Ariana dla WS | Blogger | X X

3 maja 2013

makijaż ostatnich dni w moim wykonaniu... ♥

Witajcie Kochani~
Dziś chciałam Wam pokazać moje ostatnie zabawy z makijażem dziennym. Zdjęcia robiłam tuż przed wyjściem do pracy. Musicie wybaczyć mi to, że nie mam przyklejonych rzęs. Na co dzień noszę okulary, a rzęsy zahaczają o oprawki i szkła.

Hello Beloved~
Today I wanna show you my last playing with make up for a day. I took a pictures before work. You must forgive me that I don't use a fake lashes. Every day I wear glasses and eyelashes catch on the frame and the glass.





I jak? Któryś z nich podoba się Wam?
Dzień za dniem mija szybko. Nie mogę się doczekać. Jeszcze tylko miesiąc i pojadę do Poznania. Spotkam się z moją kochaną Momo, zacznę robić upragniony tatuaż, pójdę na koncert Afromental. Kupiłam już cudną walizkę na kółkach. Cały czas układam plan na baby shower. Jeszcze tylko miesiąc~

And how? Which one do you like?
Day after day passed quickly. I can't wait. Just a month and go to Poznan. I meet my lovely Momo, I'll start do coveted tattoo, I'll go to Afromental concert. I already got a wonderful suitcase on wheels. All the time I put the plan for a baby shower. Just a month.


xoxo

7 komentarzy:

  1. Wowow 2 by mi pasowała najbardziej, ale wszystkie bym spróbowała :D Hmm też noszę bryle i jakoś nie miałam nigdy na sobie sztucznych rzęs - to chyba uzależnia :)
    Hłeeee bd w poznaniu? Bosh masz koleżankę z ksywą Momo = Dobrze że już mnie nikt tak nie nazywa poza przyjacielem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładne O.o
    Bardzo podoba mi się 1 i ostatni, są śliczne ... ;d
    Pozdrawiam IU

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też mam już bilet <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy jest taki orzezwiajacy i swiezy ^^ Najbardziej mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. drugi jak dla mnie- the best :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się podoba najbardziej drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy najbardziej mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.