Ariana dla WS | Blogger | X X

12 sierpnia 2013

Nowe super patrzałki - soczewki starburst green


Hej Słoneczka ~*O*~
Z góry przepraszam, że poprzednia notka była napisana tak niezrozumiale. Chyba nie jestem gotowa pisać o moim problemie dosłownie na forum bloga i internetu, ale kiedy zbiorę siły opowiem Wam moją historię. 
Dziś humor dopisywał mi od rana. W pracy dość wesoło, po również. Kolejny dzień spędziłam u dziadków na pogawędkach z babcią. Chwilę też popracowałyśmy w ogrodzie. Nie powiem, dość przyjemnie było jednak po jakimś czasie potrzebowałam przerwy na sen.
Postanowiłam się wziąć za siebie i zrzucić parę kilo i ujędrnić ciało. Koniec ze słodyczami i jedzeniem po 19. Zaczynam pracować nad sobą, żeby dobrze wyglądać przynajmniej do końca miesiąca i aby wyglądać dobrze na ślubie. Jeśli dalej będzie tak jak teraz to nawet baskinka mi nie pomoże. XD 

No i dziś przyszły mi nowe patrzałki. Najbardziej podoba mi się wzorek jaki jest na soczewkach. Szczerze powiedziawszy mam dość przezroczystych kontaktów, a moje ostatnie strasznie zaczęły podrażniać mi oczy. Mam nadzieję, że z tymi nie będzie takiego problemu. 
Pozdrawiam Was gorąco :*

14 komentarzy:

  1. These look amazing! Your eyes are soo pretty!

    Lorraine xx
    http://lollikelly.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te soczewki :) i okulary też :D Chciałam takie kupić ale mi brzydko w okularach :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne soczewunie :) Chciałabym kiedyś takie, ale niestety ja soczewek nosić nie mogę ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Miska :DDDDDD <3 Tu Brown-Sandra jak co xDDtrolo
    O jezu! Zielone soczewy! Zazdroszczę! Skąd zamawiałaś :333

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się podpisuję po d pytaniem o soczewkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia! To tak jak z moim zdrowym odżywianiem...wczoraj jadłam w KFC :( fajny kolor włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie w nich wyglądasz, zazdroszczę *3*

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zaje*iście w tylko jednej *-* ale ogólnie ładne soczewki ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zielone patrzałki ale ja bym wolała jaśniejsze jednak. :)

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.