niedziela, 25 listopada 2012

vol. 201



Cześć wszystkim~!(=^・ェ・^=)
Dawno nie było mnie tutaj, fakt. Jakoś nie specjalnie miałam czas na to by naklepać coś tutaj, a jak już czas znalazłam, nie miałam na to ochoty.
Dużo się w ostatnim czasie nie działo. Jedna bądź dwie sprawy cały czas zaprzątały głowę od naprawdę długiego czasu. Trzeba było włożyć wiele chęci i siły w to, aby było inaczej i mogłabym znów choć w pewnym sensie poczuć się tak jakbym chciała. 

Nie jest to jednak istotne. Przecież nie będę się skarżyć na blogu. Na chwilę obecną jest w miarę dobrze, także czas popracować nad tym by było tylko lepiej. \(*T▽T*)/
Tak poza tym, co u mnie? Otóż 19 listopada miałam z Tomkiem rocznicę. Ten dzień właśnie, od nie pamiętam kiedy uszczęśliwił mnie nieziemsko.
Co do mojego stażu
... Kończy się wraz z nadchodzącym piątkiem. (≧σ≦) Nie mogę pojąć jak 3 miesiące szybko zleciały. Przecież niedawno pisałam o tym, że dostałam ten staż, że zaczynam pracę. Teraz muszę ją zakończyć i znów gonić w poszukiwaniu nowej. To w sumie przykre, że człowiek musi tak bardzo gonić za pieniędzmi, żeby zapewnić sobie jakiś tam byt. A przecież tak czy tak nie będzie opływał w niewiadomo jakiś luksusach. Kurcze, chciałabym znaleźć coś w miarę szybko. Nie chcę znów "Bóg wie ile" siedzieć w domu przed komputerkiem i smarkać jakie to mam spierdzielone życie i nic mi się nie udaje. Nie chcę narzekać na brak funduszy by cokolwiek sobie kupić czy gdziekolwiek pojechać. To takie żałosne. 

Wiecie. Nie było jeszcze Mikołajek, a ja jak nienormalna wyczekuję na święta. Nie wiedzieć czemu. Przecież nawet ich nie lubię. Chcę już śnieg, dom pachnący świerkiem, ubraną choinkę... Co się ze mną dzieje? \(〇_o)/ Przecież to nie jest normalne! Coraz częściej zaczynam słuchać świątecznych piosenek, bądź takich które mi się z nimi kojarzą. Czy tylko ja tak mam? 

Aktualnie nie wiem co ze sobą zrobić. Nie śpię od godziny 6. od jakiegoś czasu zabieram się do tego by zrobić sobie śniadanie. I niestety myślę o najbardziej kalorycznych tostach pod słońcem. Co z tego. Odpaliłam w końcu wczoraj mate do stepmanii. Ściągnęłam mnóstwo kpopowych nowości, więc mogę skakać. ^^'' Najlepiej skacze się do Gangnam Style. Ta piosenka jest stworzona do tego programu. (Jeśli ktoś byłby zainteresowany mogę powysyłać muzyczkę z krokami, abyście nie musieli szukać)



XOXO

9 komentarzy:

  1. Wchodzę tu z nadzieją, że będzie chociaż jedna notka.... I jest! ._. W końcu się doczekałam! :3 Też jestem chyba nienormalna, bo chcę już Świąt i strasznie ich wyczekuję, także sama nie jesteś ^-^ Miłej nocy! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OHo! milo ze ktos te moje "pierdu pierdu" w ogole czyta x)
      przepraszam, za tak wielka nieobecnosc. postaram sie to naprawic ;)

      wiesz.. naprawde... swiateczny klimat zaczal byc dla mnie w pewien sposob magiczny. :3 milo ze ktos podziela moje zdanie ;)
      Pozdrawiam ;3

      Usuń
  2. W końcu coś dodałaś! ^^
    NIe musisz się skarżyć, możesz opisać co się u Ciebie działo, nawet te złe rzeczy. Przynajmniej nie będę myślała, że masz takie idealne życie, idealnego faceta, idealną pracę. :P Ale jak chcesz. Gratuluję rocznicy. To naprawdę wspaniale wiedzieć, że ma się przy sobie osobę, która tak bardzo Cie kocha ;) Życzę Wam więcej takich roczków :3 :* A później może i małego puchatego... :) Nie przejmuj się. Jesteś świetna. Znajdziesz jakąś pracę. W końcu idą święta i będą potrzebować ludzi. ^^ Co do świąt. Też nie mogę się ich doczekać. :) Pierniki, choinka rybka... MNIAM <3
    Po co skaczesz na DDR? I tak już chudzinka jesteś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. btw. Śliczny nowy wygląd bloga ;)

      Usuń
  3. Gratuluję rocznicy ;)

    osobiscie swiat nie lubie i nie potrzebne mi sa one do szczescia. moglabym mieszkac gdzies gdzie nie ma wcale sniegu i swiat tych sie nie obchodzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy ;)

    osobiscie swiat nie lubie i nie potrzebne mi sa one do szczescia. moglabym mieszkac gdzies gdzie nie ma wcale sniegu i swiat tych sie nie obchodzi

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :D

    Fajny blog,z chęcią zostanę tutaj na dłużej :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo ;*
      mam nadzieje, ze choc w pewym stopniu zainteresuje Cie on troche ;))

      Usuń
  6. Znów AhnChoiowe zaniedbanie. Biane. Nie mam czasu na blogowanie.
    U nas juz dawno choinki na miescie sa zapalone i pelno swiecidelek... jakos juz mi sie to znudzilo... ale jesli ty to lubisz , to fajnie... Wczesniej bylo odwrotnie ;)
    Mam nadzieje, ze TEN dzien spedziliscie jakos odjazdowo.

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.