wtorek, 4 września 2012

vol. 190

Minęły już(bądź dopiero) dwa dni stażu. Powiem Wam szczerze, że nie jest tak źle. Mam trochę ganiania po Pyrzycach związanego z rozwieszaniem plakatów, zależnie od tego co grają w kinie i zrobienia małej promocji kina, roznoszenia ulotek itp (czyli maxymlanie dwie godziny roboty, a później spokojne siedzenie na fejsbuczku i innych szurniętych portalach, które są wylęgarnią plot, kto z kim, dlaczego i po co, i tego typu pierdół.)
Czas dzięki temu leci mi bardzo szybko - co akurat teraz jest mi strasznie na rękę. Ni się obejrzę i będzie już listopad i będę mogła wtulić się w ramionka mojego Misia.
Minęły dopiero dwa dni jak się nie widzieliśmy a ja już szaleję. I to wcale nie dlatego, że jest tak daleko, że może coś się stać, zamienić mnie na 'lepszy model'. Nie nie.. Absolutnie o to się nie martwię. Po pierwsze - lepszego modelu nie znajdzie, po drugie lepszego modelu nie znajdzie. =D (Taaa... Misowe i jej jakże cudne przekonania)

Niektóre sprawy po prostu mnie przerastają..
Coraz rzadziej zaczynam myśleć o tym, że będzie kiedykolwiek lepiej pod 'TYM' względem.
To dziwne. Tyle Nas łączy, tyle mamy razem wspólnie spędzonego jakże wspaniale czasu, a to co jest teraz wygląda tak jak wygląda....a raczej nie wygląda wcale.To smutne. Od jakiegoś czasu nasze drogi się rozeszły i mam wrażenie, że mijamy się tylko i z przymusu ze sobą rozmawiamy... Jakby to była jakaś pieprzona kara, bądź przymus. Tak na odwal się i tyle...
Może się mylę?

Wiecie... Gapię się na zdjęcia które ostatnio robiłam i zastanawiam się czy nie obciąć sobie grzywki..
Co o tym sądzicie? :3

4 komentarze:

  1. Nie tnij grzywki.. Pozniej bedziesz tego zalowac.. Mowie Ci!
    Dobrze ze Ci sie podoba w pracy. Grunt to robic to co sie lubi... A skoro placa Ci za odchudzanie i opierdalanie sie to raczej zyc nie umierac, co? :D Pewnie, ze lepszego modelu nie znajdzie. Ty jestes najlepszym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zcielam.. za pozo ;p i nie zaluje jakos specjalnie... tymbardziej , ze duzo jej nie ucielam ;)
      podoba mi sie, bardzo ;)
      za odchudzanie... ja tam widze coraz wiecej tluszczu na brzuchu, a jem mniej i wiecej sie ruszam.. nie wiem co jest :O

      Usuń
  2. Obetnij grzyweczkę. ;) Ta już jest lekko za długa... lekko ją przytnij.
    Twoj Miś to ma szczescie ze Cie ma ;) Dałabym wszystko za taką odlotową i piekna dziewczynę.
    A z TYM bedzie wszystko dobrze ;) zobaczysz ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obcielam lekko, pofarbowalam klaczki
      zapewne taka dziewczyna na jaka zaslugujessz pojawi sie niedlugo ;) a ja idealem nie jestem ;) wiec wiesz....

      Usuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.