poniedziałek, 1 października 2012

vol. 197

Od ostatniego posta minęło trochę czasu.No... Faktycznie. Aż cały weekend. Raz, że strasznie mi się nudzi, dwa muszę coś naklepać, bo nie mam innych zajęć. (mimo iż sterta ciuchów czekana to aż ułoży się je w szafce) Cóż...
Jak chyba zauważyliście ostatnio żyję prawie samymi weekendami. I dziś też o tym. (=^・ェ・^=)
Otóż ten weekend minął dość dziwnie. Zapowiadał się naprawdę wspaniale, ale później przez moją jakże chorą główkę nie wszystkie plany nie wypaliły. Także weekend spędziliśmy w łóżku oglądając filmy i pijąc herbatę. Niby nie idealnie, ale ważne że razem. (づ ̄ ³ ̄)づ
Nawet nie wyobrażacie sobie jak mi zimno. Zaraz chyba zamarznę na kość. Ale nie. Nie będę narzekała na te jesień. (jak na chwilę obecną) Mam kilka planów co do tego jak spędzić ten weekend wynagradzając Kotowi poprzedni weekend i nieudane plany. Mam ochotę jechać na spacer do Parku Dendrologicznego w Przelewicach. Pozwiedzać i zrobić zdjęcia - sobie i zmieniającej się przyrodzie.
Znaleźć czas na osobiste refleksje i postanowić zmiany, a uwierzcie mi, że takie się przydadzą. Trochę bardziej zacząć szaleć, bo zrobiła się ze mnie babcia. Niestety... Także postanawiam małą poprawę i być bardziej rozrywkowa. Piszę to przy Was jako przy moich świadkach.
Zaczniemy (może) od wesołego weekendu w Pyrzycach, i od następnego w Poznaniu. (?) Chyba czas wyjść do ludzi i przestać cały czas siedzieć w norce. Nie chciałabym stracić tego co mi pozostało - wręcz przeciwnie. Zyskać o wiele więcej.  (❁´◡`❁)*✲゚*

A teraz idę się zrelaksować przy herbatce i jakiejś ciekawej dramce. Jutro czeka mnie dość nerwowy dzień. Szczerze powiedziawszy po raz pierwszy jestem tak zdenerwowana. Niby nie ma czym, bo wiem co mi jest, ale samo to, że muszę tam iść dobija mnie.. 。:゚(。ノω\。)゚・。
Chcę by ten tydzień już minął i abym mogła już się wtulić z TE silne ramiona. 

xoxo

4 komentarze:

  1. To zdjęcie z tych Przelewic jest? Faktycznie na romantyczny spacer w sam raz :) Poróbcie mnóstwo zdjęć, a później się nimi tutaj pochwal. ;)
    Misa od jakiegoś czasu piszesz o jakiś bólach i lekarzach... Co Ci jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yhym. Z Zakątka japońskiego ;)
      Jesli pojedziemy to tak wlasnie bedzie ;)
      nic mi nie jest ;)) a bynajmniej nic czym ktos mialby sie przejmowac ;)

      Usuń
  2. Nie ma to jak być w ramionach ukochanego :)

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.