sobota, 22 września 2012

vol. 193

Cześć moje słodziaki ~! (●^o^●)
Sobota, godzina 6 coś, a Misowe zamiast odpoczywać po tygodniu pracy siedzi przy komputerku popijając herbatę z miodem. [ok!] 
Co u mnie, co u mnie? Nie narzekam na brak pracy. Jedyne co mogłabym narzekać na brak czasu. Naprawdę.Wstaję o 6 chwilę posiedzę przy komputerku, bądź dośpię kilka minut, wstaję, szykuję się, idę do pracy, wracam do domu, zjem obiadek, posiedzę chwilę przy kompie, pogadam z księciem, biorę prysznic i idę spać. A jest dopiero 20-21. :O Głównie o 21 ja już smacznie śpię.
Wszystko przez to, że tak szybko robi się ciemno. Nie lubię tego. Godzina 18 słońce już zachodzi, a już o 19 myślę, że jest 22. WTF? To jedna z rzeczy przypominająca mi o tym, że już jesień. Idąc do pracy zastanawiam się coraz częściej czy nie zacząć nosić już czapki bądź nauszników i szalika, a rękawiczki wczoraj odgruzowałam. No błagam. Jesień, a rano na dworze tak zimno jakby był mróz, a z buzi leci para jak z lokomotywy. XD
Jak tam w pracy? Wesoło. Ostatnio tak strasznie mnie nastraszyli, że dwie imprezy będziemy musiały ogarnąć z Asią, że będzie zapierdziel i w ogóle. Co do czego tak dużo do pracy nie było i większość czasu chillout przy żurawinowej herbatce. :)
Ostatnio mam ochotę na to by upiec 'rainbow cake' z malinami bądź wiśniami, albo wiśniowo czekoladowy torcik. Wielkie pieczenie zaczniemy 4 października. ;) Na urodziny nie planuję nic specjalnego. Małe posiedzenie z Tomaszem, Negai, Pawłem, mamą i dziadkami jeśli będą chcieli przyjechać. Po co więcej? Nie mam ochoty na całonocne balowanie gdzieś poza domem, gdzieś w innym mieście nie mając swojego kąta do spania, bo przecież u mnie w Pyrzycach nie ma gdzie wyjść, a nie będę wychodziła do pubu, w którym zaraz zaczną wymyślać różne ploty i dopowiadać sobie bzdety. Nie bawią mnie w żaden sposób takie głupoty. Ot co~
Tydzień później mam nadzieję odwiedzić Poznań. Tak strasznie brakuje mi spotkań z kilkoma osobami, które tam mieszkają. Szczególnie kontaktu z moją Momoćką, który jest tak bardzo ograniczony przez jej nieposłuszny komputerek. :c No nic. Odrobimy sis♡~
Pisałam ostatnio o jakiś zmianach, komplikacjach... Większość rzeczy ułożyła się i jest naprawdę apetycznie, niektóre jednak okazały się nie tym o czym myślałam. I w sumie sama nie wiem co było by gorsze. To co mam czy to bo myślałam, że mam. Mam nadzieję, że za niedługo się wszystko wyjaśni i zniknie to co się brzydko pojawiło.
Wreszcie doczekałam się. Wiecie. Czekam teraz na weekendy jak stuknięta. Zbliża się piątek a ja wariuję, bo wiem, że będę mogła spędzić 3dni z moim przesłodkim Księciem♥! Przyzwyczaiłam się o tego, że spędzaliśmy ze sobą każdy dzień, a teraz kiedy tak nie jest strasznie mi pusto.


Wiecie.. Szczerze powiedziawszy mój obecny hairstyle strasznie mi się znudził. Chciałabym coś zrobić, ale nie mogę się zdecydować na nic.

jasny blond z prostą grzywką?
Bardzo jasny blond z prostą grzywką czy na ukos?
Słodkie cappuchino z prostą grzywką bądź na skos
wiśniowe brązy?
Zastanawiam się też nad rudościami/miedziami.Zastanawiam się co zrobić z grzywką. Czy ją ściąć na prosto czy zostawić taką jaka jest... Jakie to trudne. :c
Może sami macie jakieś propozycje,jakieś ciekawe propozycje na fryzury? Proszę pomóżcie mi , bo nie mogę się na nic zdecydować, a chciałabym coś zrobić z tym buszem a głowie.

10 komentarzy:

  1. cappuchino ,tofi jakiś karmelkowy coś pomiędzy :)
    i nie malowywuj tyle bo nie nadążą odrastać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wisniowy braz jest fajny i grzywka na ukos. ja teraz mam brazowe z prosta grzywka na bok.
    cos w tym rodzaju:
    http://p4.kciuk.pl/p4.kciuk.pl/ed587b9397c442aa289488662241ac80.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze wlasnie sie zastanawiam... prosta grzywka mnie kusi od jakiegos czasu, bo ta moja mam juz taka dluga... prosta w sumie tez mozna na bok zawsze zaczesac ;) trudna decyzja xDDDDDD

      Usuń
  3. Cappuchino z prostą grzywką! *-*
    Wydaje mi się, że prosta grzywka będzie pasować do Twojej twarzy, tak samo jak i kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A wg mnie tamta wiśnia z prostą grzywką :)
    A nie chcesz zrobić sobie niebieskich pasemek? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na chwile obecna niestety nie mam niebieskiej farbki, ale jesli juz bede ja miala sie pomysli ;)

      Usuń
  5. misa kladz sie spac. o tej porze normalnie obracalabys sie dopiero na drugi bok. co z toba? wez nie narzekaj.. jesien jest ladna, zima tez ladna. a to, ze robi sie sybko ciemno tez ma swoje uroki.. chociaz ja tez pogubilam sie ostatio czasie przez to. co jest skoro piszesz o jakis zlych wiadomosciach ? mam nadzieje, ze nic powaznego.
    rainbow cake. misa.. ja chce go sprobowac.. albo chociaz pochwal sie nim tutaj jak juz go zrobisz. dobrze? :D


    braz wisnia albo cappuchino z prosta grzywka.. pamietaj ze prosta grzywke tez mozna dac na boczek ;) tobie w prostej grzywce bedzie slicznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie cappuchino z prostą grzywką
    radzi Negai xD

    OdpowiedzUsuń
  7. w tym ostatnim kolorze będziesz wyglądać niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiśniowe z grzywk na bok !! :D

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.