czwartek, 27 września 2012

vol. 196 - TheRealSlow is back★

Nie wierzę~! Nie dość, że dziś mimo tego stanu podgorączkowego i ciągłych mdłości wróciłam humor mi cały czas dopisuje. Jutro ju piątek co wiąże się z tym, że zobaczę się z Kotkiem
Poszłam na shopping do secondhandu.. I jak zwykle straciłam w nim kasę. Tym razem kupiłam śliczny płaszczyk  miodowym kolorze, fioletowy sweterek i krótkie spodenki. (co prawda już sezon na krótkie spodnie minął, ale na przyszły rok będą w sam raz ^^) Na koniec, żeby było mi jeszcze weselej, włączając komputerek dostałam wiadomość, że mój TheRealSlow wydał singielek. Nie wyobrażacie sobie jak bardzo brakowało mi jakiś nowości w jego wykonaniu.★ Zapętlam któryś raz z kolei ten kawałek i nie mogę się nacieszyć jego głosem. Czuję jakby moje uszy zaczęły piszczeć z zachwytu.

Uwielbiam go za ten wspaniały, spokojny głos - wydaje się, jakby ten głos nigdy nie był stworzony do krzyku. Uwielbiam za muzykę jaką tworzy, za teksty piosenek, które jakby były kierowane do każdej słuchaczki jego kawałków. [dla ciekawskich - TUTAJ macie tłumaczenie tej właśnie piosenki]

Ogólnie to, czekam, aż Negai raczy ruszyć swoje 4literki i zrobi mi włoski. Już mam pomysł na kłaki. Szkoda tylko, że z fryzjerem się nie ustawiłam żadnym i sama będę musiała zająć się grzywką. :c A ostatnio jakoś nie mam weny na jakiekolwiek cięcia swoich kłaków (bo czyimiś bym się pobawiła, to fakt) 

Jak na razie czekam na pewnego przyjemnego gościa, z którym muszę wiele czasu odrobić, bo ostatnio trochę zaniedbaliśmy siebie, przez pewne sytuacje. Nigdy więcej~!
A Wam jak minął dzisiejszy dzień? 


xoxo

6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę ci spotkania z ukochanym... Ja z moim zobaczę się dopiero za ok. 3 miesiące t.t.
    A co do twojego pozytywnego nastroju... Tak trzymac :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero dzis sie z Nim widze. Wczoraj mialam sie spotkac z przyjacielem, ale spotkanie nie doszlo do skutku ;c niestety.. ale coz.. odrobimy w tygodniu ^o^
      wspolczuje Ci. ja bym tego nie wytrzymala.

      Usuń
  2. Ej a się zastanawiałam kto śpiewa XD Brzmi trochę jak Koda Kumi) A tu Jasmine - tej singi akurat nie znam jest superr! No more cry słyszałam i jakieś tam jeszcze ale jak na razie twoja i NMC mi się podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde,. czytam komentarz i takie "WTF? O co jej chodzi?" A pozniej dopiero ogarnelam ze chodzi Ci o muzyke w tle na playerze.. xD
      wez.. Dawno nie aktualizowałam tej playlisty. I czy ona przypadkiem nie przeszkadza czytelnikowi? (Bo ja mam u siebie ja zablokowana :O)

      Usuń
  3. KOCHAM WHEESUNGA <3 Dzięki za informacje ze pojawił się ten singielek :) I jak tam farbowanie? Wyszło jak chciałaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. O.o ja nie wiedzialam o tym singlu ;O jak to mozliwe?

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.