka nadzieje, ze niedlugo nowy jakis sie pojawi ;) Moze w pazdzierniku <3 oj tak bym chciala *O*

      Usuń
    2. To jesli nie chcesz tych z Deg nigdzie publikowac przeslij mi je na email prosze. obiecuje ze nikomu ich nie udostepnie, przeczytam i wyrzuce.
      Taak. BigBangi i Jay Park to dobry pomysł. Pairing GDxJayPark i love it.

      Usuń
  6. Bardzo ładne zdjęcie, a także uroczy piesek. ^^

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.