Ariana dla WS | Blogger | X X

3 marca 2013

Czarny Las. Jak zrobić pyszne ciasto na wzór torta Szwarcwaldzkiego

Witajcie Moi Kochani. ヾ(´(エ)`ノ゙ 
Nie, nie, nie, to nie tak, że zapomniałam o blogu. Po prostu nie miałam o czym pisać i postanowiłam nie zaśmiecać tutaj zdjęciami z neta jak na większości blogów, aby tylko dodać jakąś mdłą notkę. Skoro moje notki mają być mdłe to muszę się chociaż trochę wykazać ;) Ot co~!
Co tam u mnie, co tam u mnie? Ostatnio nic ciekawego, przesypiam pół doby, budzę się i praktycznie nic nie robię, a jeśli już się czymś zajmuję to robieniem pysznych obiadów, pieczeniem ciast i handmejdami. Jeśli chodzi o jakieś inne zajęcia to zabijam nudę grając w Harry Potterowe gry na PC bądź rozmawiam z przyjaciółmi o głupotach. Co do mojej pracy (o której wspomniałam tutaj)jeszcze nic nie wiadomo. Denerwuję się iż dopiero w rozpoczynającym się za kilka minut tygodniu mają dać mi znać co z moimi kursami. Naprawdę niedługo dostanę szału.  ٩(͡๏̯͡๏)۶
Ogólnie jak już wcześniej pisałam ostatnio zajęłam się handmejdami. W ostatnim czasie zrobiłam kołnierzyki o których już wcześniej wspominałam tutaj na blogu. Niestety przez mojego paskudnego lenia jak na chwilę obecną zrobiłam tylko jeden wzór.
Kołnierzyk który zrobiłam. Czarny ze złotymi ćwiekami. Dostępny w sklepie.
Niedługo mam nadzieję, więcej wzorów i kolorów. 


Dziś bite 2h spędziłam w kuchni.
Ostatnio mamusia kupiła ciasto "w 5 minut" firmy Gellwe - "Czarny Las" (cena opakowania : 7-8 zł) Co do reszty produktów potrzebne są tylko:

  • 3jajka
  • 100ml wody
  • 100ml oleju
  • tabliczka gorzkiej lub mlecznej czekolady
  • 275ml mleka
  • 2 śmietany kremówki 30%
  • konfitura wiśniowa/drylowane wiśnie

Ciasto po zrobieniu wszystkich mas i wypieczeniu ciasta, odstaniu w lodówce jest naprawdę bardzo smaczne. Miałam jedynie obiekcje co do "fixu" zawartego w opakowaniu, który dodaje się do śmietanki kremówki. Po zmiksowaniu go ze śmietanką masa jest strasznie mdła i mało słodka (smakuje trochę jak masło). Osobiście dodałam do niej cukru pudru aby była słodsza, jednak niektórzy dodają do niej jeszcze aromatów czekoladowego bądź wiśniowego do smaku i lepszego zapachu.
"Czarny Las" by me. 
Szczerze powiedziawszy to ostatnio włączył mi się maniak i cały czas bym coś gotowała i piekła. Już wymyśliłam kilka ciast jakie będę robiła na święta Wielkanocne wyręczając babcię. Nie mogę się doczekać. ^^ Zapewne nie będą tak pięknie wyglądały jak na zdjęciach w googlach, ale co tam. 
Dla zainteresowanych: Co do sklepiku, będę robiła wyprzedaż zimową. Głównie będę miała na sprzedaż kurtki i sweterki, w które miałam na sobie zaledwie kilka razy. Jutro dodam kilka przedmiotów.
A teraz idę chwilę jeszcze pograć i spać.
Dobranoc Moi mili. 

10 komentarzy:

  1. bardzo możliwe, że ten sam, bo w życiu używałam chyba tylko dwóch innych wcześniej, ale to chyba było jeszcze w gimnazjum... xD
    czym się cechują takie eyelinery w żelu? a biały pycha *w*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no w second handach jest mnóstwo rzeczy z tych firm, ale mi bardziej niż na firmie na ładnej rzeczy zależy. Sorkii nie miałam pojęcia że to tak paskudnie zabrzmiało dla ciebie. Większość nastolatek nie robi tak jak ty. Ale wiesz na bank ten żel nie jest drogi - tyle ża mi nie potrzebne - zaliczam do pierdół bo mam inne "pierdołki" jeszcze nie pozużywane to po co nowe kupować? Ja nigdy za nic w domu nie płaciłam chyba że kasę z urodzin czy jakieś wyrywkowej pracy dawałam mamie na potrzebniejsze rzeczy, bo sama bym ich i tak nie wydała - dopiero pół roku po urodzinach kupiłam zakolanówki itp :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi także. W sumie nie dla mnie moze byc nawet bezfirmowe cos jak pieknie wyglada. ;)
      No tak trochu dziwnie. Przeważnie tak odbieram tego typu komentarze. niestety. Nie raz juz zostalam osadzona o to, ze jestem rozpieszczona (moze i tak jest) , ale nie z powodu jaki ludzie wymyslaja, znaczy ze wyciagam od rodzicow pieniadze i uwazam sie za bog wie kogo, a naprawde bez nich bylabym nikim. Tak nie jest i wszystko - a bynajmniej wiekszosc co nie bylo prezentami zawdzieczam sobie.
      To wszystko zalezy co kto lubi. Ja skoro czesto sie zajmuje wlasnie makeupem troszke tego potrzebuje.

      Usuń
  3. Dzien dobry Misa.
    Juz chyba dawno powinnas wiedziec co i jak z tym stazem. czekasz na te kursy juz tyle jakby Cie nadal tylko zbywali, co jest?
    Podziwiam Cie za robienie handmade. Ja juz dawno bym jajo zniosla, za szybko sie nudze i denerwuje. A na to pewnie troche czasu potrzeba. :O
    Ciasto wygląda przepysznie, poszukam takiego u mnie i tez zrobie. Od rana narobiłaś mi smak na coś słodkiego. Zła kobieta jestes.
    btw. Zamawiam kołnierzyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;)
      Tak, juz dawno dawno powinnam o tym wszystkim wiedziec, ale co tam. przeciez im sie nie spieszy. No ja tez sie za szybko denerwuje. To taka moja terapia na nerwy wlasnie. ^^
      ok. odezwij sie na meila co i jak. dogadamy sie i go wysle :)

      Usuń
  4. Yeey nowa notka :3
    Strasznie ładny ten kołnierzyk.Muszę zajrzeć do twojego sklepu ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jadłam ;D Fajny ten kołnierzyk.
    Śliczny gif ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Na dramacrazy
    Niestety nie mam x.x Zawsze szukam z polskimi napisami i nigdy nie ma... i jeszcze zablokowali prawie wszystkie dramy na viki.com a duzo bylo tam po polsku T_T

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.