Ariana dla WS | Blogger | X X

3 stycznia 2013

Z serii "zrób to sam" - kocie uszka

Gorąco witam Was~! ヾ(☆▽☆)
Oj, ostatnio bardzo często dodaję tutaj posty. W końcu blog żyje jakoś intensywniej, co bardzo mnie cieszy.
Dziś postanowiłam dodać notkę odnoszącą się do kocich opasek. Jak pewnie niektórzy z Was zauważyli, coraz więcej koreańskich i japońskich gwiazdeczek popkultury nosi śliczne opaski z kocimi uszkami.
Otóż nudząc się przeglądając stronki z różnymi dodatkami stwierdziłam, że mogłabym sama zrobić sobie takie cudeńko. Na allegro koszt takich uszek wynosi około 50 złotych. Dla mnie to trochę za dużo na coś co tak czy tak będę nosić od wielkiego dzwonu, bądź za kilka dni rzucę do szuflady i zapomnę, że w ogóle to posiadam. Pod wpływem chwili (a raczej dlatego, bo straaaaaasznie się nudziłam) postanowiłam zrobić takie.
Wystarczyło trochę drucika, koraliki, klej, opaska do włosów i przede wszystkim trochę czasu by stworzyć taką ozdobę. ;)
Oto rezultaty.

Jak Wam się podobają? (“⌒∇⌒”)

xoxo

36 komentarzy:

  1. ło, jakie śliczne uszka. też sobie takie zrobię, o! <3
    a co do przyzwyczajania się do ludzkiej głupoty i zakłamania - masz rację. obojętność u mnie osiąga niebezpieczne wręcz szczyty. ale czasem nachodzi mnie chęć mordu. i nic tylko wziąć kałacha i wystrzelać. piękny świat, mniam. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę, bardzo fajnie Ci to wyszło! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Równie zgrabne, a jaka spuścizna z ceny...! Podziwiam wyjątkowe chęci, pomysł i muszę napisać, bo wyglądasz w tym doprawdy prześlicznie. ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brak pracy rozwija we mnie zdolnosci manualne.... zapewne jakbym miala sprawna maszyne zaczelabym cos tworzyc i na niej z nudow. xD
      dziekuje ;3;3

      Usuń
  4. Fajne! Chyba też sobie takie zmontuje! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę fajnie Ci wyszły ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny ciekawy pomysł XD
    Może w jakiejś wolnej chwili też sobie coś takiego zrobię ... bo dla mnie wydawanie tyle kasy na takie coś to mijanie się z celem ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety... Oryginalne opaski moze i wygladaja zgrabniej, jednak te ceny....

      Usuń
  7. Śliczne są te Twoje uszka!
    W taki sposób można sobie stworzyć
    opaskę z koralikami w różnych kolorach~
    Naprawdę, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w roznych kolorach i wzorach... ;) mam juz pomysl na kroliczka, jednak skonczyly mi sie opaski a razem z nimi moje pole do popisu xD

      Usuń
  8. Swietny pomysl z tymi uszkami ;) Ceny oryginalow od asosa sa moim zdaniem lekko wygorowane, a Ty pokazalas jak mozna niedrogim kosztem zrobic sobie wlasne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt. uszka i ogolnie gadzety od asosa maja wygorowana cene jak na takie pierdoly, jednak za firme trzeba placic

      Usuń
  9. Omg powiesiłabym go na drzwiach, żeby co rano budząc się widzieć go naprzeciw siebie *w*
    Pierwszy raz kiedy oglądałam ten film, też średnio przypadł mi do gustu. W połowie ktoś mi przerwał i nie wróciłam do niego, ale teraz dostałam na dvd i usiedliśmy rodzinnie do oglądania... i może nie ma fajerwerków, ale polubiłam go. Depp nie gra żadnego megaoryginała (daleko mu do tego kolesia od bimbru 400% i Hitlera), ale jednak coś jest w jego roli ;D
    Haha no i właśnie pod wpływem filmu wymyśliłyśmy z siostrą, że motywem przewodnim sylwestrowej imprezy mają być tropiki, a tu się od razu nasunęło skojarzenie z piratami ^w^
    Przeziębiłam się w czasie Świąt, a jak wiadomo katar trwa 7 dni lub tydzień, u mnie już z 9, ale jest coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie dostaniesz ode mnie ten plakat ;) tylko nie wiem jak ci go dostarczyc :C
      w sumie ja sie do tego filmu musze zabrac jeszcze raz, jednak jakos nie idzie mi to wcale. tak samo jak zabieranie sie za "sekretne okno".
      kurde.. jestem na siebie mega zla, ze nie pomyslalam o piracie... jak ja moglam ;c hanba mi ;c
      oj nie dobrze. moze sprobuj syrop z cebuli sobie zrobic. mi to zawsze pomaga zarowno na kaszel jak i katar

