czwartek, 17 stycznia 2013

vol. 214 - 2YOON

Witajcie Moi Kochani~♡
Dzisiejszego posta "poświęcę" nowej kpopowej grupie o nazwie 2YOON, w której skład wchodzą dwie członkinie zespołu 4minute.
Heo Ga-yoon i Jeon Ji-yoon.

Dnia dzisiejszego miała premiera krążka pod tytułem "Harvest Moon" tego uroczego duetu.

Od jakiegoś czasu znów śledzę posty na AllKpop i KoMe. Kiedy przeczytałam, że 4minute będą miały nie tylko Hyunkę jako solową artystkę, ale także duecik, ucieszyłam się. Szczególnie wtedy kiedy przeczytałam, że JiYoon będzie jedną z dziewczyn uczestniczących w tym projekcie.Zmartwiło mnie tylko trochę to, że muzyka jaką tworzyć miał zespół to country pop. Kiedy zobaczyłam MV byłam zaskoczona, że słyszę coś w rodzaju "Hannah Montana"...
...ale kiedy ściągnęłam album i przesłuchałam kilka kawałków zapętlając je, stwierdziłam, że lepszego rozpoczęcia roku w kpop świecie nie można było sobie wymarzyć.
TUTAJ możecie ściągnąć albumik. 
A Wy? Co myślicie o tym co tworzą te dwie urocze panie?

Przepraszam Was moi drodzy, że dziś taka notka, a także za to, że nie pojawiam się tu często (o ile w ogóle się pojawiam) o jakiegoś czasu. Muszę poukładać sobie życie i pewne sprawy, które są dla mnie priorytetem. Naprawić to, co tak łatwo udało mi się spierniczyć, mimo iż było idealnie. 

Obiecuję, że wrócę tutaj ze wspaniałymi pomysłami na siebie i inspiracjami modowymi i mejkapowymi dla Was.

13 komentarzy:

  1. Ogólnie nie lubię tego typu pop'u, ale przesłuchałam i powiem, że nawet mi się podoba duecik :)
    Pozdrawiam ;**
    milciamoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w rozwiązywaniu problemów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawałek niezły - można prosić o inne utwory ?;D
    ________________
    Czy mogę prosić
    o kliknięcie w
    link Oasap w moim
    nowym poście?

    Dziękuję z góry .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://k2nblog.com/mini-album-2yoon-harvest-moon-1st-mini-album/ z tego bloga mozesz je sciagnac :d

      Usuń
  4. Piosenka nie taka zła :D Aww kocham Hyune ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam właśnie za Hyuną nie przepadam. Wole JiYoon xD ale wszystko to kwestia gustu

      Usuń
  5. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego weekendu.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ wybaczamy,poukładaj sobie wszystko,trzymaj się i w ogóle :3
    Pozdr. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest źle, ale spodziewałam się czegoś nieco lepszego po ich singlu. Jeśli masz ochotę zerknąć zapraszam na mojego bloga (owsiki.blogspot.com). Tam zamieściłam moją recenzję piosenki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie to album jest odpowiedni.. jak wczesniej pisalam czytalam ze ma to byc country pop wiec spodziewalam sie mini gdzie wszystkie kawalki beda brzmialy jak Hannah Montana.

      Usuń
  8. Wielbię 2yoon, tak samo jak 4minute. JiYoon jest wspaniała. <3
    Jak nie będziesz miała o czym pisać możesz pisać recenzje filmów czy albumów. ;) Dobrze Ci idzie ;)

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.