wtorek, 29 października 2013

vol. 255 BoA - Distance cover


HEJ~
Dużo ostatnio się u mnie nie dzieje. Przez to, że jestem cały czas na zwolnieniu siedzę w domu i naprawdę strasznie się nudzę. Obejrzałam już prawie wszystkie seriale, które miałam w planach, nadrobiłam kilka dram i przeczytałam książki, które miałam przeczytać kiedyś. Wszechobecna nuda w moim pokoju zmusiła mnie do tego, abym znów zaczęła nagrywać swoje covery...
Zastanawiające jest to, jak dawno nagrałam ostatni raz cokolwiek, a kiedy teraz się za to zabieram jakoś tracę chęci, albo jest już za późno, żeby hałasować, bo reszta domowników śpi. Ehh~

 
Nie wierzę w to, że to tu wstawiłam. :O

16 komentarzy:

  1. Barwę głosu masz ładną i widziałam już kilka Twoich coverów ale seplenisz troszkę :). Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety.. nie da się tego ukryc ;c jednakze dziekuje ;)

      Usuń
  2. Ładnie śpiewasz :D Ja to wyję jak kojot xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło jest cię po słuchać. :D Nie masz się czego wstydzić~ Więcej coverów proszę ^^

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę dobrze Ci to wyszło ;) Pamiętam kiedy Twój kanał przepełniały covery.. Szczególnie Ai Otsuka - Planetarium, był najlepszy ;) wstaw go jeszcze raz, albo ponownie nagraj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam tego coveru :C Nagrywałam go u Momo, a ona go straciła razem z popsutym komputerkiem. ;c Nagram kiedys ten cover jeszcze raz, jesli bede czuła się na siłach ;)

      Usuń
  5. ale masz ładny głos :o nie myślałaś o karierze wokalistki? to by było coś, śliczna polska gyaru piosenkarką :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee.. Nie myślałam o tym. W Polsce jest tyle dobrych wokali, że ja się umywam. Może kiedyś będę nagrywała coś lepszym sprzętem... Ale nie jako wokalistka, a najzwyczajniej by spełniać swoje hobby ;)

      Usuń
  6. Masz śliczny głos :) Powinnaś więcej coverów wrzucać♥. Szkoda tylko, że obraz troszkę jest zamazany :c ale co tam, grunt że w ogóle coś widać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety po upadku moj telefon trochę sfiksował i ubolała na tym kamerka ;c postaram sie nastepnym razem cos zrobic z obrazem ;)

      Usuń
  7. Jestem na tak, przechodzisz dalej :) widzę Cie w finale jesteś moim nr 1 , ciekawe co zaprezentujesz następnym razem może coś weselszego ale i tak bardzo ładnie ;) Pozdrawiam Misunie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha... ok ;) postaram sie nastepnym razem nagrac cos weselszego ;) dziękuję ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. bardzo ladnie ;) czekam na kolejne covery ;)

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.