      Usuń
  10. Cudne! Może również kiedyś sama zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie wyszły :D nawet nie pomyślałam, że można samemu takie zrobić xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te opaski i miałaś naprawdę świetny pomysł! ^_^ Sama bym sobie takie sprawiła, ale moje "zdolności" są naprawdę masakryczne hahahaha XD

    Co do mojego psa, tak mam strasznego psa mordercę rasy... yorkshire terrier hahahaha ^_^ No ale nie jest miniaturką (chociaż czasami wolałabym żeby był kiedy muszę go podnieść, albo trzymać, kiedy się wyrywa T_T)

    OdpowiedzUsuń
  13. omfg mówisz serio? *w*
    chyba "Sekretne okno" jest bardziej wciągające ^^
    ejj ale byłaś przeuroczym kotem, nie żałuj pirata - będzie jeszcze wiele okazji ku temu ;D
    chciałam syrop z cebuli, bo jest pyszny, ale dostałam mnóstwo innych rzeczy, których i tak zapominam brać, a zdrowieję xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio serio. ;) U mnie nie zgrywa sie z tapeta i stoi za oparciem lozka w antyramie zeby nie gracic xD
      Sekretne okno jest jednym z lepszych filmow z nim (chooociaz ogolnie to kazdy film z Johnnym hest spanialy , cudowny itp <3)
      Pewnie ze bedzie ;) I mam nadzieje, ze uda mi sie w koncu ogarnac (uzbierac kase) na oryginalny stroj Jacka Sparrowa *w*
      bejbe. syrop z cebulki nie przeszkadza w niczym i nie zatrowa wiec mozna go pic i pic.. x) ja sobie zrobilam bo troszke kiepsko sie czuje (kac + przeziebienie) i troche mi przeszlo, a jutro zapewne bede juz zdrowa ;) (co nie znaczy, ze nie bede pila syropu dalej, bo wielbie <3

      Usuń
  14. Fajne te uszka ;) Zrobiłabyś mi takie jeśli bym Cie poprosiła? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma problemu ;)

      misa-durst@o2.pl napisz meila to sie dogadamy co i jak ;)

      Usuń
  15. Bardzo fajne te kocia uszka ;)
    Hmm można też je zrobić ze swoich włosów ;P
    Ale moje włosy nie należą do gęstych, a więc nie udało mi się to ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem ;)) Suzy z MissA miala kiedys takie. moje wlosy niestety tez sie do tego nie nadaja ;c ale cos z pewnoscia wymysle aby było inaczej ;)

      Usuń
  16. Podziwiam za kreatywność,ja swoje kupiłam w River Island za jakieś 19 zł chyba ale twoje też są wspaniałe!XDD Ciekawy blog~!

    OdpowiedzUsuń
  17. Na ostatnich zdjęciach to ty ? :) Aleś ładna !

    OdpowiedzUsuń
  18. Aww! *o* Są śliczne! Sama sobie też takie zrobię,jak będę miała czas:3

    OdpowiedzUsuń
  19. Misa sliczne sa te uszy ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Również uważam, że te uszka są za drogie! Skorzystam z Twojego pomysłu i zrobię je sobie sama, bo ostatnio mam na nie dużą fazę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. z twoją przyklapniętą fryzurą nie wygląda to dobrze

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już od dawna chcę takie uszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też... Te niestety wszystkie pooddawałam i teraz zamarzyłam sobie troszeczkę inaczej wykonane. Szczegolnie, ze mam pistolet na cieplo.

      Usuń
  23. Aaaa...przeuroczo to wygląda :D Kupiłabym ale 50 zł to trochę dużo, a nie używałabym tego za często :P

    http://sakurakotoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha... Ja także tego nie uzywalam czesto. Wszystkie rozdałam znajomym i na blogowych rozdaniach

      Usuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.