środa, 26 września 2012

vol. 195

Oho. W końcu po 8 godzinach w pracy, wizycie u babci i małych zakupach wróciłam do domu. Doczekałam się mojego łóżeczka, ciepłej aromatyzowanej herbatki z sokiem porzeczkowym i przede wszystkim swojego komputerka z ukochaną muzyczką i dramami. Od początku, kiedy Andamiro wydała swój mini-album słucham go w kółko i nie mogę przestać... Zahipnotyzowała mnie.
Co myślicie o tym kawałku?
 Tydzień mija dość szybko. W sumie dopiero przed chwilą ogarnęłam, że już jest środa. Jeszcze dwa dni i zawitam w Szczecinie u Tomka. Żebym się tylko nie rozchorowała, bo plany jakie mamy spełzną na niczym - jak zwykle z resztą.
Niby nic dziś takiego się nie działo i nic takiego nie robiłam, a wszystko mnie boli niemiłosiernie.I chyba mam gorączkę... No nic. za chwilę wezmę ciepły prysznic i wpełznę pod kołderkę leniuchować i kurować się. Wypiję hektolitry herbaty i zabiorę się na oglądanie dram.
Mam ochotę obejrzeć jeszcze raz "Perfect Girl Evolution" bądź " One Mom and Three Dads". A może Wy znacie jakieś fajne dramy w tym właśnie stylu?
Coś właśnie takiego przydałoby mi się bardzo. Biorąc pod uwagę pogodę, która nie sprzyja mojemu samopoczuciu. Rano ziemno, później ciepło wieczorem znów zimno, albo zimno przez cały dzień jakby zapowiadało się na zimę.
Cholerna jesień. Niby kolorowa, a taka smutna. I tak strasznie śmierdzi zdechłymi liśćmi. Nie lubię tego. Czuję jakby moje ubrania przesiąkły tym smrodkiem. :c
Jesień ma też swoje plusy. Jak i zima, i ogólnie chłodne wieczorki. Wyobraźcie sobie spacerek gdzieś po parku z ukochaną osobą, ogrzewacie się nawzajem przytulając się do siebie.... Tego i tylko tego chyba nie mogę się doczekać.
Co tam u Was? Jak reagujecie na te ciągłe zmiany pogody i czy lubicie obecną porę roku? C:

4 komentarze:

  1. Piosenka nawet fajna :D
    a co do dram... You're beautiful xP najfajniejsza drama jaką kiedykolwiek oglądałam. Albo Heartstrings - z dwoma bohaterami z tej pierwszej co podałam. Boss.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogladalam te dramki.. Youre beautiful tylko przez Geun Suk'a i Hong Ki, bo nie specjalnie przyadła mi do gustu... juz chyba nie bede ogladac dram tylko dlatego bo kogos lubie...w niektorych przypadkach to strata czasu xD

      Usuń
  2. Ja lubię wiejące liście i kolorowość. I przytulną odzież jak zimno - no na mężczyzn mogę ponarzekać bo gdzie im tam do przytulania się :P Hahhaa ale w sumie to ja ich nie chcę bo Pl to głąby :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kolorowac? Ja dzis znalazlam tyle fajnych rzeczy na zime, ze ohoho~~

      Nawet nie wyobrazasz sobie jak wkurwia mnie takie puste gadanie. Bo Ci ktorzy tak uwazaja licza na to, ze spotkaja skosnego ksiecia z bajki. Radze ogarnac sie i zejsc na ziemie.
      a przede wszystkim przejrzec na oczy i moze w koncu troszke wydoroslec i otworzyc oczy troche szerzej. bo w Polsce jest wielu wspanialych ludzi, niekoniecznie bedacych w klimacie "Azja"...

      Usuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.