wtorek, 26 listopada 2013

vol. 265 - Kimberley Chen - Never Change [Cover]

Kochani, przygotowałam dziś kolejny cover. ٩(๑•◡-๑)۶ⒽⓤⒼ❤
Oryginał jest wykonaniem Kimberley Chen. Chińskiej wokalistki śpiewającej w języku angielskim i mandaryńskim. Miałam nagrać go już dużo wcześniej, kiedy byłam w Poznaniu, jednak dopiero teraz zebrałam się do tego.
Mam nadzieję, że uszy Wam nie zwiędną. (^v^)


Swoją drogą,
Tym z Was, którzy piszą teraz próbne maturki życzę powodzenia.
Nie stresować się i łamać długopisów jak najwięcej na zakreślaniu dobrych odpowiedzi.




16 komentarzy:

  1. Jutro próbna z matmy, ale co mi tam! :3
    ~Blady.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny cover. Fajnie ze nagrany juz w lepszej jakosci niz poprzedni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, fajnie. ale juz pierwszego dnia zostal przez to zablokowany w niemczech ;/

      Usuń
  3. Piękna piosenka :3 I nie dziękuje jako tegoroczna maturzystka! Chociaż ta próbna jest mega trudna jak dla mnie =.=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety zawsze (bynajmniej dla mnie) tak jest ze probny jest bardziej trudny niz wlasciwy..

      Usuń
  4. Jak zwykle, ślicznie ♥ Ale wyglądasz trochę jakbyś się miała rozpłakać ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miyako, wrecz przeciwnie, wcale nie bylo mi do placzu :O
      dziekuje

      Usuń
  5. jeejku, cudowny cover :3 przesliczny glos. c;
    xoxo

    http://mangr0ves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ladnie spiewasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny cover <3

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. AAAA!!! Jak ty ładnie śpiewasz!! <3 Ja ostatnio śpiewanie na karaoke mam za sobą. Mój chłopak darł mi się do ucha(to u niego było w domu) każdy jak jeden mąż fałszował - większość nie znała słów do piosenek albo melodii, a poza tym byli pijani :) ale to makabra była :P Teraz z chłopaka sobie żartuję: "jak ty słodko nie umiesz śpiewać" :D ale i tak miał maxa bo playlista japońska to 1. i on te piosenki znał :) Cwaniak :*

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.